וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה בול מה שאנשים אוהבים": לנטע ברזילי באמת יש סיכוי?

יניב דורנבוש, שליח וואלה! תרבות לליסבון

6.5.2018 / 10:47

אם לשפוט לפי סוכנויות ההימורים - השיר הישראלי TOY הולך לזכות באירוויזיון. אבל האם ההימורים גם יהיו מתואמים למה שיקרה במציאות? שליח וואלה! תרבות לליסבון יניב דורנבוש יצא לבדוק עם כמה מעריצים ומומחים

עריכת וידאו:ניר חן

אם לשפוט לפי סוכנויות ההימורים והחיוך של יוצר השיר דורון מדלי - אין ספק, השיר TOY זוכה באירוויזיון ונטע ברזילי מחזירה את הגביע אחרי 20 שנות סיבובים ברחבי העולם לישראל. אמש, מול כ-1,500 חוגגים מכל רחבי אירופה, יואב צפיר חשף כי כבר לאחר האודישן הראשון הוא אמר לנטע: "זה זוכה באירוויזיון", אבל האם באמת במוצאי השבת הקרובה נקפוץ כולנו אל הבריכה בכיכר רבין? כמאמר הקלישאה - "יצאנו לבדוק".

"לישראל יש את כל האפשרויות לזכות, יש לכם שיר נהדר, היא אמנית נהדרת, והשיר הזה הוא מה שאנשים אוהבים", אמר לוואלה! תרבות יוני פיהקורפי מפינלנד. "ישראל היא מספר 1 שלי, נתראה בירושלים בשנה הבאה", קבע בפסקנות חברו קים קרלסון. דניאל אקסלסון משוודיה דווקא חולק עליהם: "הפייבוריטית שלי היא אסטוניה דווקא. ישראל לא".

טייגו אוחנה הוא דמות צבעונית ומוכרת בקרב חובבי האירוויזיון שמגיעים לתחרות מדי שנה. טייגו הוא יהודי ברזילאי שחי באוסטריה ומגיע מדי שנה עם שלט "חיבוקים בחינם". "השיר הישראלי הוא לא רק על העצמת נשים, אלא על העצמה, על אהבה, וכן, הוא צריך לנצח", הוא אומר.

ביצוע אקוסטי ל-TOY

צלמים זמניים מורשים

התשובה המעניינת ביותר הגיעה משטפן שפיגל, מגיש התכנית ESC-Songcheck ברשות השידור הגרמנית NDR שסוקרת את שירי התחרות: "אני חושב שנטע היא אדם נפלא, כשראיתי אותה מופיעה בתל אביב חשבתי: 'אלוהים, היא בטוח תזכה'. עכשיו אני לא לגמרי בטוח אם היא תזכה, כי תמיד יש מומנטום של הדמות שמובילה את ההימורים. אין לה את דמות האנדרדוג. אבל אני חושב שהיא תהיה מצוינת על הבמה, היא זמרת פנטסטית, היא בן אדם נפלא, השיר טוב גם הוא. הבימוי, ככל שראיתי, הוא מעניין, הוא יוצא דופן, אז יש לה סיכוי לזכות, אני אגיד ש-50% כנראה.

אמש הופיע נטע בפעם האחרונה לפני האירוויזיון במסיבה הישראלית מול 1,500 חוגגים באולם מלא עד אפס מקום: "זה מחמם את הלב, תודה רבה לכל מי שטס לפה, איזה אלופים אתם!", הודתה נטע והוסיפה: "זה באמת מדהים. נתראה בחצי הגמר!". בניגוד להופעות הקודמות, הפעם נטע בחרה להופיע עם גרסת הדיסק ולא בגרסת הלופר.

הערב תצעד נטע ברזילי על השטיח הכחול, אירוע קבלת הפנים ל-43 המשלחות המשתתפות באירוויזיון שמסמן את הפתיחה הרשמית לחגיגות האירוויזיון. ביום שני יחל שלב החזרות הגנרליות, כאשר החזרה הראשונה תתקיים בשעה 16:00 שעון ישראל. בשעה 22:00 תתקיים החזרה הגנרלית השנייה והחשובה ביותר מבין השלוש - זוהי החזרה הגנרלית שבה השופטים מנקדים את השירים ולמעשה קובעים מחצית מהניקוד לפני הערב הגדול. ביום שלישי נחזיק כולנו אצבעות לנטע ברזילי, בציפייה שתסיים בין עשרת המקומות הראשונים ותביא את ישראל אל הגמר הגדול שבו תתחרה על המקום הראשון.

עוד באותו נושא

כולם רוצים לחגוג עם נטע: המסיבה הישראלית הרימה את ליסבון

לכתבה המלאה
נטע ברזילי 2018 אירוויזיון חזרה שנייה. מתוך היוטיוב הרשמי של אירוויזיון 2018,
נטע ברזילי/מתוך היוטיוב הרשמי של אירוויזיון 2018
צלמים זמניים מורשים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully