וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירוויזיון 2018: צפו בחזרה הראשונה של נטע ברזילי

29.4.2018 / 18:09

אחרי חודשים של ציפייה - זה קרה: נציגת ישראל לאירוויזיון 2018, נטע ברזילי, עלתה על הבמה בליסבון לחזרה הראשונה לקראת חצי הגמר הראשון. בקרב החובבים, אגב, היא כבר ניצחה בפער ענק. "אני נרגשת לעמוד בפעם הראשונה על במת האירוויזיון הגדולה והמדהימה", מסרה ברזילי

יח"צ - חד פעמי

אחרי חודשים של הכנות ושבועות ארוכים של ציפייה - רגע השיא בחייה של נטע ברזילי מגיע, עם תחילת החזרות לחצי הגמר הראשון של אירוויזיון 2018. בשעה 17:00 שעון ישראל (15:00 בפורטוגל) עלתה הזמרת הצעירה על הבמה בדרך לכבוש את ליסבון ומשם את אירופה כולה - צפו למעלה בהצצה לחזרה הראשונה.

"אני נרגשת לעמוד בפעם הראשונה על במת האירוויזיון הגדולה והמדהימה", מסרה ברזילי אחרי החזרה. "ביצענו חזרת מצלמות ראשונה עם התאורה והתפאורה, כמובן שנתנו את כל ההערות שלנו לשיפור הנאמבר, כדי להגיע לתוצאה הסופית והמושלמת הטובה ביותר".

בחדר העיתונאים היו שהביעו אכזבה וגם התגובות פושרות. נטע, מטבע הדברים, מעוררת עניין גדול במיוחד והציפיות ממנה בשמיים. אם נתייחס למדד הלייקים והדיסלייקים - כרגע היחס בין השניים לסרטון ביוטיוב כמעט שווה, מצב שונה לחלוטין מהתגובות לקליפ. אחת העיתונאיות שכבר נמצאת בפורטוגל אמרה: "חייבים לעבוד על התאורה וללמוד איך להעביר את האנרגיה מהקליפ אל הבמה". למרות זאת, חשוב להפחית בחשיבותה של החזרה הראשונה.

עד שנת 2012 החזרה הראשונה הייתה פתוחה לעיתונאים ולחובבי אירוויזיון שהגיעו לעיר המארחת. אולם הדבר העלה את מפלס הלחץ הגבוה ממילא של האמנים המשתתפים והחל מאירוויזיון 2013 החזרה הראשונה סגורה, ויש בכך היגיון. מטרת החזרה אינה לבדוק עד כמה הקול צלול והכל משויף, אלא לאפשר לאמנים להתרגל אל הבמה, ללמוד את זוויות הצילום המתוכננות והפירוטכניקה, וכך גם עבור צוות ההפקה. כל מדינה מקבלת 30 דקות על הבמה ולאחר מכן חברי המשלחת הישראלית צופים בצילומים ביחד עם ההפקה המקומית על מנת לערוך שיפורים במידת הצורך. בשנה כזו שבה נראה שהמשלחת הישראלית לא תסתפק בסתם עלייה לגמר - בוודאי ייערכו השיפורים הנדרשים. דבר נוסף שחשוב להדגיש הוא כי רוב צופי האירוויזיון אינם עוקבים אחרי כל חזרה ותזוזה של הזמרים, וערב ההופעה יהיה הפעם הראשונה שבה הם ייחשפו לביצוע החי, וזה מה שקובע.

ביום חמישי, 3 במאי, ב-15:30 שעון ישראל נטע תעלה לבמה בפעם השנייה לחזרה הפתוחה, משם כבר יהיו הרבה יותר תמונות וסרטונים ונוכל להבין יותר מה צפוי לנו בערב חצי הגמר. בחזרה השנייה כל מדינה מקבלת 20 דקות שבמהלכן חוזרים על הביצוע 2-3 פעמים, ככל שמותיר הזמן לאחר שהצוותים מתייעצים בין הביצועים.

נטע ברזילי בחזרה הראשונה לקראת אירוויזיון 2018. Andres Putting,
נטע ברזילי בחזרה הראשונה לאירוויזיון 2018/Andres Putting

בינתיים נטע עדיין במקום הראשון בסוכנויות ההימורים בפער ניכר על בולגריה השנייה. מי שנחשבה עד לפני כמה ימים למועמדת לזכייה, אסטוניה, הולכת ויורדת וממוקמת כעת במקום השישי. הימים הקרובים יהוו מבחן עד כמה המהמרים סומכים על נטע ונראה פתיחת עונת האירוויזיון תהיה טובה לנטע, או שמתמודד אחר יעקוף אותה. כך או כך, אין לייחס לסוכנויות משקל גבוה מדי, הן בהחלט נותנות רעיון כללי לגבי מי יהיו השירים הבולטים, אך לא תמיד הן חוזות נכונה את המדינה המנצחת.

בקרב החובבים - נטע כבר ניצחה. מועדון חובבי האירוויזיון הרשמי OGAE עורך מדי שנה הצבעה בקרב המדינות החברות במועדון ונטע ניצחה בפער של כ-100 נקודות מהמקום השני, אליו הגיעה צרפת. גם במועדון החובבים הקטן והחדש יותר, INFE, נטע ניצחה עם 199 נקודות לעומת 119 לבולגריה הסגנית.

עוד באותו נושא

אש על הבמה: צפו בנטע ברזילי מבצעת בבכורה היסטורית את "TOY"

לכתבה המלאה
נטע ברזילי בחזרה הראשונה לקראת אירוויזיון 2018. Andres Putting,
נטע ברזילי בחזרה הראשונה לאירוויזיון 2018/Andres Putting
נטע ברזילי בחזרה הראשונה לקראת אירוויזיון 2018. Andres Putting,
נטע ברזילי בחזרה הראשונה לאירוויזיון 2018/Andres Putting

חצי הגמר הראשון של האירוויזיון, שבמסגרתו תופיע נטע ברזילי, ייערך ב-8 במאי ב-22:00 וישודר בכאן 11. בשבת באותה שעה יתקיים הגמר וישודר אף הוא. מחזיקים אצבעות לנטע!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully