וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחנו את עצמכם: על מי אמר אפרים שמיר את הטינופים הבאים?

26.3.2018 / 6:26

שרית חדד היא האחרונה שנקטלה על ידי אפרים שמיר בעמוד הפייסבוק שלו, וקדמו לה קורבנות רבים. על איזה זמר אמר כי סבל משיריו יותר מקידוח בשיניים? על מי אמר כי הפך את הטלוויזיה הישראלית לבית שימוש? ועל מה אמר "החלטתה מראה שהמוח שלה לא במיטבו"? בחנו את עצמכם

שרית חדד היא האחרונה שנקטלה על ידי אפרים שמיר בעמוד הפייסבוק שלו. לאחר שהזמרת הקליטה גרסת כיסוי מסתלסלת ללהיט של כוורת, "נתתי לה חיי", המוזיקאי וחבר הלהקה לשעבר, שמיר, הבהיר שפחות התחבר לתוצאה. הוא שיתף את הגרסה החדשה בעמוד הפייסבוק שלו, וכתב בכותרת: "איזה גועל, דאעש עם שיר". בעקבות כך התעוררה סערה, שבמהלכה שרת התרבות מירי רגב העבירה ביקורת נגד המוזיקאי. "אפרים שמיר, נמאס לנו מהאמירות הגזעניות והמביכות שלך ומסיפורי הפוגי שאתה מצייץ", כתבה רגב בעמוד הפייסבוק שלה. בשיחה עם וואלה! תרבות נשאל שמיר אם לא הגזים קצת בניסוח. "כשיהרסו את השירים שלך תגיב איך שאתה רוצה", ענה. בסופה של השיחה הוסיף בקריצה: "אולי מצבו של יצחק קלפטר הידרדר אחרי ששמע את הזוועה".

לחדד קדמו עוד המון נשים, גברים, גופים, מוסדות ועניינים כאלה ואחרים שיורטו בעוצמה על ידי הסטטוסים של שמיר. בתגובות אליהם, היו מי שראו בהם גסות, התחרפנות, תוקפנות מילולית ולעתים גם גזענות של ממש. מנגד, היו מי שדווקא העריכו את האומץ של שמיר להגיד בלי פילטר, בלי חשבון ובלי שמץ תקינות פוליטית את מה שהוא חושב ומרגיש באופן יוצא דופן בתעשיית התרבות והבידור המקומית.

לפיכך הכנו עבורכם את החידון הבא, שמטרתו לבחון כמה אתם מכירים את היסטוריית הטינופים של אפרים שמיר. צאו לדרך:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully