וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצצה למופע של מלחמת הכוכבים - הגרסה למבוגרים בלבד

16.6.2018 / 0:01

12 רקדנים, 60 תחפושות וסטורמטרופרים רוקדים בחצאיות: זה מה שמצפה לכם במופע הבורלסק המסקרן של מלחמת הכוכבים - שמבטיח להישאר נאמן למקור בתוספת הרבה עירום ושינויי מגדר

theempirestripsback

זה התחיל כבדיחה. ראסל ביטי, מפיק מופעי בורלסק מוכר, הוציא ספר אירוטי סטייל פלייבוי ל"מלחמת הכוכבים" בשם "ווקיארוטיקה", כשלפתע עלה לו הרעיון להביא את הדמויות הארוטיות שיצר לבמה. מאחר שכבר היו לו כמה תלבושות מוכנות מהצילומים, הוא העלה מופע בורלסק חד פעמי בסידני, אוסטרליה - אולם כשכל הכרטיסים למופע נמכרו כבר באותו היום, הוא החליט להריץ את המופע לשבוע נוסף. כשגם המופעים הבאים היו סולד-אאוט, הוא הבין את גודל הביקוש והחליט להשקיע בהפקה ולהוציא את המופע שלו לסיבוב הופעות עולמי.

מופע הבורלסק של מלחמת הכוכבים היה אתגר לא פשוט לביטי. הוא לא ידע איך מעריצי סדרת הסרטים יקבלו את העירום ושינויי המגדר של הדמויות האהובות עליהם ובטח שלא ידע איך הוא הולך למצוא מישהו גבוה מספיק שגם יודע לרקוד כדי לגלם את צ'ובאקה. אחרי עבודה אינטנסיבית, אודישנים ועיצוב תחפושות בייעוץ הצוות המקורי של הסרטים - ב-31 במאי השנה, ולכבוד יציאה הסרט החדש "סולו: סיפור מלחמת הכוכבים", הוא החזיר לבמה את מופע הבורלסק שלו. המופע נערך בשש ערים בקליפורניה: ריברסייד, לוס אנג'לס, סן דייגו, סן חוזה, סקרמנטו וסן פרנסיסקו, כשסבב ההופעות הראשון צפוי להסתיים בשבת הקרובה.

עוד בנושא:

המופע שנקרא "The Empire Strips Back — A Burlesque Parody" (האימפריה מתפשטת שנית - בורלסק פרודי) כולל קבוצה של 12 רקדני בורלסק אוסטרליים שמגלמים 60 דמויות מהסרטים, כולל לוק סקייווקר, הנסיכה ליאה וכמה סטורמטרופרים סקסיים בלי הרבה בגדים. למרות שמדובר בפרודיה, ביטי מבטיח שהמופע אינו פוגע במקור, "נכון, עשינו כמה שינויי מגדר ותלבושות, אבל השתדלנו להישאר נאמנים למקור ולא לאכזב את המעריצים", סיפר ביטי ל-HuffPost, "כשעלינו עם המופע ללילה אחד עבור מאות החברים והמעריצים שלנו, לא היה לנו מושג שזה יהפוך להפקה הכי גדולה שלנו. זה לא היה פשוט. היינו צריכים למצוא מישהו גבוה שגם יודע לרקוד לפי דרישות ההפקה כדי שיגלם את צ'ובאקה. גם למצוא כוריאוגרפיה נכונה לדארת' ויידר או דמויות אחרות היה לא פחות מאתגר, אבל זה נראה שזה הצליח לנו".

ביטי מבטיח למי שעוד לא צפה בסרט החדש שהמופע שלו לא חושף ספויילרים על "סולו", "בעיקר נצמדנו למקור. כולם מכירים את הסרטים הראשונים ולכן גם קל לעשות מהם פרודיה", הוא הוסיף, "הסרטים האחרונים מאוד מפלגים והמופע שלנו בא לאחד מעריצים". זו לא הפעם הראשונה שביטי עושה מופעי בורלסק תחת קונספט של סדרות וסרטים. "עשינו גם מופע ל'משחקי הכס', 'באטמן' ו'להרוג את ביל'. תכננו גם אחד ל'הנוקמים' אבל זה היה מאתגר מדי להביא את הענק הירוק בגודל טבעי לבמה. הפרודיה הבאה שלנו תהיה 'מכסחי השד?יים', פרודיה ל'מכסחי השדים'".

ראסל ביטי מספר על המופע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully