וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האח הגדול: צמד הפשע והרשע שהחליט להתעלל בכל הבית

בן בירון

5.7.2018 / 6:37

התגובות המוגזמות וחסרות כל הפרופורציה להדחות ולעזיבות, הצמד שמשגע את כל החבר'ה הצעירים בבית האח, המשימה הסודית שהשאירה טעם מר, וכמובן: מה חשבנו על הדיירים החדשים? בלוג "האח הגדול"

צילום מסך

בואו נדבר על זה. אם יש תופעה שהלכה והקצינה במהלך העונה היא התגובות המוגזמות בואך חסרות כל פרופורציה להדחות/עזיבות/מסוקים/ביקורים בהפתעה. מובילת הטרנד הייתה כמובן אורלי "מלברו מנומר" יחזקאל, שהתגובה שלה לצפייה בווידאו של בנה - אחרי שבועיים - הייתה כאילו חזתה לראשונה בשחרורו של גלעד שליט על כל שאגות השמחה ודמעות ההתרגשות שהיו מנת חלקו של עם שלם. בהדחה המדומיינת של ישראל, מגי כבר הראתה לכולנו את החיקוי שלה לרונית אלקבץ עליו כמעט זכתה למועמדות לפרס אופיר. והפעם - בדיוק כשהגלגל התהפך לו (אוהו) ישראל כבר הדגים בעצמו גיז'דורים גבריים וכעס על היקום שלקח אליו את הפרח היפה מכולם - מגי טביבי. כאילו, אם הגיהינום הוא הזולת, הרי שדיירי הבית ויתרו מראש על השאיפה לגן עדן. מבחינתם הם נשארים ביחד עד הסוף.

מירב וסימה מהוות כבר חודשיים את צמד הרשע והפשע של הבית. בתחילה לא היה ברור מה חיבר בין מיס יוניברס לנשים נשואות ומיס שופרסל לנשים ממורמרות אבל במהרה הדברים הפכו ברורים - הן שם כדי להטריל. לשתיהן ממתינות משפחות בבית, כך שאין סיכוי שהן ישימו את החיים שלהן על הכף ויפצחו ברומן והחיים כשתי הרווקות הבוגרות של הבית הוא שעמום מפחיד. הפתרון? להציק ולשגע את כל החבר'ה הצעירים. לישראל הן יגידו שמגי לא ברמה שלו, לרועי הן יזכירו שלמריה יש חבר וללירז הן יעשו בודי שיימינג סתם כי הן יכולות.

האח הגדול. צילום מסך
רק לא לגז'דר. האח הגדול/צילום מסך

בעוד סימה נגררת אחרי העקיצות של מירב ומשדרת פגיעות בעצמה, מירב היא המוח שמזכירה את ימיו היפים של מנחם בן בבית האח. בעודה בפוזיציה האהובה עליה - שכיבה על הספה - היא קולטת שהביף בין לירז ותומר שוב מתחמם (נשבע שלא הבנתי למה), וזאת הזדמנות מעולה לעשות משפט שדה ללירז בו כל אחד מהדיירים יסביר לה למה החיים לצידה הם סיוט מתמשך. ולא, זה לא קשור למשקל שלה.

לירז שבתחילת העונה סבלה מאנמיה קשה (ייתכן וקשורה בצמחונות) ניזונה מהתגובות השונאות של הדיירים והפכה לאמזונה רצינית. ההתנגדות שלה למשימת הנוצות הרגישה כמו ניסיון שכשל לבחינת גבולות, שרק בזכות המזל ואליאב עבר בלי לינץ' זועם של הדיירים. הלב רוצה לאהוב את לירז אבל המוח מודע לכך ששהייה במחיצתה יכולה להרגיש כמו מעצר בבית בתנאים מחמירים. השידוך שלה עם אליאב, לו אפילו אין מושג מה זה אג'נדה, דווקא עובד לטובתה ומוציא אותה קצת פחות נוקשה.

ורגע לפני שנדבר על הדיירים החדשים לא נתעלם מכך שרשת שוב עושה רשת ומותחת את גבולות התוכן השיווקי עד הקצה. האירוח המלא של שופטי "משחקי השף" - יוסי שטרית ואסף גרניט, לאורך כל התכנית כשהם מבשלים לדיירים ומדברים ארוכות על הפרק שישודר בהמשך הרגיש כמו פרודיה ובעיקר עשה חשק להעביר ערוץ. סביר להניח שהאוכל שהדיירים קיבלו היה טעים אבל מהמסך זה הרגיש כאילו הכול מקולקל.

עוד באותו נושא

משפט שדה בכפר הדרדסים: "האח הגדול" שברה כל אמון בינה לבין הצופים

לכתבה המלאה
האח הגדול. צילום מסך
שוב מבוגר מאהב? האח הגדול/צילום מסך

הדיירים החדשים:

אלי זרקה - הבטיחו מישהו מקוסטה ריקה, הביאו גולש מחולון. אלי בן ה-30 מוכיח שהשמש היא אמנם חברתו הטובה ביותר של הגולש אבל פחות של עור הפנים. הקטע עם גולשים - וכן, אני נכנס פה לסטריאוטיפים - הוא שאחרי שנגמרת ההתלהבות מגווני הבלונד בשיער והסיפורים על גלים של 4 מטר, נתקעים עם אנשים מבוגרים עם מנטליות של ילדים בן 12 ומנת משכל לא גבוהה בהרבה.

דניאל גרינברג - תעודת הזהות של דניאל נראתה בדיוק כמו אלה של המתמודדות בתחרות מלכת היופי והזכירה לנו כמה טוב שהתחרות הזאת כבר לא משודרת על המסך. מדובר בבחורה יפה ואפילו "פלפלית" שבוודאי תעשה חיל בלימודיה בחוג לתקשורת במרכז הבינתחומי בהרצליה ותפיק את אירועי הפאנג'ויה. בשורה התחתונה? משעממת ברמות.

מושיקו פסל - טוב, אין מה להתבאס עכשיו. בוא נמתין בעוד שנה כשנקבל אותו כחבר כנסת ואז נבכה באמת. האיש שיזם את הליכודיאדה ונכנס לבית בחליפה בצבעי כחול לבן ופנייה אל "כל מי שגאה בעם שלנו", יחפש בנרות אנשים לריב איתם רק שעם החומר האנושי שנמצא שם כרגע נדמה שהוא יאלץ להסתפק בדיבור למצלמה.

עמוס - הדייר המבוגר התורן של הבית עם שעון הדחה שכבר התחיל לתקתק. בן ה-55 שעוסק בהפקת אמנים (פאק באמינות? אסי ישראלוף העיד בשידור שהוא היה הנהג של מה קשור), נכנס לבית עם משימה סודית לפיה הוא האקס המיתולוגי של מירב מתקופת הצבא (שלה). כנראה שנכונה הקלישאה לפיה גברים יכולים להיות מלוהקים לדמות המאהב בכל גיל. כמה מגעיל.

בר סנדלר - אחותו של כוכב הנוער רועי סנדלר (כן, יש כזה), נכנסה לבית להוכיח שגם היא כוכבת. בינתיים היא הוכיחה שהיא הדבר הכי רועש שהיה בנווה אילן מאז הטרקטורים שהרסו את הבית הקודם. בר עברה המון קורסים בחייה - קוסמטיקה, שיווק באינטרנט ואפילו קבלה. נקווה שהם יעזרו לה להשלים בקלות עם זה שהיא תודח מהר.

אדל ואביבית - ההחלטה הכי מלוכלכת והכי מוצדקת של האח הגדול. הקסם של אדל בספלוב כנראה עובד רק על מי שעדיין לא חצה את גיל 20 אבל אביבית? ההתרגשות הבלתי ניתנת לריסון שלה בפעם הרביעית שבה היא נכנסת לבית רק מוכיחה שהיא כוכבת הריאליטי הגדולה והיחידה בישראל. אנחנו מוכנים שהיא תנצח רק אם זה לא ימנע ממנה לחזור בהמשך.

האח הגדול. צילום מסך
אחת מצמד החמד/צילום מסך

שחור ופתור

"למה ככה? למה ככה? למה ככה?" (ישראל מתאבל על הדחתה של מגי. מה יש להגיד? ניצחה את חוקי הטבע, הפסידה לחוקי הפורמט)

"הכל צ'יפס בשבילי פה בבית" (ישראל לאח. דווקא נראה כמו מישהו שלא נוגע במטוגן)

"קשה לי עם זה" (לירז מצאה לעצמה סלוגן)

"טראמפ לא מתחבר לכל אחד" (סימה מביאה פרשנות לפוליטיקה האמריקאית. בכל זאת, שלוש שנים במיאמי)

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully