וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא הפסיקה לבכות": הווידוי הסוער של רוזאן באוזני הרב שלה

2.6.2018 / 17:48

לפי דיווחים בתקשורת האמריקאית, הקומיקאית השתתפה בפודקאסט של שמואל בוטח, הרב המקורב אליה ודמות שנויה במחלוקת בעצמו. "היא יבבה בבכי והביעה חרטה", העידו יודעי הדבר. ובינתיים: ABC שוקלים ספין-אוף של "רוזאן", בלעדיה

צילום: רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

כארבעה ימים לאחר ביטולה של "רוזאן" בעקבות הציוץ הגזעני שלה, הסערה סביב רוזאן בר מסרבת לדעוך. בין השאר, בנסיבות לא רצויות מבחינתה כמובן, הקומיקאית טיפסה למקום הראשון בטבלת האושיות ההוליוודיות שעוררו הכי הרבה שיח ברשתות החברתיות בשבוע האחרון, ודחקה את כוכב "דדפול 2" ריאן ריינולדס למקום השני.

העדכון הטרי מכולם: מתברר כי ביום חמישי האחרון, השתתפה בר בפודקאסט עם יועצה הרוחני הקרוב ביותר - שמולי בוטח, רב ניו יורקי שנוי במחלוקת הידוע גם כן כתומך נלהב של הנשיא טראמפ, ומי שפרסם מוקדם יותר השנה מודעת עמוד בגנות לורד בעקבות ביטול הופעתה בארץ.

הפודקאסט טרם עלה לאוויר ולא ברור מתי, אם בכלל, זה יקרה, אבל לדברי מקורבים שצוטטו בהוליווד ריפורטר המהימן, בר נשמעה בו נסערת ומלאת חרטה. לטענת אותם גורמים, היא לא הפסיקה לבכות במהלך ההקלטה, ייבבה ובאופן כללי נשמעה אפולוגטית ביותר.

מעבר לשיחה הגנוזה בינתיים, בר סירבה להעניק ראיונות אחרים ובין השאר ביטלה הופעה שתוכננה לה בפודקאסט של הקומיקאי ג'ו רוגאן. "היא לא במצב טוב ונעלמה לי, אז לא הצקתי לה", הוא אמר על כך.

שמואל בוטח. GettyImages
איש סודה של רוזאן. שמולי בוטח/GettyImages

כרגיל בימינו, המקור הכי טוב למה שעובר על רוזאן הוא חשבון הטוויטר שלה. ביום חמישי, בסדרת ציוצים אותה מחקה לאחר מכן, סיפרה כי התחננה בפני רשת ABC שיאפשרו לה להתנצל ולכפר על מעשיה ויימנעו מביטול הסדרה. "אמרתי להם שאני מוכנה לעשות הכל, התחננתי למען הפרנסה של הצוות" הצהירה. הציוצים היחידים אותם לא מחקה מן הרצף הזה היו ההבטחות כי תיקח חופשה מן הטוויטר לזמן מה ואיחולי שבת שלום.

וגם בגזרת ABC לא שקט: לפי דיווחים, הרשת שוקלת להפיק גלגול מחודש נוסף של "רוזאן", אבל כזה שהיא לא תשתתף בו בשום צורה וגם לא תניב רווחים ממנו. כרגע, אומרים הפרסומים בתקשורת האמריקאית, המחשבה היא להקדיש סדרה שלמה לדמותה האהודה של דרלין, אותה מגלמת שרה גילברט, שהיתה מן הראשונות להתנער מציוציה של מי שמגלמת בסדרה את אמה.

גילברט, כבר דווח, החלה לפנות לאנשי הצוות האחרים כדי לבדוק אם יש עניין, וג'ון גודמן הביע התלהבות רבה. ימים יגידו מה ייצא מזה.

עוד באותו נושא

רשת ABC מבטלת את "רוזאן" עקב ציוץ גזעני של רוזאן בר

לכתבה המלאה
רוזאן בר. GettyImages
ביקשה לכפר על מעשיה ולא נתנו לה. רוזאן בר/GettyImages
רוזאן. yes,
תמשיך בלעדיה? שרה גילברט עם רוזאן בר ב"רוזאן"/yes
רוזאן בר. AP
הימים הקשים בחייה. רוזאן בר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully