וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

20 שנה אחרי: ככה נראים כוכבי "דוסון קריק" באיחוד מרגש

1.4.2018 / 0:01

המעריצים בהיסטריה מהאיחוד המפתיע והדיבור על חידוש של "דוסון קריק" ועוד יותר מהקרבה הבולטת של קייטי הולמס וג'ושוע ג'קסון, שנתפסו כמה פעמים במהלך הראיון צמודים מתמיד

הפתיח של דוסון קריק/CW

לראשונה מאז תמה הסדרה ב-2003, כוכבי "דוסון קריק" התאחדו לצילומי שער המגזין "אנטרטיינמנט וויקלי" והפתיעו את המעריצים ברחבי העולם. הכוכבים, שלא נפגשו בהרכב מלא מאז תום הסדרה, התאחדו לציון 20 שנה לעלייתה לאויר. על השער מופיעים ארבעת הכוכבים הראשיים: קייטי הולמס (ג'ואי פוטר), ג'יימס ואן דר ביק (דוסון לירי), ג'ושוע ג'קסון (פייסי וויטר) ומישל ויליאמס (ג'ן לינדלי) - אולם המפגש המרגש כלל גם את ביזי פיליפס (אודרי לידל), קר סמית (ג'ק מקפי), מרדית מונרו (אנדי מקפי) ומרי בת' פיל (אוולין ריאן).

לצד השער הקבוצתי, פרסם המגזין ארבעה שערי סולו עליהם מופיעים הכוכבים לבדם - מלבד שערה של ויליאמס שחולקת אותו עם פיליפס. בנוסף, המגזין בשיתוף PeopleTV פרסם ראיון מצולם עם הכוכבים שסיפרו מעט על ההתרגשות שבמפגש המחודש ובסיכוי לראות אותם שוב על המסך הקטן. "אני חושבת שכולנו ראינו זה את זה בנפרד לאורך השנים - אבל לא נפגשנו כולנו יחד כבר המון זמן", אמרה הולמס.

האיחוד של "דוסון קריק". Entertainment Weekly, צילום מסך
האיחוד של דוסון קריק על שער Entertainment Weekly/צילום מסך, Entertainment Weekly
דוסון קריק. GettyImages
חברי דוסון קריק לפני כשני עשורים/GettyImages

עוד בתרבות:

לצערנו, הסיכוי שנזכה לראות עונה חדשה ל"דוסון קריק" הוא די קלוש. יוצר הסדרה, קווין ויליאמסון, דווקא בעד עונה חדשה - או ליתר דיוק איתחול של הסדרה - כל עוד הוא אינו מעורב בה. "אני לא מרגיש שאני יכול לתת ערך מוסף לדוסון קריק. אם מישהו אחר יכול - הייתי שמח לראות איך הוא עושה את זה. אני לא חושב שזה יהיה אני". ויליאמס הזכירה למראיין שהדמות שלה מתה וגם אם הייתה רוצה - אין עבורה דרך חזרה. לסמית עלה פתרון יצירתי לזה: "היא יכולה לחזור כגרסה מבוגרת של בתה של ג'ן".

צפו בראיון עם כוכבי "דוסון קריק"

הולמס הצביעה על בעיות בהפקת עונה נוספת, "מה שאני אוהבת לגבי הסדרה זה שהיא הייתה קיימת לפני עידן המדיה החברתית והאינטרנט. זה היה נוסטלגי כשצילמנו אותה", היא אמרה, "אני שמחה שהסדרה הסתיימה ככה. זה הרגיש שלם".

האיחוד של דוסון קריק. Entertainment Weekly, צילום מסך
ג'יימס ואן דר ביק על שער Entertainment Weekly/צילום מסך, Entertainment Weekly
האיחוד של דוסון קריק. Entertainment Weekly, צילום מסך
קייט הולמס על שער Entertainment Weekly/צילום מסך, Entertainment Weekly
האיחוד של דוסון קריק. Entertainment Weekly, צילום מסך
ג'ושוע ג'קסון על שער Entertainment Weekly/צילום מסך, Entertainment Weekly
האיחוד של דוסון קריק. Entertainment Weekly, צילום מסך
מישל ויליאמס וביזי פיליפס על שער Entertainment Weekly/צילום מסך, Entertainment Weekly

"דוסון קריק" שודרה במשך 6 עונות ברשת WB האמריקאית ועקבה אחר מעלליהם של ארבעה תלמידי תיכון מקייפסייד. המעריצים התרגשו לראות את הכוכבים שוב ביחד - אבל יותר מהכול - התלהבו לראות את הכימיה בין קייטי הולמס לג'ושוע ג'קסון במהלך הראיון ואפילו על תמונת השער. התגובות בטוויטר לא איחרו להגיע:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully