וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבוכה בהופעה השנייה: רינגו סטאר הופיע מול אולם כמעט ריק

25.6.2018 / 8:23

לאחר שבהופעתו הראשונה במוצאי שבת הופיע מול אולם מלא לחלוטין, בהופעתו השנייה שהתקיימה אתמול בהיכל מנורה מבטחים הופיע רינגו סטאר האגדי מול 1000 איש בלבד. המוזיקאי ספי אפרתי שנכח במקום: "נגרמה לו עוגמת נפש אך בכל זאת נהניתי"

צילום:עמית סלונים עריכת וידאו:ניר חן

לאחר שבמוצאי שבת הופיע רינגו סטאר, המתופף האגדי של הביטלס ומענקי המוזיקאים בהיסטוריה, מול אולם מלא - בהופעתו השנייה שהתקיימה אתמול זכה סטאר לכמות קהל נמוכה במיוחד. על פי הערכות, הגיעו להיכל מנורה מבטחים 1000 איש בלבד, מתוך כשמונת אלפים מקומות ישיבה. לאור מכירות הכרטיסים הדלות הוצעו בימים האחרונים הכרטיסים להופעה זו ב-50 אחוז הנחה. בנוסף, לקהל שישב ביציעים הוצע לרדת למטה בסמוך לבמה. אנשים שנכחו בהופעה סיפרו שלמרות הקהל המועט, חברי הלהקה נשארו מקצוענים עד הסוף - וסיפקו הופעה מעולה.

הזמר והמוזיקאי קולין היי, סולן להקת "Men at Work", החבר בלהקת האול-סטארס המופיעה עם רינגו סטאר, התייחס לכמות האנשים הדלה כשאמר על הבמה: "זה בפירוש לא תפוסה מלאה. אבל האנשים החשובים כאן". המוזיקאי ספי אפרתי, שנכח בהופעה, אמר לוואלה! תרבות: "לדעתי, נגרמה עוגמת נפש גם ללהקה וגם לקהל במעמד הזה. בכל זאת נהניתי והקהל הרעיף אהבה". המוזיקאי ישיב כהן כתב: "רינגו מופיע מול היכל ריק. בא לי לחבק אותו". העיתונאי והמוזיקאי, אמיר בן דוד, צייץ בטוויטר: "לחשוב על רינגו מהביטלס (ועל החברים שלו מ-10cc, גברים בעבודה, סנטנה וטוטו) מול יציעים ריקים, זה נוגע ללב".

קהל מועט בהופעתו השניה של רינגו סטאר בישראל. ללא, מערכת וואלה!
אולם כמעט ריק/מערכת וואלה!, ללא

מבקר וואלה! תרבות, עמית סלונים, מוסיף: למרות מיעוט הקהל בהופעה, ההופעה השנייה של רינגו סטאר בישראל לא נפלה ברמתה מההופעה הראשונה שנערכה מול יציעים מלאים - ואפילו להפך. זוהי כמובן עדות למקצוענות של רינגו והלהקה, אבל לא מעט מחמאות מגיעות למעריצים שכן הגיעו להופעה - והפכו אותה מהופעת ארנה ענקית להופעה עם גוון אינטימי. כבר עם פתיחת המופע הקהל פרץ את המחסומים (הפיזיים והמנטליים), והפך את קדמת הבמה לרחבת ריקודים. מאות המעריצים שכן הגיעו להופעה עמדו לכל אורכה, צעקו מילות אהבה אל המוזיקאים על הבמה - ואלה הגיבו בסולואים עשירים, וכמה אלתורים שלא היו במופע הראשון. לא נראה שהאביר הבריטי התרגש יותר מדי ממיעוט הקהל, והרבה להתלוצץ איתו, תוך כדי שימוש תכוף במילה "סבבה". בשלב מסוים, הוא אף אמר שהוא כל כך אוהב את המילה שהוא מתכנן לשנות את שמו ל"רינגו סבבה".

מההפקה נמסר בתגובה: "1000 איש רכשו כרטיסים להופעתו של רינגו סטאר אתמול, לעומת המופע הראשון אליו נרכשו 7000 כרטיסים. מנהלי האמן התעקשו לקיים את המופע בכל מספר צופים, ולמרות שהובהר להם על ידי המפיקים הישראלים שכמות הקהל נמוכה מאד ורינגו צפוי להופיע בפני אולם ריק. סך הכול מספר הכיסאות שמכיל האולם עומד על כ- 7000 כיסאות".

בהופעה הראשונה כזכור התמלא היכל מנורה מבטחים ורינגו סיפק הופעה בלתי נשכחת. הנה הביקורת המלאה על ההופעה

עוד באותו נושא

אגדה חיה: את מה שרינגו סטאר עשה אתמול אפשר לשמוע בלב ולהרגיש באוזניים

לכתבה המלאה
קהל מועט בהופעתו השניה של רינגו סטאר בישראל. מערכת וואלה!
אולם כמעט ריק/מערכת וואלה!
רינגו סטאר ביד אליהו. מערכת וואלה! NEWS
רינגו סטאר/מערכת וואלה! NEWS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully