וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדות חדשה נגד סטיבן סיגל: "הזמין אותי למסיבה ותקף אותי מינית"

26.1.2018 / 22:58

אשה שהיתה ניצבת ב"על קרקע בוערת" בכיכובו של השחקן בתחילת שנות התשעים סיפרה בטלוויזיה האמריקאית כי הוא טמן לה מלכודת ואנס אותה. כוכב הפעולה, שהצטברו נגדו כבר שלל עדויות, מכחיש את הדברים

סטיבן סיגל. AP
הכחיש את ההאשמות. סטיבן סיגל/AP

כמה שבועות לאחר שהאשימה לראשונה את סטיבן סיגל בתקיפה מינית, רג'ינה סיימונס חשפה היום לראשונה את הפרטים המלאים והמחרידים של תלונתה.

סיימונס הכירה את סיגל עת שימשה ניצבת בסרט "על קרקע בוערת" בכיכובו, שהצטלם ב-1993. היא היתה אז בת 18 והוא בשנות הארבעים לחייו. לטענתה, הוא הזמין אותה למסיבת סיום הצילומים, וכיוון שחלמה אז להשתלב בתעשיית המשחק, הגיעה למקום בתקווה לטוות קשרים.

לחרדתה, גילתה סיימונס כי היא הנוכחת היחידה במסיבה. "הגעתי למקום ומצאתי את עצמי לבד. הוא אמר לי שברצונו להראות לי משהו, ולקח אותי לחדר סמוך", אמרה בריאיון למייגן קלי בטלוויזיה האמריקאית. שם, לדבריה, תקף אותה - "הוא סגר את הדלת מאחורינו וניסה לנשק אותי. הוא הוריד את בגדיי בהרף עין ובלי שהספקתי אפילו למצמץ, כבר היה מעליי. קפאתי במקום", נזכרה בדמעות.

סיימונס סיפרה שלאורך כל התקיפה, ניצב מולם שולחן ובו תמונה של סיגל ושל אשתו בזמנו, הדוגמנית קלי לה-ברוק. "אני זוכרת שבהיתי בתמונה ורציתי שיפסיק כבר", הצהירה. "אני יודעת מה זה מין בהסכמה, ולא היתה שם שום הסכמה. הוא לא שאל אותי אם זה בסדר. זה היה מאוד תוקפני ומאוד טראומתי".

הריאיון המלא של המתלוננת

סיגל הכחיש את הדברים אך סיימונס הגישה נגדו תלונה במשטרת לוס אנג'לס, שפתחה בחקירה. "אני רוצה שהוא יכיר במעשים", אמרה המתלוננת. "אני יודעת שתקיפות כאלה עדיין מתרחשות ועוברות בשקט, ולכן אני מספרת את הסיפור הזה. אני רוצה שהתוקף שלי יידע שזה לא בסדר, ואני רוצה שדברים ישתנו, שכל התוקפים יידעו שזה לא בסדר". שתי עדויות שהגיעו לידי הטלוויזיה האמריקאית אישרו כי היא העידה על התקרית באוזני מקורביה כבר בזמן אמת.

סיימונס אינה היחידה שסיפרה בשבועות האחרונים, כחלק מתנועת ה-Metoo, כי סיגל תקף אותה. עד כה הצטברו כבר כחצי תריסר תלונות נוספות. בין השאר, ג'ני מקארתי סיפרה כי הוא תקף אותה במהלך אודישן בשנת 1995, עדות שגם כן הוכחשה בידי השחקן.

עוד באותו נושא

עבר מפוקפק, הווה מושמץ ועתיד מדאיג: הצד האפל של אוסקר 2018

לכתבה המלאה
סטיבן סיגל. צילום מסך
"התמונה של אשתו עמדה מולנו כל הזמן". סטיבן סיגל ב"על קרקע בוערת"/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully