וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה מאז שחרורו: אדם על הבמה

3.3.2018 / 23:37

כחודש לאחר שיצא מאשפוז ארוך באיכילוב, אדם שב היום לראשונה לבמה כדי להוקיר תודה לצוות שטיפל בו. "אני שמח לדעת שאני יכול", אמר לאחר הביצוע המרגש שלו לאחד מלהיטיו הגדולים

אדם מופיע בבית החולים איכילוב לאחר שחרורו מאשפוז שם, 03/03/2018/צילום: ליאור צור, דוברות בית החולים איכילוב

(צילום: ליאור צור, דוברות איכילוב)

שמחת פורים: כחודש לאחר שחרורו מבית החולים באיכילוב, בו היה מאושפז אדם במשך כחמישה חודשים, הוא חזר היום לראשונה לבמה כדי להופיע בפני הצוות שטיפל בו ולהוקיר לו תודה.

"אני שמח לדעת שאני יכול", אמר הזמר לאחר שביצע את "בלדה בין הכוכבים", ולאחר מכן הוסיף בקול נרגש - "אני רק רוצה לומר לכם שוב תודה. זה שאני כאן היום זה כיף אחד גדול, אחרי חמישה חודשים שתמכתם בי והבאתם אותי לרגע הזה. תודה רבה לכולכם".

הזמר אדם משתחרר מבית החולים איכילוב. מגד גוזני
אדם עם שחרורו מבית החולים לפני כחודש/מגד גוזני

כזכור, אדם אושפז בתחילה לניתוח בדרכי המרה ומאז סבל מסיבוכים משניים מאוחרים לדלקת הלבלב. עם יציאתו הודה אדם לרופאו פרופ' יוסף קלאוזנר ולשאר צוות בית החולים "שעשו ימים כלילות במקצועיות, מסירות ואנושיות אינסופית ובנחישות להציל את חיי. הייתי רוצה לחבק ולהודות לכל אחד מכם באופן אישי, את העיניים המרגיעות והמכילות שלכם אקח איתי לחיים ומקווה להזמין את כולכם להופעה חגיגית בבוא הזמן".

אדם, רזה במיוחד ועם פנים חיוורות, אמר בעת שחרורו לכלי התקשורת הרבים שחיכו לו: "תודה לכל מי שהתפלל בשבילי וביקש שאגיע הביתה. מחמם את הלב לראות את כל התגובות והדאגות של האנשים. אני עדיין לא מתכוון לחזור לשיר". בתשובה לשאלת וואלה! תרבות למה התכוון כשאמר בעת אשפוזו לידידתו שהרגו אותו "דקה מוקדם מדי": "התקשורת הרגה אותי, בסדר, אבל זאת לא הייתה התקשורת. זה מישהו שיש לו איזשהו אתר באינטרנט שהחליט להרוג אותי. התקשורת לא התייחסה לזה ברצינות. אין לי מושג מי האיש הזה. אף אחד לא מכיר אותו".

עוד אמר: "אני גמור מעייפות למרות שזה נשמע שאני מלא אנרגיות, אני הולך הביתה לישון פעם אחת מבלי שיעירו אותי לקחת ממני דם כל שניה".

עוד באותו נושא

חדשות טובות: הזמר אדם שוחרר מטיפול נמרץ

לכתבה המלאה
הזמר אדם משתחרר מבית החולים איכילוב. מגד גוזני
רק בריאות. אדם עם שחרורו מבית החולים לפני חודש/מגד גוזני
הזמר אדם משתחרר מבית החולים איכילוב. מגד גוזני
רק בריאות ושתמשיך לשיר. אדם עם שחרורו מבית החולים לפני חודש/מגד גוזני
  • עוד באותו נושא:
  • אדם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully