וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדם שוחרר מבית החולים: "מחמם את הלב לראות את הדאגה"

8.2.2018 / 10:20

לפני שבועיים שוחרר אדם מטיפול נמרץ ומאז חל שיפור במצבו. הבוקר שוחרר אדם מבית החולים איכילוב שבתל אביב: "אני עדיין לא מתכוון לחזור לשיר. אני הולך הביתה לישון פעם אחת מבלי שיעירו אותי לקחת ממני דם כל שניה"

צילום: אבי כהן עריכת וידאו:ניר חן
הזמר אדם משתחרר מבית החולים איכילוב. מגד גוזני
אדם משתחרר/מגד גוזני

לאחר כארבעה וחצי חודשי אשפוז, השתחרר הבוקר (חמישי) הזמר אדם מבית החולים איכילוב שבתל אביב. אדם אושפז לניתוח בדרכי המרה. מאז סבל מסיבוכים משניים מאוחרים לדלקת הלבלב. עם יציאתו הודה אדם לרופאו פרופ' יוסף קלאוזנר ולשאר צוות בית החולים "שעשו ימים כלילות במקצועיות, מסירות ואנושיות אינסופית ובנחישות להציל את חיי. הייתי רוצה לחבק ולהודות לכל אחד מכם באופן אישי, את העיניים המרגיעות והמכילות שלכם אקח איתי לחיים ומקווה להזמין את כולכם להופעה חגיגית בבוא הזמן".

אדם, רזה במיוחד ועם פנים חיוורות, אמר לכלי התקשורת הרבים בלובי בניין אריסון: "תודה לכל מי שהתפלל בשבילי וביקש שאגיע הביתה. מחמם את הלב לראות את כל התגובות והדאגות של האנשים. אני עדיין לא מתכוון לחזור לשיר". בתשובה לשאלת וואלה! תרבות למה התכוון כשאמר בעת אשפוזו לידידתו שהרגו אותו "דקה מוקדם מדי": "התקשורת הרגה אותי, בסדר, אבל זאת לא הייתה התקשורת. זה מישהו שיש לו איזשהו אתר באינטרנט שהחליט להרוג אותי. התקשורת לא התייחסה לזה ברצינות. אין לי מושג מי האיש הזה. אף אחד לא מכיר אותו".

עוד אמר: "אני גמור מעייפות למרות שזה נשמע שאני מלא אנרגיות, אני הולך הביתה לישון פעם אחת מבלי שיעירו אותי לקחת ממני דם כל שניה".

הזמר אדם משתחרר מבית החולים איכילוב. מגד גוזני
אדם משתחרר/מגד גוזני

לפני כשבועיים שוחרר מטיפול נמרץ. הוא כתב בחשבון הפייסבוק שלו כי הוא "מרגיש קצת יותר טוב, מאוד רוצה לשמוח אבל פוחד". בנוסף פנה למי שהתעניין בשלומו: "יקיריי, אין לי הרבה מילים בפה, יש לי הרבה תודות בלב, תודה על האהבה והכוחות ששולחים אלי בכל דרך אפשרית (...) כל כך הרבה פעמים כבר הייתי בטוח שהנה תכף אני בבית ואז קרה משהו שהחזיר אותי קילומטרים אחורה, הלוואי שהפעם הכיוון ברור.

"המון דברים עברו ועדיין עוברים עליי ופעם כשיהיה לי כוח בטח ייוולד איזה שיר, סרט או הצגה חדשה. בינתיים אני מתעקש להישאר אופטימי, לסמוך על הרופאים שמטפלים בי, להודות ולהאמין שאצא מכאן בריא ושלם בגופי ובנפשי. חורף היא העונה האהובה עלי בשנה, היום לרגע קטן נשמתי חורף מהחלון, אני רוצה לחיות. סוגר 115 יום באיכילוב ואני רזה ,רזה, רזה. שבת שלום".

עוד באותו נושא

הזמר אדם לאחר ההחמרה הלילה במצבו: "הרגו אותי דקה מוקדם מדי"

לכתבה המלאה
הזמר אדם מאושפז בבית חולים איכילוב. ליאור צור, בית חולים איכילוב,
אדם, בזמן האשפוז/ליאור צור, בית חולים איכילוב

כזכור, לפני כחודש וחצי הודיע בית החולים איכילוב כי חלה החמרה במצבו של אדם. אחרי מספר שבועות הוא שוחרר למחלקה ומצבו השתפר. יונה בר, חברתו של אדם, אמרה אז לוואלה! תרבות: "הייתי אצלו אתמול עד אמצע הלילה והתעדכנתי הבוקר. הלילה עבר בסדר, עם טיפה שיפור בנשימה. הרופאים באמת עושים מאמצים להקל עליו ולהביא אותו להבראה. הם אומרים שהמצב מסוכן, אבל לא קריטי".

שרת התרבות מירי רגב ביקרה בתחילת החודש שעבר את אדם ביחידה לטיפול נמרץ כירורגי באיכילוב. "שמחתי לראות ולשוחח עם אדם ולאחל לו בשם עם ישראל החלמה מהירה ורפואה שלמה. הבהרתי לאדם ומשפחתו שאני עומדת לרשותו 24/7", אמרה.

הזמר אדם. ליאור צור, דוברות איכילוב,
אדם והצוות הרפואי/ליאור צור, דוברות איכילוב
הזמר אדם משתחרר מבית החולים איכילוב. מגד גוזני
אדם משתחרר/מגד גוזני
הזמר אדם משתחרר מבית החולים איכילוב. מגד גוזני
אדם משתחרר/מגד גוזני
הזמר אדם משתחרר מבית החולים איכילוב. מגד גוזני
אדם משתחרר/מגד גוזני
  • עוד באותו נושא:
  • אדם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully