וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסדרות החדשות של NBC: ישועה ל"ברוקלין תשע תשע", "אבודים" החדשה

רשת NBC מסיימת במקום הראשון מבין כל רשתות הברודקאסט זו הפעם הרביעית תוך חמש שנים, וזאת הודות להצלחות רייטינג כמו "החיים עצמם" ו"דה וויס". את כוחה היא מנצלת כדי להציל את "ברוקלין תשע תשע", שבוטלה על ידי הרשת המתחרה FOX. חלק ראשון בפרויקט השנתי המיוחד

יח"צ - חד פעמי

בשנה שעברה התלבטנו אם יש טעם להמשיך בפרויקט ה-Upfronts המקיף השנתי שלנו, שקורה זו הפעם החמישית וסוקר את מצגות רשתות הברודקאסט בארה"ב - NBC, FOX, ABC, CBS וה-CW. הרי כובד המשקל הטלוויזיוני מצוי כיום הרבה יותר בערוצי כבלים כמו HBO ו-FX וסטרימינג כמו נטפליקס והולו - מה הטעם לעקוב אחרי רשתות המיינסטרים הוותיקות? אלא שאם יש משהו שהשנה החולפת לימדה אותנו זה שכוחן עדיין במותניהן. למען האמת, החודשיים האחרונים לבדם לימדו אותנו. החידוש של "רוזאן" הגיע וטרף את הקלפים. הקומדיה הוותיקה, שירדה מהמסך ב-1998, חזרה במרץ האחרון עם רייטינג משוגע שכבר לא רואים היום בטלוויזיה, ובזמן הקצר הזה הפכה לסדרה הנצפית ביותר של עונת 2017-2018, המגיעה בימים אלה לקצה.

ההצלחה הכבירה הזו בשיאה של עונת הפיילוטים, חודשיים לפני שהרשתות חושפות את הסחורה החדשה, השפיעה ללא ספק על כל ההחלטות שנעשו במהלכן. אם גם ככה הרשתות נהו אחר גרסאות מחודשות לסדרות וזיכיונות מוכרים, "רוזאן" גרמה להן ללחוץ עוד יותר לכיוונים האלה. ואם קומדיות מולטי-קאמרה נדחקו יותר הצדה בשנים קודמות לטובת סיטקומים משוכללים יותר (סינגל-קאמרה) בלי קהל באולפן, "רוזאן" הגדילה את כמות סדרות המולטי-קאמרה.


מחפשים המלצות או רוצים להמליץ על סדרות חדשות? רוצים סתם לדבר על טלוויזיה? הצטרפו לקבוצה שלנו בפייסבוק, שידור חופר

רוזאן. yes,
משנה את הטלוויזיה לנגד עינינו. "רוזאן"/yes

כך שלאורך חמש הכתבות הבאות ניתקל לא פעם באפקט "רוזאן" - בחירות שללא ספק נעשו כתוצר ישיר מההצלחה של הסיטקום המחודש. דווקא אצל NBC, שכמדי שנה היא הראשונה להציג את מרכולתה, זה פחות מורגש. יש השפעה אבל היא עקיפה מאוד: רשת FOX המתחרה החליטה לבטל שלל קומדיות סינגל-קאמרה כמו "המיק", "האיש האחרון בעולם" ו"ברוקלין תשע תשע" ובמקומן ללכת לכיוונים יותר שמרניים (על כך בחלק הבא של הפרויקט, בכתבה שתוקדש ל-FOX). יום אחד בלבד אחרי הביטול אספה NBC אל חיקה את "ברוקלין תשע תשע" (המופקת על ידי החברה האחות שלה, NBC יוניברסל) וחידשה אותה לעונה שישית שתשולב אצלה בעונה החדשה.

יש בזה היגיון עבורה. מייק שור, אחד משני יוצרי "ברוקלין", כבר אחראי על "המקום הטוב" של NBC וגם על הקומדיה החדשה "Abby's", כך שהסדרה של FOX מתאימה יותר ל-NBC. רוברט גרינבלט, נשיא חטיבת הבידור של NBC, אף הגדיל ואמר שחמש השנים של הסדרה ב-FOX היו הזדמנות מוחמצת עבור NBC, ושאם היה יודע מראש כי אנדי סמברג, שצמח ב"סאטרדיי נייט לייב" של הרשת, ילוהק לסדרה, לא היה מוכר אותה מלכתחילה ל-FOX. למרות זאת, "ברוקלין תשע תשע", כמו גם "Abby's" החדשה, יגיעו אל המסך רק ב-2019.

למעשה, הסתיו הקרוב יביא עמו רק שלוש מבין שבע הסדרות החדשות של הרשת. בפעם הרביעית בחמש השנים האחרונות, NBC תסיים את העונה הנוכחית במקום הראשון ביחס לשאר הרשתות. לא רק כי היא שידרה את הסופרבול עתיר הרייטינג, אלא כי יש לה כמה מהסדרות הנצפות ביותר בטלוויזיה, בראשן "החיים עצמם" ו"דה וויס", וגם "וויל וגרייס" המחודשת שהייתה הצלחה, הגם שלא באמות המידה של "רוזאן". שלוש הסדרות האלה יהוו פלטפורמות לשלוש סדרות חדשות בסתיו הקרוב, בהתאמה: "ניו אמסטרדם" הרפואית, "Manifest" המסקרנת, והקומדיה "I Feel Bad" בהפקת איימי פוהלר.

לפני סקירת הסדרות המתוסרטות החדשות של NBC, הנה אלה שממשיכות ואלה שנפלו בדרך.

עוד באותו נושא

זוהי אמריקה: העונה השנייה של "אטלנטה" היא הרבה דברים מדהימים בבת אחת

לכתבה המלאה
ברוקלין תשע תשע. יח"צ,
כל הסדרות של מייק שור סוף סוף יחד. "ברוקלין תשע תשע"/יח"צ

ממשיכות הלאה

בליינדספוט (משודרת בסלקום TV)
המקום הטוב (משודרת בכאן 11)
הרשימה השחורה (משודרת ב-yes, סלקום TV ונטפליקס)
וויל וגרייס (משודרת בפרטנר TV)
החיים עצמם (This Is Us; משודרת ב-yes)
חוק וסדר: מדור מיוחד (משודרת בכאן 11)
שיקגו Fire (משודרת ב-HOT)
A.P. Bio
Chicago Med
Chicago P.D
Good Girls
Superstore

עוד לא הוחלט

טיימלס (משודרת ב-HOT, סלקום TV ונטפליקס)
Champions

אינן עמנו עוד

Taken (שודרה באמזון פריים וידאו)
חדשות מעולות (שודרה בכאן 11)
חוק וסדר - פשע אמיתי (שודרה ב-HOT)
The Brave
Rise

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully