וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת הריאליטי הנועז הטילה פצצה וחשפה: כל התכנית מבויימת

8.7.2018 / 7:27

טליה קר, אחת מהכוכבות שהשתתפו בתוכנית ההיכרויות הטראשית "אי האהבה", חשפה: "המפיקים מגיעים בכל שעה ואומרים לנו בדיוק על מה לדבר". דובר הסדרה מכחיש: "זה שקר מוחלט"

LOVE ISLAND

למי מאיתנו לא יצא לצפות בתכניות הריאליטי שבהם גברים ונשים מנסים למצוא אהבה על ידי דייטים שמארגנת להם הפקת התכנית או על ידי שהייה מסויימת באתר מסויים, כמו למשל האח הגדול? ובכן, בבריטניה יש תכנית ריאליטי כזו שנקראת "אי האהבה" והיא מבוססת על מודל דומה - רק בגרסה הבריטית המשתתפים מרבים להתפשט, להשתכר ולעשות סקס מול המצלמות.

לאחרונה התוכנית נמצאת במוקד סערה ציבורית. הסיבה: טליה קר, דוגמנית שהופיעה בתכנית ב-2017, טוענת שכל הפורמט הזה שבו המשתתפים נמצאים יחד בווילה מפוארת על אי מבודד מבויים ושמפיקי הסדרה אומרים למשתתפים בדיוק מה להגיד ועל מה לדבר. היא גם טענה שצוות של התכנית מגיע בכל שעה לווילה שבהם הם נמצאים כדי לשוחח עם המשתתפים.

עוד בנושא
מתברר שסקס בתוכנית ריאליטי יכול לגרום לאקסית לקנא
ריאליטי חדש מכניס שני זרים למיטה בעירום לדייט ראשון

בראיון ל"דיילי סטאר" האנגלי היא חשפה: "מה שהצופים לא יודעים זה שתמיד יש מפיק באתר הצילומים. הם לא גרים בווילה איתנו, אבל מישהו מגיע בכל שעה ומשוחח איתנו. הם קוראים לעיתים תדירות לאחד המשתתפים לספה ומשוחחים איתו. אומרים לו על מה הם רוצים שהם ידברו, ועם מי".

אבל זה לא הכל, טליה טוענת ששוהי האי מחוייבים להודיע למפיקים אם הם מתכננים להיכנס לשיחה חשובה עם מישהו. בדרך הזו הם יכולים לוודא שהמיקרופונים יתפסו את העימות או השיחה הסוערת. אם זה לא קורה והם לא מעדכנים את הצוות, הכוכבים ייאצלו לצלם שוב את השיחה כדי שהמצלמות יקלטו אותה. עם זאת, היא גם הסבירה שמפיקי התכנית לא מאלצים את כולם לעשות משהו שהם לא רוצים, אך במקום זאת הם דוחפים את הכוכבים לקדם נושאים מסויימים.

דובר תכנית הריאליטי הגיב לדברים האלה והכחיש בכל תוקף: "זה לגמרי לא נכון להגיד שהתכנית הזו מבויימת. הדיעות שיש למשתתפי והיחסים ביניהם הם לגמרי בשליטתם".

עוד באותו נושא

תוכניות הריאליטי הביזאריות ביותר על המסך הקטן

לכתבה המלאה

טליה בתוכנית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully