וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירוויזיון 2018: למרות הופעה מעולה - נטע צונחת באתרי ההימורים

יניב דורנבוש, שליח וואלה! תרבות לליסבון

9.5.2018 / 9:45

ההופעה הנהדרת בחצי הגמר וההעפלה לגמר האירוויזיון שייערך בשבת לא עזרו לנטע ברזילי: לפי אתרי ההימורים היא ממשיכה לצנוח מהמקום הראשון שבו דורגה עד לפני יומיים, אל המקום הרביעי - אחרי קפריסין, נורבגיה וצרפת. שליחנו בליסבון יניב דורנבוש עם כל העדכונים

באדיבות כאן 11

מגמת הצניחה באתרי ההימורים נמשכת: אם עד לפני יומיים ניצבה נציגת ישראל לאירוויזיון, נטע ברזילי, בראש טבלאות ההימורים - הרי שמאז חצי הגמר ממשיכה מגמת הצניחה ונכון ליום רביעי בבוקר היא ממוקמת כבר במקום הרביעי באתרי ההימורים. במקום הראשון נמצא השיר של קפריסין, אחריו - השיר הנורבגי ובמקום השלישי השיר הצרפתי.

אתמול כאמור התקיים חצי הגמר הראשון של האירוויזיון. השיר "TOY" וישראל עלו כאמור לגמר לצד אוסטריה, אסטוניה, קפריסין, ליטא, צ'כיה, בולגריה, אלבניה, פינלנד ואירלנד. "אני גאה ונרגשת שהצלחתי להעפיל לגמר", מסרה נטע, "אני מחכה בציפייה ליום שבת ומבטיחה לעשות כל שאני יכולה בכדי להביא את האירוויזיון לישראל". חצי הגמר השני ייערך ביום חמישי וגם בו ייבחרו 10 מדינות נוספות שיעפילו לגמר.

הביצוע המלא של נטע בחצי הגמר:

במסיבת העיתונאים שהתקיימה מיד לאחר חצי הגמר הראשון נשאלה נטע ברזילי מה היא הייתה אומרת לנטע ברזילי הצעירה לו הייתה יכולה. "הייתי אומרת לה שהכול יהיה בסדר. לא הייתי משנה שום דבר בחיים שלי, אגב. הייתי צריכה לעבור את כל מה שעברתי וזה גרם לי להפוך למי שאני היום. עם זאת, חשוב לי לומר שבריונות צריכה להיפסק כי זה הורס חיים של אנשים. לא לכולם יש כלים להתמודד עם בריונות".

נטע נשאלה גם כיצד היא מתמודדת עם כל הציפיות הגבוהות שתזכה בגמר האירוויזיון. "אני חושבת שזה מטריקס. אתה מחליט איזה כדור לקחת. המקום שאליו אגיע בגמר לא משנה לי. אני רוצה לעשות עבודה מדהימה, לתת השראה לאנשים, ולהגיע לכמה שיותר לבבות. אם אוכל לעשות זאת - זה יהיה נפלא בשבילי וזה הניצחון עבורי".

עוד באותו נושא

צעצוע של סיפור: כצפוי, נטע ברזילי עלתה לגמר אירוויזיון 2018

לכתבה המלאה
נטע ברזילי אירוויזיון 2018. AP
נטע והמובילה בסקרים, נציגת קפריסין/AP

ביום חמישי הקרוב בשעה 22:00 ישודר חצי הגמר השני, בו יתמודדו 18 מדינות נוספות, ואלו הן על פי סדר הופעתן: נורווגיה, רומניה, סרביה, סן מרינו, דנמרק, רוסיה, מולדובה, הולנד, אוסטרליה, גאורגיה, פולין, מלטה, הונגריה, לטביה, שוודיה, מונטנגרו, סלובניה ואוקראינה. רק עשר מהן תצטרפנה לישראל ולתשע המדינות שהעפילו לגמר כבר הלילה, לצד פורטוגל המארחת וכן איטליה, בריטניה, גרמניה, ספרד וצרפת שמקומן בגמר מובטח באופן אוטומטי.

נטע ברזילי אירוויזיון 2018. שני נחשוני,
נטע ברזילי/שני נחשוני

מסיבת העיתונאים אחרי חצי הגמר הראשון:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully