וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקאלה: "הזובור מהחברים של אלי חשף את האישיות שלו"

16.1.2018 / 0:07

רגע לפני שישודר פרק הסיום של "חתונה ממבט ראשון" (הערב בקשת 12), שבו יקבלו הזוגות החלטה לגבי המשך יחסיהם, מבהירה מיקאלה גוטנמכר שתמיד כיבדה את אלי ולא השאירה אותו מבולבל, מודה שלא נמשכה אליו אך נתנה צ'אנס, וחושפת איך המפגש עם החברים שלו טלטל אותה. ריאיון

צילום מסך

המסקנה המרכזית של משתתפת "חתונה ממבט ראשון" מיקאלה גוטנמכר רגע לפני שהתוכנית מסתיימת (הערב ב-21:00 בקשת 12 ישודר הפרק האחרון לעונה) היא פשוטה ומתבקשת: לסמוך רק על עצמה ועל האינטואיציה שלה. "אני מכירה את עצמי הכי טוב ואני מבינה היום שרק אני יודעת מה טוב בשבילי", היא אומרת רגע לפני שהיא אמורה לקבל הערב החלטה בנוגע להמשך יחסיה עם אלי. "אני עוד לא נמצאת בנקודה של להתפשר. אני צריכה להיות אמיתית, כנה, פתוחה".

בריאיון לוואלה! תרבות היא חוזרת אחורה לרגע שבו הבינה שהיא אמורה להתחתן עם אדם שלא הכירה - אלי ביז'אווי - ולתגובות על ההחלטה מסביבתה הקרובה ביותר. "בתהליך המיונים לא אמרו לי בהתחלה שאני הולכת להתחתן עם אדם שאני לא מכירה. זה תהליך. בהתחלה אמרו שיש תוכנית שמדברת על מערכת יחסית רצינית ואמרתי לעצמי שכדאי לראות במה מדובר. ואז לאט לאט חשפו בפנינו במה מדובר. הסבירו על מה הפורמט מבוסס ומה באמת קורה. כשנודע לי שאני הולכת להתחתן עם מישהו שאני לא מכירה, התגובה הראשונה שלי הייתה להישפך מצחוק. אמרתי להם 'למה נראה לכם שאני אסכים לזה?', אבל לאט לאט זרמתי עם הרעיון והבנתי שגם מבחינה חוקית - אם נפרדים, לא באמת צריך להתגרש. אמרתי לעצמי שזו הרפתקה, חוויה מסקרנת, והאמת שגם האלמנט המדעי מוסיף לזה".

איך המשפחה שלך הגיבה כשהיא שמעה שאת הולכת לתכנית הזו?

"ההורים שלי מאד צעירים ברוחם ולכן חשבתי שהם יזרמו ויצחקו. האמת היא שהם היו בהלם. הם לא הבינו בהתחלה מה אני רוצה מהם. סיפרתי להם על זה במפתיע. הם נדהמו, אמא שלי בכתה, אבל אחר כך הם התעשתו והבינו".

מיקאלה חתונה ממבט ראשון. אירית זום 18,
"פתאום האדם הזה עומד שם מולך". מיקאלה/אירית זום 18

איך הרגשת בחופה?

"רק כשהייתי בחדר ושמעתי את כל האנשים באולם, נחתה עלי ההבנה שזה משהו אמיתי. עד אז לא הייתי בתוך זה. לא התרגשתי מהחתונה, לא נלחצתי, ורק שם, בחתונה, נלחצתי. גם רואים בטלוויזיה שאני בוכה מלחץ בדרך לחופה. אלי כבר היה בתוך החופה, הוא חיכה לי שם. לא הבנתי מה אני עושה שם. לפני החתונה דיברו איתי על אדם שאתה לא מודע לקיום שלו. פתאום האדם הזה עומד שם מולך. הייתי בהלם".

לאור העובדה שהתנהגת בקרירות לאלי, אפשר להמר שהתגובות שאת מקבלת ברחוב די עוקצניות ותומכות דווקא באלי?

"האמת שהתגובות שאני מקבלת פנים-מול-פנים הן רק חיוביות. אנשים מפרגנים לי ואומרים לי שהם רואים את התוכנית רק בשבילי כי אני אמיתית שם. היה פרק מסוים שהוצגתי באופן שלילי ואז קצת תקפו אותי, אבל מראש ידעתי שזו תכנית טלוויזיה שכולם רואים, והיה לי ברור שאני חשופה לביקורת, לרשעות ולטוקבקים. היה לי גם ברור שהתגובות כלפי אלי יהיו אוהדות, כי הוא נתפס בזוגיות שלנו כאנדרדוג. אני חייבת לספר שהיו המון קטעים שנשארו בחדר העריכה. היו המון שיחות שניהלתי עם אלי שלא הוצגו. אנשים לא מודעים לזה. תמיד כיבדתי את אלי ותמיד הייתי כנה איתו. הוא תמיד ידע איפה אני עומדת ביחס אליו. אני אדם שקול ומופנם אז לא שיתפתי מה שעובר עלי מול המצלמות, אבל לפחות שיתפתי את אלי. הוא לא היה מבולבל לרגע למרות מה שהשתקף בטלוויזיה".

עוד באותו נושא

רלי מ"חתונה ממבט ראשון": "הופתעתי כמה סבלנית הייתי כלפי אלעד"

לכתבה המלאה
מיקאלה חתונה ממבט ראשון. צילום מסך
התאכזבה מהחברים שלו. מיקאלה ואלי/צילום מסך

זה לא סוד שהזוגיות שלכם לא הייתה מדהימה. מה קרה שם? למה לא נפתחת לאלי?

"יש זוגות שהצליח להם ממש על ההתחלה, שזה מדהים. ברגע שהחלטתי להשתתף בתכנית, הבנתי שיש 50 אחוז סיכוי שאתאהב ו-50 אחוז סיכוי שלא. יכול להיות שחלק מהמשתתפים אמרו לעצמם 'מה שאני מקבל זה מה שאמור להתאים לי'. אני אמרתי לעצמי 'אוקיי, התאימו לי מישהו, אין משיכה על ההתחלה, סבבה, בוא נכיר אותו'. פעם הייתי במערכת היחסים שנבנתה אחרי שהכרתי את הבחור במשך חצי שנה. לא התאהבתי בו על ההתחלה, לקח לי זמן. אז גם עם אלי אמרתי לעצמי 'בוא נכיר את הבנאדם'. לא נפלתי ממנו על ההתחלה אבל הבטחתי לבדוק ולקחת את הזמן. זה נראה כאילו אני אדם עצור, אבל למעשה אני אדם שקול".

איזה רגע ייצרב לך בזיכרון כרגע הכי משמעותי בתוכנית?

"היו כמה כאלה. אני חושבת שהמפגש עם החברים של אלי היה אחד מהם. גם קיבלתי המון תגובות מחזקות בעקבות המפגש הזה. אמרו לי שהתנהגתי בצורה מעוררת כבוד. התמודדתי עם זה יפה. זה נתן לי המון דברים לחשוב עליהם. זה רגע שאתה לומד על עצמך".

נעלבת ממה שהחברים שלו עשו לך כשהם התחילו לשאול אותך שאלות ולעקוץ אותך?

"הרגשתי שאני עוברת חקירה צולבת בלי לדעת למה ושדוחקים אותי לפינה. הרגשתי שזה לא נעים. אם המצב היה הפוך, החברים שלי בחיים לא היו עושים דבר כזה. זו לא דרך להתמודד עם הדברים. זו סיטואציה שבגללה הסקתי מסקנות גם על אלי. זה היה מבחינתי עוד חתיכה מתוך הפאזל על הבנאדם. אני מאד מאמינה במשפט 'אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה'. זה רק חשף עוד דברים על האישיות שלו".

מיקאלה חתונה ממבט ראשון. צילום מסך
תמיד לסמוך על האינטואיציה. מיקאלה/צילום מסך

את בקשר עם משתתפי התוכנית?

"ברור. כולנו בקשר, בעיקר הבנות. הפכנו ממש לחברות, נפגשנו הרבה פעמים. מאד קל לפגוש את מי שעבר את מה שאני עברתי כי הם יודעים במה מדובר".

בנים מתחילים איתך?

"יצא פה ושם שהתחילו איתי. לא בצורה אינטנסיבית כמו שחשבתי. אולי הם מחכים לראות מה תהיה ההחלטה של אלי ושלי ואם אנחנו נשארים בזוגיות, ואז הם יתחילו איתי".

מיקאלה חתונה ממבט ראשון. צילום מסך
"עברתי חקירה צולבת". מיקאלה/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully