וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירי רגב נגד יעל אבקסיס: הדרמה מאחורי הקלעים בטקס המשואות

24.4.2018 / 10:55

לפי דיווח ב"ידיעות אחרונות", למנחת טקס המשואות היה קר - והיא החליטה לעטות על שמלתה כיסוי בד ("של") במהלך החזרה הגנרלית. מירי רגב הודיעה לה: "זה לא יפה, תורידי את זה". אבקסיס זעמה, אך רגב הבהירה כי השמלה לא מאושרת. אבקסיס איימה לפרוש מהטקס ובסוף נמצאה פשרה

עריכה: שניר דבוש

מסתבר שהמאבק בין ראש הממשלה נתניהו ליו"ר הכנסת יולי אדלשטיין לא היה המאבק היחיד שהתנהל מאחורי הקלעים של טקס המשואות המרכזי בהר הרצל שנערך בערב יום העצמאות. כעת מתברר כי התנהל עימות סוער לא פחות בין שרת התרבות מירי רגב לבין מנחת טקס המשואות יעל אבקסיס.

"ידיעות אחרונות" פרסם הבוקר (שלישי) כי במהלך החזרה הגנרלית של הטקס ראתה שרת התרבות שאבקסיס לובשת כיסוי בד ("של") מעל לשמלתה ובתגובה אמרה לה: "זה לא יפה, את צריכה להוריד את השל". לפי הדיווח, אבקסיס השיבה לשרה שקר לה וכך היא מעוניינת להתלבש.

עוד דווח כי רגב הציעה לאבקסיס ללבוש גופיה תרמית ואף לקבל תנור חימום מאחורי הקלעים, אולם אבקסיס זעמה על ההתערבות של השרה בענייני הלבוש שלה. בהמשך העבירה רגב לאבקסיס דרישה באמצעות אנשי ההפקה שלפיה עליה להחליף את השמלה עם השל. המנחה, לפי הדיווח בעיתון, הודיעה בתגובה שאם השמלה לא מאושרת, "גם אני לא מאושרת" ואיימה לפרוש ברגע האחרון מהטקס המכובד. בסופו של דבר לבשה אבקסיס את השמלה אך הסכימה להוריד את השל.

אורנה דץ, מירי רגב. באדיבות המצולמים,
מירי רגב מלבישה את אורנה דץ/באדיבות המצולמים

אבקסיס סירבה להגיב.

ממרכז ההסברה נמסר כי "ההתנהלות מול האמנים הייתה של ההפקה בלבד מתוך כוונה לאפשר הופעה מכובדת ונכונה לאופי הטקס".

עוד באותו נושא

טקס הדלקת המשואות: מהנה וסוחף כמו סרט תעמולה סובייטי

לכתבה המלאה
יעל אבקסיס טקס המשואות. צילום מסך
יעל אבקסיס בטקס/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully