וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטורף: תמהוני גנב את הפסלון של מקדורמנד בתום האוסקר והשתולל עמו

5.3.2018 / 19:27

אירוע לא נעים, עם סוף טוב: הפסלון של זוכת האוסקר על "שלושה שלטים מחוץ לאבינג, מיזורי" נגנב ממנה בקוקטייל החגיגי שלאחר הטקס בידי תמהוני שהצטלם איתו לפייסבוק והשתולל עמו. הוא נעצר והאבידה הוחזרה לזוכה המאושרת

עריכה: נועה לוי

טקס האוסקר התשעים שהתקיים הלילה בלוס אנג'לס אמנם עבר בלי תקלות מיוחדות ואף היה מנומנם למדי, אך אחריו התרחש אירוע יוצא דופן. בקוקטייל החגיגי המיוחד שנערך לכבוד הזוכים והזוכות, השאירה פרנסס מקדורמנד את הפסלון שלה על השולחן וקמה ממנו לרגע. לאחר שחזרה, גילתה כי החפץ יקר הערך נעלם. כל חיפושיה אחריו ואחרי הגנב שלו העלו חרס, מה שלדברי התקשורת האמריקאית עורר בה תסכול רב והיא אף נצפתה ממררת בבכי.

בסופו של דבר, נתפס הגנב ונעצר, אך לא לפני שהספיק ולהעלות לפייסבוק וידאו שלו עם השלל. כך גם התבררה זהותו: טרי בריאנט, אמריקאי בן 47, שתמונת הפרופיל שלו מוקדשת לתמיכה בהכרה בירושלים כבירת ישראל. בסרטון שהעלה, הוא נראה מנשק את הפסלון וזועק "זכיתי בו, הוא שלי, קיבלנו את זה הערב, בייבי!", ואז נישק את האוסקר כמה פעמים והרשה לנוכחים מסביבו לגעת בו.

לאחר מכן, נשמע בריאנט מצהיר כי זכה בפסלון על "מוזיקה" וכי הוא מחפש לאיזו מסיבה נוספת ללכת. בסופו של דבר, הוא לא הלך לשום מסיבה - אלא לתא המעצר.

האבידה, כמובן, חזרה לזוכה המאושרת, ובתגובה לאירוע הביזארי, מסרו נציגיה של השחקנית: "פראן ואוסקר התאחדו מחדש בשמחה רבה והם כרגע מבלים יחדיו במסעדת המבורגרים".

הווידיאו המטורף

עוד באותו נושא

משנת האוסקר הזו נזכור את פרנסס מקדורמנד, הסרט שלה - והנאום שלה

לכתבה המלאה

מקדורמנד, שכבר זכתה באוסקר לפני כעשרים שנה על "פארגו", קטפה אותו שוב הודות ל"שלושה שלטים מחוץ לאבינג, מיזורי". נאום הזכייה שלה התגלה כרגע הסוחף והמרגש של הערב וגם הפך ויראלי. במהלכו, הניחה את הפסלון שלה על הרצפה וביקשה מכל המועמדות בכל הקטגוריות, כל עוד שהן נשים, לקום ולעמוד, והצהירה "תסתכלו מסביב, לכולנו יש סיפורים לספר ופרויקטים לממן. אל תדברו איתנו על זה במסיבות הלילה. תזמינו אותנו למשרד שלכם בעוד כמה ימים, או שתבואו למשרד שלנו. יש לי רק שתי מילים בשבילכם: מחויבות לגיוון".

פרנסס מקדורמנד עם האוסקר. GettyImages
יום משוגע. פרנסס מקדורמנד עם האוסקר/GettyImages
פרנסס מקדורמנד אוסקר 2018. AP
ניסו לקלקל לה את השמחה./AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully