וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם מייקל ג'קסון עדיין בחיים וההוכחה קיימת כבר כמעט 30 שנה?

5.7.2018 / 8:39

אחרי שחזתה אירועים רבים, כולל בחירתו של טראמפ, רבים מאמינים שמשפחת סימפסון פגעה בול גם לגבי מלך הפופ. לטענתם, ההוכחה לכך שמותו היה מתיחה נמצאת בפרק ששודר ב-1991

מגישה: מיכל רשף

"משפחת סימפסון" היא כבר מזמן לא רק סדרת אנימציה מצליחה. לאורך השנים ביססו את עצמם הומר, מארג', הילדים וחבריהם כנביאים של ימינו, כאשר הצליחו לחזות אירועים עולמיים שונים ומשונים בפרקי הסדרה. הדוגמא המוכרת ביותר היא שיוצרי הסימפסונס ידעו הרבה לפני כולם שדונלד טראמפ יהיה נשיא ארצות הברית, אבל אם תיאוריית הקונספירציה הבאה תתברר כנכונה (לא סביר), התחזית ההיא כבר לא תהיה המטורפת מכולן. תחזיקו חזק: מעריצים רבים של מייקל ג'קסון מאמינים שמלך הפופ עדיין חי, ושמותו הוא מתיחה שהסימפסונים חזו כבר בשנת 1991.

עוד בנושא
מייקל ג'קסון עדיין חי? זה התיעוד שעורר סערה
"הם מנסים לרצוח אותי": נחשפו מכתבים מצמררים של מייקל ג'קסון ימים לפני מותו

בפרק ששודר 18 שנים לפני מותו של ג'קסון, הוא ערך הופעת אורח בסדרה. תקציר הפרק: הומר נשלח בטעות לבית משוגעים, שם הוא חולק חדר עם אדם בשם ליאון קמפוסקי, שמעמיד פנים שהוא מייקל ג'קסון (והזמר אכן מדובב את קולו).

ככה זה נראה ב-1991

והיה גם שיר

כשהם משתחררים, הומר מציע לליאון לבוא לגור איתו ועם המשפחה, מכיוון שהאמין לו שהוא אכן הזמר המפורסם, אבל המתיחה מתבררת במהרה ואפילו מגיעה לתקשורת והכותרת של אחד העיתונים היא "מתיחת מייקל ג'קסון". תומכי התיאוריה חושבים שהפרק הזה מוכיח שג'קסון ביים את מותו כתרמית, ממש כמו בכותרת העיתון.

מתוך הסרט "מה הרגע את מייקל ג'קסון?"

מתוך הסרט "מה הרג את מייקל ג'קסון".
מתוך הסרט "מה הרג את מייקל ג'קסון"

"הוא אמר שהוא רוצה שחייו יהיו 'התעלומה הגדולה בעולם'"

"מייקל רצה להשאיר הכול מאחוריו ולברוח", אמר מעריץ נלהב שחוקר כבר שמונה שנים את תעלומת מותו של הזמר ובטוח שהוא חי, "משפחת סימפסון יודעת הרבה דברים לגבי מה שיקרה בעתיד, אז הם נתנו את הרמז הזה בכוונה".

מאט פידס, שהיה מאבטחו של מייקל ג'קסון במשך כעשור ואחד האנשים הקרובים אליו, תקף את תומכי ומפיצי התיאוריה. "אני לא יכול לצייץ על מייקל בלי שאנשים יגיבו שהוא לא מת וינסו להציג לי כל מיני הוכחות", סיפר, "אנשים משתמשים במה שאפשר לעשות עם טכנולוגיה בימינו ומזייפים תמונות, זה לא ייאמן. זה ממש חולני. אנשים לא רוצים להאמין שהוא מת, וזה כי הם לא רואים אותו כבנאדם, אבל הוא היה בחור נורמלי. כשהיה חי, הוא היה מספר לי שאנשים ניגשים אליו ולא מאמינים שהוא אמיתי, אבל הוא עודד את זה כי אהב שאנשים מנחשים לגביו. הוא אמר שהוא רוצה שחייו יהיו 'התעלומה הגדולה בעולם', ואני מניח שזה מה שקורה עכשיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully