וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירי מסיקה תעזוב את "דה וויס": מצטרפת לתכנית של אביב גפן ואייל גולן

16.4.2018 / 21:24

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! סלבס, הזמרת מירי מסיקה תעזוב את התכנית "דה ווייס" של רשת לטובת תכנית הריאליטי החדשה של אביב גפן ואייל גולן של ערוץ קשת 12 המתחרה. זוהי מכה נוספת שהתכנית "דה וויס" סופגת, לאחר העזיבה של גפן עצמו

צילום סטילס: ראובן קסטרו, עריכה: אביב אירגז

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! סלבס, הזמרת מירי מסיקה תעזוב את התכנית "דה וויס" של רשת לטובת תכנית הריאליטי החדשה של אביב גפן ואייל גולן שתעלה בקרוב בקשת. זוהי מכה נוספת שהתכנית "דה וויס" סופגת, לאחר העזיבה של גפן, ובכך למעשה מחצית מהמנטורים עורקים למתחרה. מסיקה, שאמרה בשנה שעברה בריאיון לוואלה! תרבות כי "ריאליטי זה דבר דוחה", צפויה לשמש כשופטת בתכנית בה שני הזמרים יתייצבו ראש בראש. ארז טל ינחה אותה, כנראה לצד מנחה נוסף.

החודש אמר גפן, בריאיון לוואלה! תרבות, על תכניתו החדשה: "בגדול זה אני מול אייל. יהיו אמנם זמרים ומוזיקה, אבל יהיו שם הרבה שיחות ו-ויכוחים ואני מקווה שזה יהיה מכבד. אני ואיל זה ה-ניגוד. הוא חי הפוך ממני לגמרי. אנחנו הפכים. בהכול. אותי מעניין לגעת בדברים שבישראל היום יש גם אותו וגם אותי. ב'דה וויס' זה עלה וירד מהר. השיחות לא בשלו כדי לדבר על הקרע הזה. ואני מקווה שגם בעזרת קשת יהיה לי זמן מסך לדבר איתו. אני לא הכשרתי את אייל גולן. הוא אחד המובילים בישראל, הוא אחד האהובים והמושמעים בישראל, בין אם נרצה או לא, והוא הכתובת. אם רוצים שיחה אמיתית על החברה הוא הבן-אדם".

ריאיון עם מירי מסיקה. (צילום: ראובן קסטרו), ראובן קסטרו
מירי מסיקה/ראובן קסטרו, (צילום: ראובן קסטרו)

בתשובה לקביעה שלפיה מעריצים רבים שלו כעסו על ההחלטה שלו ללכת עם אייל גולן, אמר גפן: "אותם מעריצים גם כעסו עלי על 'דה וויס' הראשון. הם אמרו 'איך אביב גפן ישב על כיסא ליד שלומי שבת ושרית חדד?'. בסוף אני חושב שכשיראו את זה, יבינו שאני שומר שם על עצמי, על השיח". ובתשובה לשאלה אם אינו חושש לאבד מעריצים על רקע ההיבט המוסרי של פרשת אייל גולן, אמר גפן: "לא. זה לא עובר לי בראש. אם אני מגיע כמו שאני מגיע... אנחנו לא גידי ואהרוני, זה לא סחבקים. מגיעים פה אנשים עם אג'נדות ברורות. גם אייל יכול היה לבחור ב'דה וויס'. הוא הגיע אלי, שזה לא קל. לכן אני מרגיש מאוד שלם עם זה".

ואילו בריאיון שהעניק בינואר בשנה שעברה אביב גפן לידיעות אחרונות הוא אמר על מסיקה: "עם איך שהיא נראית צריך הומור". בתגובה לכך מסיקה אמרה בריאיון לוואלה! תרבות: "אמירה כזאת בעיקר פוגעת באביב, היא לא פוגעת בי. זה הרי מוציא אותו לא טוב". ואייל גולן התייחס אף הוא לאמירה של גפן על מסיקה, וכתב בעמוד האינסטגרם שלו: "מי אתה שתכתוב על מירי מסיקה שהיא נראית לא טוב?! מעניין מה היה קורה בארץ אם אני הייתי אומר כזה דבר מבייש ומביך על אישה. הדור הצעיר לא הכיר את תוכנית הלייט נייט שלך שבה השכבת את אמא שלך על הרצפה באולפן ושאלת מי רוצה לבוא ו... לא מסוגל לכתוב את זה אפילו יא מגעיל. כל החיים שלך סובבים סביב סמים".

בקשת 12 סרבו להגיב.

עוד באותו נושא

גולן, לידיעתך: אביב גפן רוצה את מירי מסיקה בריאליטי שלו

לכתבה המלאה
אייל גולן ואביב גפן. יח"צ,
אביב גפן ואייל גולן/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully