וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיטריסט חובבן עלה לנגן עם הפו פייטרס - ואז זה קרה

29.1.2018 / 8:25

מעריץ של הפו פייטרס נבחר לעלות לנגן עם הלהקה מול 52 אלף צופים בהופעה שנערכה בבריזבן בחמישי האחרון. הקהל היה המום כשזה תפס את הגיטרה של דייב ו"נתן בראש"

צילום מסך

"אני מקווה לבוא לראות הופעה שלך", כתבה מעריצה של הפו פייטרס לגיטריסט חובבן שנבחר להופיע לצד הלהקה בהופעה האחרונה שלהם. הלהקה הופיעה בחמישי האחרון באצטדיון בבריזבן אל מול קהל של 52 אלף איש, כשסולן הלהקה, דייב גרוהל, הבחין במעריץ בקהל וסימן לו לעלות לבנה. המעריץ, ג'ואי מקלנון בן ה-22, עלה לבמה, לקח לדייב את הגיטרה ופשוט הרעיד את האצטדיון.

צפו בקטע המלא:

עוד באותו נושא

לא מצחיק בכלל: צופה תקף באכזריות סטנד אפיסט במהלך הופעה

לכתבה המלאה

ג'ואי נבחר לעלות לבמה לקראת אמצע המופע וזכה לנגן לצד הלהקה את הלהיט הגדול שלה מ-1997, Monkey Wrench. בעוד המעריצים היו נרגשים לראות את להקת הרוק האהובה עליהם על הבמה - הם לא ציפו שמי שבאמת יגנוב את ההצגה באותו הערב יהיה איזה גיטריסט אלמוני בן 22. הבחור לא ראה בעיניים, קפץ למרכז הבמה עם הגיטרה ונתן בראש כשדייב מכוון אותו ומעניק לו טיפול הראוי לכוכב רוק מהשורה. אחרי שהפגיז בהופעה, ג'ואי קיבל אלפי תגובות ממעריצים נלהבים, "ברכותיי שעלית לבמה אתמול. היית טוב יותר מאנדרו סטוקדל ולגמרי שיחקת אותה ב- Monkey Wrench", כתבה אחת הצופות.

הרגע המתועד פורסם ברשת והפך לויראלי. אחד אחר כתב: "ראיתי את ההופעה שלך ברשת. סופר, סופר קול שזכית להופיע עם הפו פייטרס. מזל טוב גבר". ג'ואי התראיין מאוחר יותר לחדשות 7 וסיפר שזה היה הדבר הטוב ביותר שקרה לו בחיים. אנחנו אכולי קנאה, גם אתם?

  • עוד באותו נושא:
  • פו פייטרז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully