וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הניצחון הגדול של נטע: ספוטיפיי חושפת את נתוני ההשמעות בישראל

15.4.2018 / 14:11

קצת יותר מחודש לאחר שהושקה בארץ אפליקציית המוזיקה ספוטיפיי, מפרסמת החברה את דירוג האמנים והשירים המושמעים ביותר בה: "TOY" של נטע ברזילי הוא השיר הישראלי המושמע ביותר, ועומר אדם הוא האמן הישראלי המושמע ביותר

צילום: דייב שחר, עריכה: אביעד בללי וליאור נאור

קצת יותר מחודש לאחר שהושקה בארץ אפליקציית המוזיקה ספוטיפיי, מפרסמת החברה את דירוג האמנים והשירים המושמעים ביותר על ידי משתמשי האפליקציה. עומר אדם העפיל אל ראש רשימת האמנים המושמעים ביותר, והוא גם הישראלי היחידי בין עשרת האמנים המובילים, אחריו בסדר יורד: דרייק, קנדריק לאמר, XXXTentacion, מארשמלו, אד שירן, דואה ליפה, Post Malone, דה צ'יינסמוקרס ו-Imagine Dragons.

השיר הישראלי לאירוויזיון, "TOY" של נטע ברזילי, הוא השיר הישראלי המושמע ביותר בספוטיפיי. בדירוג השירים הישראליים והלועזיים ביחד מתגלה כי "God`s Plan" של דרייק במקום הראשון, אחריו "Toy", "IDGAF" של דואה ליפה, "שני משוגעים" של עומר אדם, "Friends" של מארשמלו, "אולי נדבר" של נדב גדג', "רוקסטאר" של Post Malone, "Look Alive" של BlocBoy JB בשיתוף דרייק, "פסייכו" של Post Malone ובמקום העשירי "All The Stars" של קנדריק לאמר.

עומר אדם חברות שלך. רמי זרנגר,
עומר אדם/רמי זרנגר

מספוטיפיי נמסר כי הישראליים בילו כ-2 מיליון שעות בהאזנה למוזיקה בשלושת השבועות הראשונים להשקת השירות. תל אביב דורגה במקום הראשון עם כ-39 אחוזים מסך המשתמשים; וכי 57 אחוזים מכלל המשתמשים הם בגילאים 13 עד 34.

עוד באותו נושא

הנטפליקס של המוזיקה: הטיפים שיהפכו את חווית הספוטיפיי שלכם למושלמת

לכתבה המלאה
צילום: דייב שחר, עריכה: אביעד בללי וליאור נאור
נטע ברזילי אירוויזיון 2018. דייב שחר
נטע ברזילי/דייב שחר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully