וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחתו של אביצ'י רומזת: הוא מת כתוצאה מהתאבדות

26.4.2018 / 19:51

"הוא היה נפש שבירה, הוא לא היה יכול להמשיך, הוא חיפש שקט": כשבוע לאחר מותו, משפחתו של אביצ'י מפרסמת הצהרה ממנה ניתן להבין כי הדי.ג'יי והמפיק המוזיקלי האהוב שם קץ לחייו

צילום: דוד מיכאל שחר

כשבוע לאחר מותו של אביצ'י בגיל 28 בלבד ולאור המסתורין סביב נסיבות המוות, מפרסמת היום משפחתו של הדי.ג'יי והמפיק המוזיקלי המהולל הצהרה ממנה ניתן להבין כי שם קץ לחייו. אמנם המילה "התאבדות" לא נאמרת מפורשות, אבל עם ביטויים כמו "הוא היה נפש שבירה, הוא לא היה יכול להמשיך, הוא חיפש שקט", קשה להבין את הדברים בכל צורה אחרת.

"טים אהובנו היה בחיפוש תמידי", נאמר בהצהרה, שנכתבה בשוודית ואז תורגמה ופורסמה בכלי תקשורת אמריקאים. "הוא היה נפש אמנותית שבירה שחיפשה תשובות לשאלות קיומיות. פרפקציוניסט שאפתן שנסע ועבד קשה בקצב שהוביל למצב של לחץ קיצוני. כשהוא הפסיק את סיבובי ההופעות, הוא רצה למצוא איזון בחיים כדי להיות מאושר ולעשות את מה שהוא אהב יותר מכל - מוזיקה. הוא התמודד עם הרהורים על משמעות, חיים, אושר. הוא לא יכול היה להמשיך. הוא חיפש שקט. טים לא נועד למכונה העסקית בתוכה מצא את עצמו. הוא היה בחור רגיש שאהב את המעריצים שלו אבל חמק מאור הזרקורים. טים, לעד נאהב אותך ונתגעגע אליך בעצב. האדם שהיית והמוזיקה שעשית ישמרו בחיים את הזיכרון שלך. אנחנו אוהבים אותך. המשפחה שלך".

דברי המשפחה על הלחץ המטורף בו היה שרוי אביצ'י מגיעים בהמשך לקטע מתוך סרט תיעודי עליו שצף ברשת, בו הוא מדבר על הנושא בגילוי לב ועל החשש לחייו.

אביצ'י. AP
"התמודד עם הרהורים על משמעות, חיים, אושר". אביצ'י עליו השלום/AP

אביצ'י, ששמו האמיתי היה טים ברגלינג, הופיע לפי הסרט הופיע 813 פעמים בין 2008 ל-2016, והלו"ז הבלתי אפשרי הזה הוא הסיבה המרכזית לפרישתו מהופעות. במהלך הדוקו הוא נשמע מודה: "אמרתי להם שלא אוכל להופיע יותר. אני אמות מזה בסופו של דבר. אמרתי את זה כל כך הרבה פעמים". ואכן, ביום שישי האחרון, נמצא השוודי ללא רוח חיים במוסקאט שבעומאן.

אביצ'י היה אחד השמות הגדולים של עולם המוזיקה בשנים האחרונות. בעבר היה מועמד פעמיים לפרס הגראמי. הסגנון שלו ששאב מדאפט פאנק תפס תאוצה, והראשון לתמוך בו היה טייסטו שהזמין אותו לרזידנסי קבוע באיביזה. אלבום הבכורה המלא שלו שיצא ב-2013 זכה לביקורות מהללות והגיע לראשי מצעדי המכירות בלא פחות מאשר 15 מדינות. הקליפ לשיר "Levels" היה מועמד לתואר שיר וקליפ השנה בטקס פרסי MTV ולפרס הגראמי על שיר הדאנס של השנה.

בתחילת השבוע פרסם אתר הבידור האמריקני TMZ את תמונתו האחרונה. התמונה צולמה יום לפני מותו והוא נראה שם על יאכטה בעיר מוסקט שבנסיכות עומאן, מחויך עם משקה ביד, לצד שניים מחבריו. במקביל לפרסום התמונה הודיעה המשטרה המקומית כי אין חשד לפלילים בעקבות מותו של המוזיקאי והמפיק. בעבר הוא נאבק בהתמכרות לטיפה המרה ואף אושפז פעמיים עקב בעיות שקשורות לאלכוהול. בין היתר הוסר כיס המרה שלו והוא סבל מדלקת חריפה בלבלב. הדו"ח המשטרתי על חקירת מותו אמור להתפרסם בימים הקרובים, אבל לאור הודעת המשפחה נראה כי כבר ברור במה דברים אמורים.

עוד באותו נושא

ביאכטה עם משקה ביד: התמונה האחרונה של אביצ'י, יום לפני מותו

לכתבה המלאה
אביצ'י בלייב פארק ראשון לציון. יוסי מאמיה,
מתגעגעים. אביצ'י בישראל/יוסי מאמיה
  • עוד באותו נושא:
  • אביצ'י

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully