וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפך בהימורים? הפער בין נטע ברזילי למתחרים הולך ומצטמצם

שבוע לפני חצי הגמר הראשון באירוויזיון 2018 בהשתתפות נטע ברזילי ואתרי ההימורים חושפים שינוי במגמה: נטע עדיין ממוקמת במקום הראשון אך הפער של מי שממוקמים אחריה הולך וקטן. מה המשמעות? פרשננו יניב דורנבוש עם כל הפרטים

יח"צ - חד פעמי

שבוע החזרות לקראת אירוויזיון 2018 בעיצומו והמתח עולה בקרב כל 43 המשלחות. 37 מדינות מתחרות על 20 מקומות בגמר, ועד סוף היום (רביעי) נדע איך נראית ההעמדה של כל אחת מהמדינות הללו, עם סיום החזרה הראשונה של חצי הגמר השני. אחרי שבועות ארוכים של יציבות פחות או יותר בסוכנויות ההימורים מתחילים לראות תזוזות, לאחר שחלק מהמשתתפות אכזבו וחלק אחר הפתיעו משום מקום.

אז האם מדובר בתזוזה קלה או שמדובר בלוחות טקטוניים שיגרמו לרעידת אדמה? לא נתחיל לפני הסבר קצרצר לאירוויזיוניסט המתחיל: יחסי ההימורים מתעדכנים כל הזמן. כל המספרים נכונים לשעת כתיבת שורות אלו. עד שתקראו אותן ייתכן כי יהיו שינויים מסוימים. אם יהיו שינויים דרמטיים - כמובן שנעדכן.

אז היישר למדינה שהכי מעניינת אותנו - ישראל. אם בשבועות האחרונים יחס ההימורים על נטע ברזילי עמד על אזור ה-2.25-2.75, היום אנחנו כבר רואים יחס הימורים בכל הסוכנויות באזורי ה-3.25-3.9. ישראל ונטע ברזילי עדיין במקום הראשון בכל הסוכנויות, אך הפער מהמקום השני, שהיה עד כה פי שלושה וארבעה טוב יותר, הולך ומצטמצם.

הימורים אירוויזיון 2018 נטע ברזילי. צילום מסך
הפער הולך ומצטמצם. ההימורים על זמרי האירוויזיון/צילום מסך

אל המקום השני טיפס השיר של נורווגיה, אותה מייצג אלכסנדר ריבאק. ריבאק כבר זכה באירוויזיון 2009 עם השיר Fairytale והשנה הוא חוזר עם That's how you write a song. מדובר בשיר שקשה להאמין שהיה מתקבל אפילו לרחוב סומסום. הלחן אמנם קליט והעיטור המוזיקלי של הכינור סוחף לפרקים, אך המילים מביכות עד שעדיף היה לו לשיר בנורווגית, כך לפחות לא היינו מבינים שכדי לכתוב שיר כל מה שצריך זה "האמן בזה ושיר את זה כל היום, תתגלגל עם זה וככה אתה כותב שיר". אם אתם רוצים ללמוד איך כותבים שיר, כבר עדיף להאזין ל"איך שיר נולד".

עוד באותו נושא

הלופר יעלה על במת האירוויזיון אך כקישוט בלבד ולא ככלי נגינה

לכתבה המלאה

השיר הנורווגי

צרפת, שעדיין לא נכנסה למעגל החזרות, מתחלפת מעת לעת עם אוסטרליה, שערכה חזרה ראשונה אתמול (שלישי) במקומות השלישי והרביעי. יחס ההימורים על שתי המדינות הולך ומצטמצם וגם הן מצמצמות פערים מול נטע.

אבל את אחת ההפתעות הגדולות של החזרות סיפקה דווקא שכנתנו, בערך, הקטנה - קפריסין. לא הרבה ספרו את אלני פוריירה לפני התחרות. אמרו עליה שהיא לא יודעת לשיר בלייב, שהשיר חסר ייחוד, אפילו פרחי מדי. פוריירה אף לא השתתפה באף אחד מאירועי הקידום לאירוויזיון 2018, גם לא ב"יזראל קולינג", מה שהוביל את השמועות על כך שהיא לא יכולה לשיר בלייב. אבל אז היא עלתה על הבמה וטרפה את הקלפים. הקול שלה היה מדויק לז'אנר ובחדר העיתונאים בליסבון היא זכתה למחיאות כפיים סוערות - כאלו שקיווינו שנטע תקבל, אך זה לא קרה - בינתיים.

האם קפריסין תהיה הסוס השחור של תחרות האירוויזיון השנה? חובבי האירוויזיון הישראלים כבר מכירים את אלני פוריירה וכועסים עליה. ב-2015 יוון נתנה לנדב גדג' ולישראל אפס נקודות. פוריירה הקליטה גרסה ביוונית והפכה את השיר ללהיט ענק, למרבה החוצפה. הלהיט הגדול של פוריירה שאתם מכירים הוא טיקיטאס, אצלנו שרה אותו נועה קירל.

השיר הקפריסאי

הערב יסתיימו החזרות לחצי הגמר השני ומחר תיפתח החזרה השנייה. בשעה 13:30 שעון פורטוגל, 15:30 בישראל, נטע והרקדניות יעלו אל הבמה הגדולה של אירופה בפעם השנייה ונוכל לראות האם נעשו שינויים ושיפורים ואיך נראה הנאמבר במלואו. גם בימים שבין החזרות המשלחת הישראלית לא נחה וממשיכים לערוך עוד ועוד חזרות כדי להגיע הכי מוכנים שאפשר. אבל מי שעוקב אחרי הסטורי של נטע ברזילי באינסטגרם יכול לראות כי בין לבין היא מוצאת זמן להפגת המתח ושמירה על שפיות, עם טיולים בליסבון ובילויים במסעדות, ואפילו גם וגם - חזרה מאולתרת ברחובות ליסבון ביחד עם המלווים שלה ועם ראש המשלחת הישראלית.

נטע ברזילי בחזרה הראשונה לקראת אירוויזיון 2018. Andres Putting,
נטע בחזרה הראשונה/Andres Putting

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully