וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפעם עם דונאטס? "האופה מברלין" יזכה לרימייק אמריקאי

6.4.2018 / 23:12

המפיק הישראלי-אמריקאי אורי סינגר רכש את הזכויות להפקת עיבוד תוצרת ארצות הברית ל"האופה מברלין", הלהיט של אופיר ראול גרייצר

טריילר "האופה מברלין"/סרטי נחשון

לאחר שנהנה מהצלחה קופתית מרשימה בישראל, זכה בפרס בפסטיבל קארלובי-וארי, הוקרן בעוד שלל פסטיבלים בינלאומיים ונמכר להפצה ברחבי העולם, זוכה הלהיט תוצרת הארץ "האופה מברלין" להישג נוסף: הזכויות שלו נרכשו לשם הפקת (או יש לומר: אפיית) עיבוד הוליוודי.

את הזכויות רכש המפיק הישראלי-אמריקאי אורי סינגר, מי שהיה אחראי בשנים האחרונות לסרטי האינדי המוערכים "הניסוי", עם וינונה ריידר ופיטר סרסגארד ו"מרג'ורי פריים" עם ג'ון האם, ג'ינה דייוויס וטים רובינס. כמו כן, בשנה שעברה פורסם כי הוא מתכנן להפיק סרט אמריקאי על פי "עקבות", ספר המתח של ניב קפלן.

על רכישת הזכויות של "האופה מברלין" פורסם באתר האמריקאי הנחשב דדליין, שם צוטט סינגר באומרו כי הסרט "מציג סיפור עדין ואנושי על אהבה ואובדן, שיגרום לצופים בכל העולם להושיט יד לממחטות שלהם".

האופה מברלין. עמרי אלוני,
זכה להצלחה מרשימה בקופות ישראל. מתוך "האופה מברלין"/עמרי אלוני

"האופה מברלין" הוא סרטו העלילתי הארוך הראשון של אופיר ראול גרייצר, יוצר ישראלי החי בעיר בשמה נקראת הדרמה הזו. הקולנוען גם כתב את התסריט, שבמרכזו עומד.מן הסתם אופה ברלינאי, עם כישרון לגרום לכל אשה או איש להתאהב בו מיידית, ועם יכולת להכין את עוגות היער השחור הכי טובות בסביבה. בתחילה נופל בקסמו גבר ישראלי הפוקד תכופות את ברלין לצורך עבודתו. בעקבות מותו הטרגי, נוסע אהובו הגרמני לירושלים ונכנס גם לחייה של אלמנתו.

בגרסה הישראלית, כיכבו בסרט שרה אדלר, זהר שטראוס ורוי מילר וכן הרבה מאפים תוצרת גרמניה וירושלים. כעת נותר לראות איזה שחקנים אמריקאים ייכנסו לסינר שלהם, והאם במקום עוגות נקבל דונאטס.

לפני "האופה מברלין", חזינו בשנים האחרונות בכמה סרטים ישראלים שחברות הפקה אמריקאית רכשו את הזכויות לעבדם מחדש. בחלק מן המקרים, הרכישה על הנייר טרם הבשילה לכדי סרט, אבל לעתים הרימייק קרם עור וגידים, כמו במקרים של "החוב" של אסף ברנשטיין שהפך למותחן עם הלן מירן ולאחרונה גם "הגננת" של נדב לפיד שהפך לדרמה אמריקאית בכיכובה של מגי ג'ילנהול, שבקרוב יוקרן בנטפליקס.

עוד באותו נושא

"האופה מברלין" הוא קולנוע במובן הכי יפה וטהור של המילה

לכתבה המלאה
האופה מברלין. עמרי אלוני,
האם יהיו כיפות גם ברימייק? מתוך "האופה מברלין"/עמרי אלוני
האופה מברלין. עמרי אלוני,
הלוואי שתככב גם בגרסה החדשה. מתוך "האופה מברלין"/עמרי אלוני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully