וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסדרות החדשות של ה-CW: "רוזוול" ו"מכושפות" חוזרות

הרשת הקטנה ממשיכה כסיפור הצלחה קטן ועיקש, בעיקר בזכות ההסכם הרווחי עם נטפליקס, ולמרות גודלה תספק הכי הרבה שעות דרמה בעונה הבאה, מלבד CBS שמעליה. חלק חמישי ואחרון בפרויקט המיוחד

יח"צ - חד פעמי
seperator

רשת ה-CW התקבעה בשנים האחרונות על נוסחה כלכלית שעובדת עבורה היטב: רוב הסדרות שלה (בכללן היקום הטלוויזיוני של DC) מופצות לאחר השידור גם בנטפליקס, כולל זכויות בכל העולם מלבד צפון אמריקה, מה שמקנה להן תזרים מזומנים נוסף קבוע שמשמעו תלות קטנה בהרבה ברייטינג. כך "האקסית המטורפת" ו"ג'יין הבתולה" שרדו ארבע וחמש עונות, בהתאמה, על אף היותן הסדרות בתחתית דירוג הרייטינג האמריקאי. משתיהן הוזמנו עונות חדשות שיהיו האחרונות.

מאותה סיבה "שושלת" שרדה לעונה נוספת על אף רייטינג אפסי בארה"ב - היא משגשגת בשוק הבינלאומי. ואם אצלה זה עובד, למה לא לנסות עוד רימייקים? מתוך חמש הסדרות החדשות שהזמינה ה-CW - כולן דרמות, כדרכה - שתיים הן רימייקים לסדרות ותיקות ואהובות. במקרה הזה לא רק מדובר בגרסה צעירה לקלאסיקה נושנה מאבני הדרך של הטלוויזיה, אלא בגרסאות חדשות לסדרות פולחן של עצמה (או ליתר דיוק, של הרשתות ה-WB ו-UPN שהתאחדו ב-2006 לכדי ה-CW): "רוזוול" ו"מכושפות". עוד ראויה לציון סדרת הבת החדשה של "המקוריים", שהעונה החמישית והאחרונה שלה משודרת בימים אלה. "המקוריים" עצמה היא ספין אוף ל"יומני הערפד", כך שהמורשת של סדרת הערפדים נמשכת במלוא העוז (בהנחה הסבירה שגם הצאצאית החדשה תזכה לאחוזי צפייה טובים).

הצלחת הנוסחה של ה-CW הביאה אותה להתרחב בשנה הבאה. לראשונה מאז 2008 היא תשדר גם בימי ראשון, ערב פריים טיים קשוח שבעבר הכניע אותה. כעת, עם מספר השעות המתוסרטות הגדול ביותר בעונת הסתיו הקרובה מלבד CBS, היא צריכה את הנדל"ן. זה לא גרם לה להזמין שפע סדרות חדשות, כאמור רק חמש, אבל מלבד שתיים כל הסדרות שלה ממשיכות לעונות נוספות.

מחפשים המלצות או רוצים להמליץ על סדרות חדשות? רוצים סתם לדבר על טלוויזיה? הצטרפו לקבוצה שלנו בפייסבוק, שידור חופר.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
יומני הערפד עונה 5. יח"צ,
יומני הערפד/יח"צ

לפני סקירת הסדרות המתוסרטות החדשות של ה-CW, הנה אלה שממשיכות ואלה שנפלו בדרך.

ממשיכות הלאה

100 (The 100; משודרת בנטפליקס)
אגדות המחר (משודרת בנטפליקס)
ברק שחור (משודרת בנטפליקס)
ג'יין הבתולה (משודרת ב-yes)
האקסית המטורפת (משודרת ב-yes)
החץ (משודרת ב-yes)
המקוריים (משודרת בנטפליקס)
הפלאש (משודרת בנטפליקס)
סופרגירל (משודרת בנטפליקס)
על טבעי
ריברדייל (משודרת בנטפליקס)
שושלת (משודרת בנטפליקס)
iZombie (משודרת בנטפליקס)

אינן עמנו עוד

חירות ואומץ (Valor; שודרה ב-yes)
Life Sentence

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully