וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

20 שנה אחרי: בריטני ספירס נראית בדיוק אותו דבר בסרטון סקסי

17.1.2018 / 0:33

עדיין לא סגורים על הפיגורה של בריטני ספירס? סרטון שלה בהלבשה תחתונה מוכיח שאין לה מה להסתיר - ויותר מזה: היא נראית בדיוק כמו בימים של "Baby One More Time"

צילום מסך

אופס, היא עשתה את זה... לא לא, אנחנו ממש לא רוצים להשתמש שוב בציטוט הלעוס מהשיר הזה, אבל למען האמת - זה ממש מתאים עכשיו. בריטני ספירס, כוכבת הפופ הבלתי מעורערת, הפתיעה את המעריצים שלה בסוף השבוע האחרון כשפרסמה סרטון שלה מדגמנת בהלבשה תחתונה ומוכיחה שאין לה מה להסתיר.

הכוכבת בת ה-36 פרסמה סרטון קצר בעמוד האינסטגרם שלה שצבר תוך יום יותר מ-2.8 מיליון צפיות ועד זמן כתיבת שורות אלה - 5.2 מיליון צפיות. בקטע היא מדגמנת בשלוש תלבושות שונות - כולל בבגדי הלבשה תחתונה סקסיים למדי - לצלילי הלהיט "Feel It Still" של להקת פורטוגל דה מן (למה לא להשתמש בשיר שלך, בריטני?!). את האאוטפיטס היא משלימה בסדרה של הבעות פנים קומיות וקצת מוגזמות למען האמת - אבל היי, אנחנו כאן רק בשביל לפרגן היום.

עוד בתרבות:

עוד באותו נושא

בריטני ספירס חוגגת יומולדת עם זיוף מביך

לכתבה המלאה

לא רק אנחנו מפרגנים. הפוסט קיבל עשרות אלפי תגובות חיוביות ממעריצים נלהבים, "היא ממש מדהימה. אל תשתני לעולם בריטני", כתב אחד, ואחר הוסיף: "היא תמיד תהיה מושלמת בעיניי. היא פשוט נראית כל כך אמיתית וצנועה". "צנועה" זו לא ממש המילה הנכונה לתאר את מה שקורה בסרטון הזה, אבל שוב - אנחנו כאן בקטע חיובי, אז אל תגררו אותנו לשם.

זו לא הפעם הראשונה שהגברת ספירס משוויצה בשרירי הבטן מעוררי הקנאה שלה. גלילה מהירה בעמוד האינסטגרם שלה חושפת כמה לוקים חושפניים המוכיחים שאולי חלפו להם 20 שנה מאז שהכרנו - אבל אצלה הזמן עצר מלכת. ספירס סיימה לאחרונה את סיבוב מסע ההופעות הקבוע שלה בלאס וגאס, Britney: Piece of Me, אותו פתחה בסוף 2013. ההופעה הבאה שלה תערך רק ב-8 באוגוסט עבור פסטיבל "Smukfest" שבדנמרק. אנחנו בטוחים שהיא תמצא ים תעסוקה עד אז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully