וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וויטני יוסטון ואביתר בנאי: 5 דברים שאסור לפספס השבוע

29.3.2018 / 0:00

לאיזה סרט מומלץ ללכת בסוף השבוע? לאיזו סדרה כדאי להתחיל להתמכר? ועל איזו הופעה שווה להוציא את הכסף השבוע? וואלה! תרבות מפנקת אתכם מדי יום חמישי עם 5 המלצות תרבותיות שוות במיוחד - ועוד אזהרה ממה כדאי דווקא להתרחק

צילום: אבי כהן
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"מגבירים את הלילה"

פסטיבל רוק חדש בשם "מגבירים את הלילה" יתקיים לראשונה בחול המועד פסח, בשאיפה להפוך למסורת, ומוגדר כמחווה לפסטיבלי הרוק הגדולים של ערד וצמח. ישתתפו בו הרכבים רבים במין פגישת מחזור של בוגרי הניינטיז, ובהם איפה הילד, מוניקה סקס, מופע הארנבות של ד"ר קספר, נקמת הטרקטור, רוקפור ותערובת אסקוט. מה שיפה שהאמנים האלה לא נשארו רק זיכרון רחוק מהניינטיז אלא גם פעילים, מקליטים ושומרים על קשר עם הקהל שלהם כיום. מה שצורם שאין בפסטיבל זמרות שמובילות הופעה. יופיעו בו למעשה שתי זמרות בלבד, קורין אלאל ודנה ברגר, שיסתפקו בתקן "זמרות אורחות". בנוסף, אין באירוע רוקרים מהדור האחרון. למרות ההסתייגויות, עדיין מדובר בחגיגת רוקנרול יוצאת דופן, מבורכת ובהחלט מומלצת (והנה ריאיון שקיימנו איתם).

מתי? 4 באפריל

איפה? אמפי פארק ראשון לציון

למה? כי בניגוד לשיר של אחד מכוכבי האירוע, יש רוקנרול בעברית. וגם יש אהבת אמת.

לא רק זיכרון רחוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אביתר בנאי ואמיר דדון

עונת ההופעות באמפי-דשא בית גבריאל שעל שפת הכנרת תיפתח עם שתי הופעות של אביתר בנאי ואמיר דדון בערב אחד. לצד הופעות של שני המוזיקאים האהובים, הם אף יחברו על הבמה למספר ביצועים משותפים. מי שמחפש מקום להיזרק בו בחול המועד פסח - נראה לנו שזה המקום הנכון. גם המחיר הגון: 164 שקלים.

מתי? 4 באפריל, 20:30

איפה? צומת צמח, בית גבריאל

למה? שניים במחיר של אחד

שיר נפלא. אמיר דדון - "לבחור נכון"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מחווה לוויטני יוסטון

מופע המחווה האוסטרלי לזמרת האגדית וויטני יוסטון עלה על הבמות ב-2013, שנה לאחר מותה הטרגי של ויטני. בשבוע הבא הוא יגיע לחמש הופעות בישראל במסגרת סיבוב הופעות בינלאומי ומי שתופסת את מקומה של יוסטון היא זמרת נפלאה בשם בלינדה דוידס. מסביב כמובן רקדנים, נגנים ושאר ירקות. יהיה מרגש.

מתי? 1-6 באפריל, 20:00 בערב

איפה? היכל התרבות ת"א (1-4 באפריל), מרכז הקונגרסים חיפה (6 באפריל)

למה? כי לרגעים זה מזכיר את הדבר האמיתי

שפטו בעצמכם. מופע המחווה לוויטני יוסטון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מופע IM21 אינפקטד מאשרום

שני התותחים הכי גדולים שיצאו מהקריות אחרי התותח המפורסם בכיכר במוצקין הם ארז אייזן ועמית דובדבני. מאז צעירותם הם התרחקו מהקריות וחיים בלוס אנג'לס, וגם התרחקו מטראנס אולד סקול. הרכבם אינפקטד מאשרום יקיים שוב מופע שנתי גדול בזאפה לייב פארק ראשון לציון במוצאי שבת הקרובה. המופע,"IM21", יימשך 4 וחצי שעות ובו הם יארחו אמנים שווים רבים עם צבעים מוזיקליים מגוונים ובהם קלאסי, רוק והיפ הופ: שלומי שבן, בשיתוף פעולה ראשון עם הצמד, ינגן על פסנתר כנף בליווי 20 כלי מיתר ונשיפה; להקת התקווה 6, שהוציאה באחרונה עם אינפקטד את השיר "יום חדש עולה" (אחרי שהיו חתומים יחד קודם על "קופנגן"); וכן טונה, אמיר דדון, ASTRIX, Warriors (שהם סקאזי ומיסטר בלאק), Bliss ו-RIOT. בפעם הראשונה הצמד ישיק את המופע השנתי באותו זמן עם אלבום חדש, שבו יופיעו חלק ממשתתפי המופע. או בקיצור, הפטרייה שלכם חזרה.

מתי? מוצאי שבת (31 במרץ)

איפה? לייב פארק ראשון לציון

למה? כי צפויה פטריה באוויר בערב פיצוץ גרעיני

אינפקטד והתקווה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

פסטיבל תור הזהב

שלום חנוך, שלומי שבת, שלומי שבן, שי צברי, עידן עמדי, ישי ריבו, נתן גושן, עידן רפאל חביב, חנן בן ארי, נסרין קדרי, חנן יובל, שולי נתן. צריך להמשיך? כי הרשימה המופלאה הזו משתתפת בפסטיבל תור הזהב שיתקיים באשדוד בחול המועד פסח. במשך ארבעה ימים יתקיימו מופעים מיוחדים (שלום חנוך ושלומי שבת יופיעו יחד, מופע שמוקדש למשוררי תור הזהב וכו') שיהוו חגיגה רב-תרבותית אמיתית.

מתי? 1-4 באפריל

איפה? רחבי אשדוד

למה? מתי ייצא לכם לראות את שלום חנוך שר שיר של שלומי שבת?

יהיה מעניין. שלום ושלומי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully