וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפעם היא זכתה לתשואות: צפו בחזרה השנייה של נטע ברזילי

יניב דורנבוש, שליח וואלה! תרבות לליסבון

3.5.2018 / 15:56

אחרי חזרה ראשונה שזכתה לתגובות צוננות, היום נערכה החזרה השנייה של נטע ברזילי לקראת חצי הגמר הראשון של האירוויזיון שיתקיים בשבוע הבא: היא זכתה לתשואות והמהמרים חוזרים להאמין בסיכוייה לנצח. יניב דורנבוש, שליח וואלה! תרבות לליסבון, מדווח מאולם החזרות

צלמים זמניים מורשים

נטע ברזילי ממשיכה במסע שלה לעבר כיבוש אירופה והחזרת האירוויזיון לישראל אחרי 20 שנות גלות: היום נערכה החזרה השנייה, ומה שראינו בה היה מעט שונה ביחס לחזרה הראשונה: הקול של נטע נשמע חד יותר וטוב יותר, עשן כיסה את הבמה וזיקוקים קישטו אותה. בנוסף הופרחו גם בועות סבון לעבר הקהל, שבתורו זיכה את הביצוע במחיאות כפיים.

בדקות שלאחר החזרה השנייה סוכנויות ההימורים נצבעו ירוק ויחס ההימורים הלך והצטמצם, כלומר המהמרים חוזרים להאמין ביכולת של נטע ברזילי לנצח. אתמול היחסים התרחבו לאזור ה-3.90 וכעת יש סוכנויות שצמצמו את היחס ל-2.75. גם הפער מהמקום השני שוב מתרחב לפי 2.5 ויותר.

החזרה הראשונה נערכה ביום ראשון השבוע וזכתה לתגובות צוננות גם בקרב אתרים שמסקרים את האירוויזיון לאורך כל השנה וגם בסוכנויות ההימורים. עם זאת, חשוב להבהיר: נטע במקום הראשון כל הזמן, רק יחס ההימורים השתנה והפער מהמקום השני הצטמצם. כבר אתמול בלילה הפער שב להתרחב, כנראה בשל שמועות על ההעמדה ועל כך שבחזרה הראשונה ראינו רק חצי עבודה. ואכן היום, המצב נראה טוב יותר.

כתב ה"מטרו" הבריטי בני רויטסון ביקש מאיתנו לפנות אל דורון מדלי, הדומיננטי מבין יוצרי השיר "Toy" ומבין חברי המשלחת כולה, ולהציע לו לשבור את אחד החתולים. לדבריו, שני קירות סימטריים לא יכולים להביא מזל וזה השינוי שישראל צריכה לעשות על מנת לזכות. במסיבת העיתונאים שנערכה לאחר החזרה הראשונה נשאלה נטע האם היא מאמינה באמונות טפלות, אז הנה - עוד אחת לאוסף.

הצצה רשמית לחזרה של נטע

אחד הדברים שאנחנו כל הזמן מדברים עליהם הם סיכויי הזכייה, אבל כידוע, ישראל צריכה לעבור קודם כל את חצי הגמר. מה סוכנויות ההימורים אומרות על כך? כאן כבר אין מקום לספק, לפחות לפי הסוכנויות - נטע בגמר בוודאות. יחס ההימורים הגרוע ביותר עומד על יחס של 1.04:1, כלומר אם תהמרו ב-10 אירו, תקבלו בחזרה 10.40 אירו. בחלק מהסוכנויות היחס עומד על 1.01:1, כלומר אפילו על חיסכון בבנק תקבלו ריבית טובה יותר מלהמר על עלייה של ישראל ונטע ברזילי לגמר האירוויזיון.

במהלך סוף השבוע יערכו חזרות גם שאר המדינות שמשתתפות בחצי הגמר הראשון, כל מדינות חצי הגמר השני וכן שש המעפילות האוטומטיות - פורטוגל המארחת, איטליה, בריטניה, גרמניה, ספרד, וצרפת. הפעם הבאה שנטע ברזילי תעלה על הבמה תהיה רק ביום שני, בשעה 16:00 שעון ישראל בחזרה הגנרלית הראשונה. באותו היום בשעה 22:00 תיערך חזרת צוותי השיפוט. החזרה הזו חשובה לא פחות מחצי הגמר עצמו, משום שזו החזרה שבה צופים צוותי השיפוט ברחבי אירופה וקובעים מחצית מהניקוד. כמו בכל שנה, הניקוד המלא נשאר חסוי ונחשף רק לאחר סיום הגמר. אנחנו כמו תמיד מחזיקים אצבעות לנטע ברזילי.

עוד באותו נושא

מהפך בהימורים? הפער בין נטע ברזילי למתחרים הולך ומצטמצם

לכתבה המלאה
נטע ברזילי בחזרה הראשונה לקראת אירוויזיון 2018. Andres Putting,
נטע בחזרה הראשונה/Andres Putting

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully