וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא לפספס: רד בנד וגידי גוב בגרסה מטורפת לשיר של אביצ'י

23.4.2018 / 0:20

במסגרת פרויקט טלוויזיוני חדש, אירחו רד בנד את גידי גוב לביצוע משותף ויוצא דופן ללהיט Hey Brother של הדי-ג'יי הנודע אביצ'י. בסוף השבוע כזכור הלך לעולמו אביצ'י והוא בן 28 בלבד. קבלו הצצה לשיר בביצוע המיוחד

צילום: דוד מיכאל שחר

במסגרת פרויקט טלוויזיוני חדש, שבמסגרתו סולן רד בנד מתמודד עם הפגמים באישיותו ונפגש עם המוזיקאים המובילים בישראל, אירח אורבך ולהקתו "רד בנד" את גידי גוב לביצוע משותף ויוצא דופן ללהיט Hey Brother של הדי-ג'יי הנודע אביצ'י, שהלך בסוף השבוע לעולמו בגיל 28. השיר צולם לפני מספר חודשים במסגרת הפיילוט לתכנית החדשה בהפקתם של my tv - אבירם בוכריס ולי ירדני - והוא מתפרסם היום לראשונה. השיר הופק מוזיקלית על ידי פילוני (דני קרק), איש שב"ק ס' לשעבר, ונוגן על ידי להקת osog.

רד בנד וגידי גוב שרים שיר של אביצ'י. צילום: דוד מיכאל שחר, מערכת וואלה! NEWS
רד בנד וגידי גוב/מערכת וואלה! NEWS, צילום: דוד מיכאל שחר

הדי-ג'יי, המוזיקאי והמפיק אביצ'י (טים ברגלינג) הלך לעולמו בסוף השבוע בגיל 28 בלבד. אביצ'י הוא אחד השמות הגדולים של עולם המוזיקה בשנים האחרונות. בעבר היה מועמד פעמיים לפרס הגראמי. הסגנון שלו ששאב מדאפט פאנק תפס תאוצה, והראשון לתמוך בו היה טייסטו שהזמין אותו לרזידנסי קבוע באיביזה. אלבום הבכורה המלא שלו שיצא ב-2013 זכה לביקורות מהללות והגיע לראשי מצעדי המכירות ב-15 מדינות. הקליפ לשיר "Levels" היה מועמד לתואר שיר וקליפ השנה בטקס פרסי MTV ולפרס הגראמי על שיר הדאנס של השנה.

אתמול פרסם אתר הבידור האמריקני TMZ את תמונתו האחרונה. התמונה צולמה יום לפני מותו והוא נראה שם על יאכטה בעיר מוסקט שבנסיכות עומאן, מחויך עם משקה ביד, לצד שניים מחבריו. במקביל לפרסום התמונה הודיעה המשטרה המקומית כי אין חשד לפלילים בעקבות מותו של המוזיקאי והמפיק. עוד דווח כי אחיו, דיוויד ברגלינג, הגיע לעומאן כדי לקבל פרטים נוספים אודות נסיבות מותו של אחיו.

עוד באותו נושא

ביאכטה עם משקה ביד: התמונה האחרונה של אביצ'י, יום לפני מותו

לכתבה המלאה

הגרסה המקורית של אביצ'י לשיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully