וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטע ברזילי: "שאתרגש שאני לא פייבוריטית? אין לי שליטה על זה"

יניב דורנבוש, שליח וואלה! תרבות לליסבון

9.5.2018 / 20:52

במפגש שקיימה עם עיתונאים ישראלים בליסבון יממה לאחר העפלתה לגמר האירוויזיון, אמרה נטע ברזילי שהיא לא מתרגשת מכך שהיא לא בראש טבלאות ההימורים: "זה בסך הכול מוזיקה. אני לא מרגישה שאכזבתי מישהו. הבאנו את 2018 לבמת האירוויזיון. לא היה מישהו שחידש כמונו"

מערכת וואלה!

"לא הייתה לי שליטה על כך שהייתי פייבוריטית, ואין לי שליטה על מה שקורה עכשיו. שאתרגש מזה עכשיו? זה סתם, זה סתם. זה בסך הכול מוזיקה. ההד ותשומת הלב שקיבלו הקליפ שעשינו היו אדירים ואני חושבת שאני לא מרגישה שאפילו אכזבתי מישהו טיפה. אם מישהו מרגיש שאכזבתי אותו - זו בעיה שלו" - כך אמרה הערב (רביעי) נציגת ישראל לאירוויזיון נטע ברזילי במפגש מיוחד שקיימה בליסבון עם משלחת העיתונאים הישראלית.

יממה לאחר שהעפילה לגמר התחרות שייערך במוצאי שבת, נשאלה נטע איך היא מצליחה להוריד את סף הלחץ. "גם ביום הראשון לבית הספר אתה מתרגש, אבל לאט לאט אתה מתרגל לזה. זה מטורף להגיד שאתה מתרגל לאירוויזיון אבל אני כל הזמן זוכרת שאני מוזיקאית ויוצרת. אני קמה בבוקר וחושבת על יצירה ואמנות. כל מה שמסביב הוא מסביב. אני מאמינה במה שעשינו ואני חושבת שזה עושה שירות מדהים לישראל, ליצירתיות, לשבירת מוסכמות, לעשיית היסטוריה לא רק בעניין הניצחון אלא בעניין של מה שעשינו. הבאנו את 2018 לבמת האירוויזיון. לא היה משהו כזה שכל כך חידש בתחרות הזו. אני נורא גאה במה שעשינו ונורא גאה במדינה".

בתגובה לשאלת וואלה! תרבות מה הייתה עונה לטוקבקיסטים שכתבו עליה דברים מרושעים, ענתה: "אני קוראת טוקבקים אבל הם כל כך לא מהותיים ולא משמעותיים. זה נובע מסבל שלהם. כל כך לא נוגע בי, וואו. אני מהניסיון שלי עם בריונות, ויש, זה נובע מהסבל, מהחוסר קבלה ומהפחד של אותו אדם, מהצל של עצמו ומהחיים. רע לו. רע להם, אני מרחמת עליהם, על אנשים שבאים וכותבים… מה? בי זה לא נוגע. ואם זה היה נוגע בי, לא הייתי יושבת פה היום".

נטע עונה לשאלות הכתבים

מערכת וואלה!

נטע נשאלה עוד אם לא היה בעוכריה העובדה שהיא הגיעה לפסגה מהר מדי, דבר שאולי שחק את ההישג ועלול לפגוע בניצחונה. "הליבה של מה שאני עושה זה לעשות מוזיקה". לדבריה, בהתחלה שאלו אותה הרבה על המצב בישראל אך מהר מאד הפסיקו לשאול אותה על זה: "אני לא מבינה בזה כל כך. אני מבינה במוזיקה. אני מרגישה שעל זה שואלים אותי. שואלים אותי אם השיר נכתב על קמפיין METOO ואני אומרת שזה מדהים שנשים מוצאות את קולן השנה. השיר מדבר על העצמה אישית מעבר להעצמה נשית. אני חושבת שבמשך הרבה זמן אמרו לי מה להיות: אמרו לי לשיר אדל, ולשיר ארית'ה פרנקלין, ואמרו לי לא ללבוש חצאיות קצרות, ואמרו ואמרו".

עוד באותו נושא

אירוויזיון 2018: למרות הופעה מעולה - נטע צונחת באתרי ההימורים

לכתבה המלאה
נטע ברזילי ודורון מדלי. צילום: יניב דורנבוש, מערכת וואלה!
נטע ודורון מדלי/מערכת וואלה!, צילום: יניב דורנבוש
נטע ברזילי. צילום: יניב דורנבוש, מערכת וואלה!
נטע ובובה/מערכת וואלה!, צילום: יניב דורנבוש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully