וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארק אלמונד יופיע בישראל; המופע הפותח: איחוד להקת טאטו

24.4.2018 / 8:00

7 שנים לאחר שביטל את הופעתו בארץ, יגיע מארק אלמונד, לשעבר סולן להקת סופט סל, להופעה אצלנו. המופע הפותח יהיה איחוד להקת טאטו, במלאת 30 שנה לאלבומה היחיד, "חתוך תוכן", בהרכב המלא המקורי

מארק אלמונד. באדיבות Concerto,
מארק אלמונד/באדיבות Concerto

המוזיקאי מארק אלמונד, לשעבר סולן להקת סופט סל, יופיע בישראל ב-14 באוגוסט בקיסריה (עדכון: המופע הועבר להיכל התרבות תל אביב). מארק אלמונד היה אמור להופיע במועדון הבארבי בתל אביב במאי 2011, אולם מספר ימים לפני המועד המתוכנן לה, הופעתו בוטלה. מההפקה נמסר אז כי הסיבה לכך היא "קשיים הפקתיים וטכניים", אולם בתקשורת פורסם כי ייתכן שהסיבה האמיתית היא מכירות כרטיסים נמוכות מהמצופה.

המופע הפותח של ההופעה יהיה איחוד להקת טאטו, במלאת 30 שנה לאלבומה היחיד, "חתוך תוכן", בהרכב המלא המקורי: אלונה דניאל (שירה), ערן צור (בס), יובל מסנר (צ'לו), אורי בלק (תופים), אורי מילס (קלידים) ומיכה מיכאלי (גיטרה). בין להיטיה של הלהקה - "בדידותי", "חתוך תוכן" ו"מחבואים".

אלמונד בן ה-60 הוא זמר, יוצר ומוזיקאי אנגלי, ששימש כסולן צמד הסינת'פופ סופט סל, שקם בשנת 1977 ומוכר יותר מכל בזכות גרסת הכיסוי שלהם לשיר "Tainted Love" משנת 1981. הלהקה התפרקה בשנת 1984 והתאחדה בשנת 2001. אלמונד חתום עם ג'ין פיטני על גרסת הכיסוי המצליחה ללהיטו של פיטני, "Something's Gotten Hold of My Heart", שהגיעה למקום הראשון במצעד הסינגלים הבריטי ב-1989; וכן על גרסת הכיסוי לשיר "Days of Pearly Spencer" משנת 1992. אלמונד מכר מעל ל-30 מיליון אלבומים ברחבי העולם. בשנת 2004 היה שרוי בתרדמת לאחר תאונת אופנוע קטלנית.

מוקדם יותר השנה פורסם כי סופט סל יתאחדו להופעה אחת, אחורנה בהחלט, שתתקיים בספטמבר באצטדיון 02 בלונדון.

עוד באותו נושא

מארק אלמונד: "אני אייקון"

לכתבה המלאה

בנוסף למופע האיחוד של טאטו, עוד תחמם את אלמונד להקת הרוק האלטרנטיבי Pentagon, המבצעת פיוז'ן מוזיקלי, שלארחונה התקשרה עם הלייבל ההולנדי "IMASS" ובימים אלה השיקה אלבום EP בשם "Dark Matter".

על הפקת המופע חתום אודי אפלבוים. מחירי כרטיסים: בין 199 ל-449 שקלים. כרטיסים ניתן לרכוש כאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully