וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: האיחוד של הספייס גירלז יוצא לדרך, והן יופיעו מסביב לעולם

7.2.2018 / 22:03

לפי דיווחים בתקשורת הבריטית והאמריקאית, ויקטוריה בקהאם התרצתה ובכך הוסר המכשול האחרון מעל איחוד אפשרי של הספייס גירלז, שייצאו לסיבוב הופעות ברחבי העולם. האם יגיעו גם לישראל?

מגישה: מיכל רשף

כשני עשורים לאחר שהתפרקו וכעשור לאחר סיבוב ההופעות האחרון שלהם, הספייס גירלז עומדות להתאחד ולעלות על הבמה שוב. כך, לפי פרסומים של כלי תקשורת אמריקאים ובריטים, שהכריזו הערב (רביעי) כי הקאמבק המיוחל קרוב מתמיד.

לפי ההערכות, ארבע מחברות הלהקה רצו באיחוד הזה כבר מזמן, אך ויקטוריה בקהאם היססה ומנעה זאת. עכשיו, משהשתכנעה גם כן, הוסר המכשול האחרון ומפגש הפסגה המחודש יכול לצאת לדרך.

לפי הפרסומים, אין בכוונת ההרכב להקליט מוזיקה חדשה. מה שכן יעשה זה לצאת לסיבוב הופעות שיתחיל בשלהי הקיץ הקרוב - קודם כל באנגליה, אחר כך בארצות הברית ואז, מי יודע? אין מניעה שיגיע גם לאירופה ומשם גם לישראל.

הלהקה תמשיך לעבוד עם מנהלה האגדי, סיימון פולר. הוא כמובן לא זקוק לכסף לאחר כל ההון שהרוויח על "אמריקן איידול", ולפי הפרסומים, עושה זאת בשביל הכיף ומתוך אהבתו לספייס גירלז.

כך או כך, תכנון הקאמבק נמצא בשלבים הראשונים שלו בלבד, ואין ספק שבקרוב יצופו עוד הרבה פרטים חדשים לגבי תוכנית הפעולה המדויקת של הספייס גירלז.

בין 1996 ל-2001 מכרו בנות הספייס גירלז מעל 75 מיליון אלבומים, תשעה מלהיטיהן הגיעו אל המקום הראשון במצעד הבריטי והן הפכו לתופעת תרבות, פגשו את המלכה ואף כיכבו בסרט משלהן. ב-2007 הן התאחדו לסיבוב הופעות מסביב לעולם, אולם הכריזו שבכך זה נגמר. עם זאת הן חברו שוב זו לזו כאשר כיכבו במופע הנעילה של אולימפיאדת 2012 בלונדון, וכעת מסתמן שיחזרו לענג אותנו פעם נוספת. ברוך שובכן!

עוד באותו נושא

שוקולד פלפל מסטיק: 20 שנים לספייס גירלז

לכתבה המלאה
הספייס גירלז בטקס פרסי הבריט, לונדון, פברואר 1997. GettyImages
כאילו לא עברו עשרים שנה. הספייס גירלז ב-1997/GettyImages
ויקטוריה בקהאם. GettyImages
ה"כן" שמאפשר את הכל. ויקטוריה בקהאם/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully