וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעריץ הטריד מינית זמרת באמצע הופעה וקיבל ממנה בעיטה לראש

21.6.2018 / 7:14

גבי וסטה הופיעה כהרגלה במועדון באינדונזיה כשלפתע אחד האנשים בקהל שלח ידיים לעברה ונגע במפשעה שלה. היא לא נשארה חייבת ולימדה אותו לקח שלא ישכח: "רוצה שהמקרה הזה ישמש כלקח"

Gebby Vesta

גבי וסטה, זמרת ודי ג'יי, לא תשכח את ההופעה שלה באינדונזיה מלפני חצי שנה עוד הרבה מאוד זמן. וסטה הופיעה במועדון לילה ב-8 בדצמבר כשלפתע אחד מהאנשים שישבו קרוב אליה מתחת לבמה החל לשלוח ידיים לעברה. הוא נהדף על ידה בפעם הראשונה אך לא ויתר ושלח ידיים לעבר המפשעה שלה. זה כבר היה יותר מדי עבור הזמרת שלא חיכתה לעזרה והשתמשה במגפיים שלה כדי לשלוח בעיטה לראשו של המטריד השיכור, שהוצא מיד מהמועדון.

עוד ב"אסור לפספס"

איזו פדיחה: הזמרת חשפה את איבריה המוצנעים - או שזו אשליה?

התגובה הלא צפויה של המגישה שהוטרדה מינית בשידור חי הפכה לויראלית

צפו בתקרית

התיעוד של התקרית הפך לויראלי בשבוע החולף וגבי השתמשה בו כדי להזהיר אנשים שאסור לגעת באישה רק משום שהיא על הבמה. "בעטתי לו בפנים אבל עדיין לא הייתי מסופקת. מה שהוא עשה היה לא הולם", כתבה וסטה, "לבוש של בגדים סקסיים זה חלק מהעבודה. המועדון מצפה ללבוש כזה כחלק מהחוזה העסקה איתך. אבל זה לא אומר שאנשים יכולים לגעת בי מתי שהם רוצים".

"הייתי מאוד מאוכזבת שאנשי האבטחה של המועדון לא הזיזו את האיש הזה לפני שזה קרה ואפשרו לו לעשות את זה. הייתי יכולה לעשות הרבה יותר בעיות ולהתלונן אחרי התקרית הזו, אבל המועדון התנצל באופן אישי בפניי. אני רוצה שהווידאו הזה יהיה שיעור למועדונים אחרים. הופעתי בכל רחבי אינדונזיה ומעולם לא התייחסו אליי בגסות כזו", הוסיפה וסטה.

עוד באותו נושא

הזמרת והאקס הרביצו זה לזו על השטיח האדום בטקס פרסי המוזיקה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully