וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחקר חדש: בעלי כלבים מעדיפים את "נרקוס", חובבי חתולים את "מראה שחורה"

23.4.2018 / 13:37

סקר בקרב 5,000 מנויים ומנויות של נטפליקס חושף: 74 אחוז מהם צופים יחד עם חיות המחמד שלהם, שליש מהם פונים אליהן לתמיכה נפשית בסצינות מפחידות וגם: עומק ההבדלים בין בעלי כלבים וחתולים

ShutterStock

חיות מחמד ונטפליקס הן שתיים מאהבותיו הגדולות של האדם המודרני, אז לא פלא כי הן משתלבות יחדיו. לפי מחקר חדש, 74 אחוז מן המנויים והמנויות של שירות הסטרימינג צופים בו יחד עם החברים הכי טובים שלהם - כלומר, כלביהם, חתוליהם, האוגרים והתוכים וכיוצא בכך.

הסקר התקיים בקרב 5,000 בטטות כורסה ברחבי העולם. מעניין לציין גם כי לפי הממצאים שלו, שליש מן העונים והעונות הודו כי הם פונים לתמיכה נפשית מחיית המחמד בזמן צפייה בסצינות מפחידות. נוסף לכך, כמעט רבע מהם מצאו עצמם מדברים איתן על פרק או סרט שזה עתה ראו.


עם זאת, שליש ציינו גם שנאלצו להתפשר על נוחות הישיבה על הספה כדי לפנות מקום לחיית המחמד, כחמישית הודו שנדרשו להציע לה שוחד בדמות ממתק כדי שתמשיך לצפות עמם וחמור מכל - קצת יותר מעשרה אחוזים אף נאלצו לכבות את הטלוויזיה בשל חוסר שביעות רצונו של הפרטנר הלא אנושי.

עוד נתון מעניין: מתברר כי בעלי/ות כלבים מבכרים לצפות בסדרות דרמה, למשל "נרקוס" ו"הכתר" אך מי שיש להם/ן חתולים נוטים יותר לצפות ב"מראה שחורה" וסדרות מדע בדיוני. מגדלי הציפורים, לעומת זאת, מעדיפים קומדיות, והסדרה האחת שמשותפת לכולם היא "דברים מוזרים", כי מתברר שיש רק דבר אחד שהולכים על ארבע ויריביהם המושבעים מסכימים עליו, וזה נוסטלגיה חסרת מעצורים לאייטיז.

עוד באותו נושא

"שר הטבעות", "הסנדק", "גריז": מאה סרטים לראות בנטפליקס

לכתבה המלאה
כלבים צופים בטלוויזיה. ShutterStock
כלב עושה בינג' מול נרקוס/ShutterStock
כלבים צופים בטלוויזיה. ShutterStock
כלבים מעדיפים דרמות/ShutterStock
  • עוד באותו נושא:
  • נטפליקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully