וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגע לפני הדבר האמיתי: צפו בתקלה בחזרה הגנרלית של נטע ברזילי

יניב דורנבוש, שליח וואלה! תרבות לליסבון

7.5.2018 / 16:55

יממה לפני שתעלה על במת חצי גמר האירוויזיון, קיימה הנציגה הישראלית את החזרה הגנרלית הראשונה. כדקה לאחר תחילת הביצוע, ביקש מנהל הבמה לעצור את השיר בשל תקלה טכנית. ברזילי ביצעה שוב את השיר מההתחלה וזכתה לתשואות רמות מהקהל בסיומו

צלמים זמניים מורשים

אחרי שדורון מדלי פסק אתמול בעמוד בפייסבוק של וואלה! תרבות כי "השנה הולכים לזכות באירוויזיון!", סוכנויות ההימורים ממשיכות לגבות גם היום (שני) את הביטחון שמפגינה המשלחת הישראלית. נטע לא זזה מהצמרת, ורק המדינות שמדורגות במקום השני מתחלפות כמעט מדי יום. פעם זו צ'כיה, פעם צרפת, פעם נורווגיה, עכשיו זו אסטוניה ועד שתגיעו לקרוא את השורות האלו הסגנית עשויה להשתנות שוב. אבל למי אכפת מהמקום השני כשמבטיחים לנו את המקום הראשון.

עכשיו הגיע הזמן לקיים את ההבטחה הזו, והדרך אליה התחילה עם החזרה הגנרלית הראשונה (שקטעים ממנה תוכלו לראות בסרטון למעלה). דקה לאחר תחילתה, ביקש מנהל הבמה בליסבון לעצור את הביצוע בשל תקלה טכנית. ברזילי הודתה לקהל על הסבלנות, והוא החזיר לה בתשואות. לאחד דקות ספורות היא החלה את השיר מההתחלה, והפעם צלחה אותו ללא כל תקלות, למשמע תשואות רמות בסיום. יש לציין כי גם הופעתה של נציגת מקדוניה הופסקה פעמיים בשל אותן תקלות טכניות. מהמשלחת נמסר לוואלה! תרבות כי הביצוע הופסק בשל תקלה באורות האחוריים שלא פעלו.

החזרה הבאה תתקיים הערב בשעה 22:00. החזרה הזו חשובה לא פחות מחצי הגמר עצמו, שכן הפעם השופטים שפזורים ברחבי אירופה יצפו בה וימסרו את הניקוד שלהם. המשמעות: מחצית מהניקוד שיקבע האם נטע ברזילי תביא את ישראל לגמר אירוויזיון רביעי ברציפות תיקבע כבר הלילה. אנחנו נדע האם יש גמר או אין רק ביום שלישי קרוב לחצות, אבל כבר הערב בסביבות השעה 22:30 נהיה אתכם בשידור חי בעמוד הפייסבוק שלנו, וננסה להבין ביחד אתכם ועם עיתונאים מרחבי העולם מה הסיכויים שלנו.

נטע ברזילי אירוויזיון 2018. AP
קיבלה תשואות. נטע/AP
החזרה הגנרלית לאירוויזיון 2018. יניב דורנבוש, מערכת וואלה! NEWS
ארבע המנחות של הטקס בחזרה הגנרלית/מערכת וואלה! NEWS, יניב דורנבוש

אתמול אמרה נטע לוואלה! תרבות שהיא עדיין לא השלימה עם המעמד החדש שלה: "לא מעכלים את זה, פשוט ממשיכים הלאה. אין דרך באמת. זה החיים וככה הם כרגע. החיים נהדרים כרגע, תראו - יש לי סלסלה של דובים ואני נראית כמו כלה". הגולשים אגב, התעניינו האם נטע מחכה כבר לחתונה, והיא השיבה לכם: "לא לחוצה בכלל, מחכה לו שיבוא".

בחצי הגמר הראשון תתמודד נציגת ישראל מול נציגי אזרבייג'ן, איסלנד, אלבניה, בלגיה, צ'כיה וליטא שיופיעו לפניה. נטע ברזילי והשיר "TOY" מייצגים את ישראל בשיר מספר שבע, ומיד אחר כך יעלו בזו אחר זו בלרוס, אסטוניה, בולגריה, מקדוניה, קרואטיה, אוסטריה, יוון, פינלנד, ארמניה, שווייץ, אירלנד וקפריסין. חצי הגמר הזה נחשב לקשה יותר מחצי הגמר השני שייערך יומיים אחר כך, השירים בו נחשבים טובים יותר ומשתתפת בו מדינה אחת יותר.

חצי גמר האירוויזיון ישודר ביום שלישי בשעה 22:00 בכאן 11, והביצוע של נטע כחצי שעה לאחר מכן. התאגיד ישדר גם את חצי הגמר השני בחמישי והגמר הגדול בשבת.

עוד באותו נושא

אירוויזיון 2018: כל הפרטים שחייבים לדעת

לכתבה המלאה
החזרה הגנרלית לאירוויזיון 2018. יניב דורנבוש, מערכת וואלה! NEWS
נציגת אסטוניה, הממוקמת בשלב זה במקום השני בהימורים/מערכת וואלה! NEWS, יניב דורנבוש
החזרה הגנרלית לאירוויזיון 2018. יניב דורנבוש, מערכת וואלה! NEWS
אייסל, נציגת אזרבייג'ן/מערכת וואלה! NEWS, יניב דורנבוש
החזרה הגנרלית לאירוויזיון 2018. יניב דורנבוש, מערכת וואלה! NEWS
סנק, נציגת בלגיה עם מנהל הבמה במהלך החזרה הגנרלית/מערכת וואלה! NEWS, יניב דורנבוש
החזרה הגנרלית לאירוויזיון 2018. יניב דורנבוש, מערכת וואלה! NEWS
מיקולס יוזף, נציג צ'כיה/מערכת וואלה! NEWS, יניב דורנבוש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully