וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביב גפן: "אייל גולן אטום לז'אנרים אחרים, מקווה שירחיב אופקים"

אמנון גולדמן

8.7.2018 / 12:15

אביב גפן רוצה לקלף מאייל את כל השכבות ("אני רוצה לדעת אם הדעות שלו מערבות פילטרים של רני רהב") ואייל משוכנע שדווקא אביב "תקוע בנישה שלו". רגע לפני עליית התכנית "אביב או אייל" (הערב בקשת 12), שני כוכבי התכנית מבטיחים דבר אחד: "תהיה אש בינינו". צפו

צילום: עידו שחם, עריכה: אביב אירגז

"התכנית הזו נוצרה כדי שאני ואביב נביע את הדעות שלנו שהן די שונות זו מזו" - כך אמר לוואלה! תרבות הזמר אייל גולן על סט הצילומים של התכנית "אביב או אייל" שעולה הערב (21:00, קשת 12). שותפו לתכנית, אביב גפן, מוסיף: "אני פה גם כדי לדבר, גם כדי לברר, וגם כדי להציג איזו מפה לישראל, כי גם אני וגם אייל זה תוצר ישראלי אבל שנינו הפוכים לגמרי".

לדברי גפן, התכנית עשויה לסייע ולו במעט בקירוב הלבבות בציבור הישראלי: "אני מקווה שהתכנית הזו תקדם מעט את איחוי הקרע הבלתי אפשרי הזה בעם, שממומן על ידי מירי רגב, ואולי זה יוביל לכך שנתקרב קצת".

אחרי ש'בשבילה גיבורים עפים' ניצחה לעיתים את הריאליטי 'האח הגדול', אולי יש מעט עייפות מפורמטים של ריאליטי? הציבור באמת צריך עוד פורמט כזה?

גולן: "ברגע שיש משהו שהוא מעניין, תמיד הוא יניב רייטינג. כנראה ש'בשבילה גיבורים עפים' קצת יותר מעניין מכמה דיירים בבית".

גפן: "אני חושב שיש עייפות של כל ז'אנר הריאליטי, אני לא קורא לדבר הזה ריאליטי, ממש לא. זה דבר מאד אמיץ שהוא גם מרתק וגם מעניין. אם אני הייתי צופה, הייתי רואה את זה קודם ללא כל ספק בגלל שזה לא רק מוזיקה". גפן מוסיף ומסביר שאחת ממטרותיו בתכנית היא "לקלף מאייל את כל השכבות ולהבין מי הוא. האם הוא אדם שחושב ככה? האם הדעות שלו מערבות פילרטים של רני רהבים כאלה ואחרים?".

אביב או אייל אביב גפן אייל גולן. צילום מסך
אביב ואייל/צילום מסך

אתם שניכם באים מעולמות מאד שונים. הבחירה בזמרים עצמם שבאים לאודישן לא קצת צפויה מראש?

גולן: "דווקא אני בחרתי דברים שאולי לא הייתי בוחר ביומיום, אביב קצת פחות. אביב די תקוע בנישה שהוא אוהב.

גפן: "יש לפעמים סוג של אטימות של אייל. הוא טיפה אטום לפעמים. בוא נאמר שאני מכיר גם מוזיקה מזרחית, פופ, ג'אז, קלאסי ומטאל, והוא שוחה אצלו בז'אנר שלו ופחות מסתכל ולומד ויודע דברים אחרים, כך שהוא מחליט דברים דרך צרות כלשהי. אני מתכוון שהוא טיפה ירחיב אופקים פה בתכנית".

מירי מסיקה, מה זה אומר בעצם בוררת?

"זה אומר שאייל ואביב צריכים להעביר שניהם את המתמודדים. אם רק אחד מהם מעביר, אז אני יכולה להחליט אם להעביר או לא ואז אני בבעיה".

כולם שואלים 'אביב או אייל', אבל למה לא "אביב ואייל"?

גולן: "כנראה שבסוף בסוף זו המטרה של התכנית, שזה אביב ואייל. כרגע זה אביב או אייל".

גפן: "אביב ואייל ביחד? לא, זה יהיה נוראי. אתה יודע מה יוצא מזה? ציון ברוך נראה לי".

עוד באותו נושא

אביב גפן: "אייל גולן זה לא אבא שלו, לא ארד מתחת לחגורה"

לכתבה המלאה
ריאיון עם מירי מסיקה. (צילום: ראובן קסטרו), ראובן קסטרו
הבוררת. מסיקה/ראובן קסטרו, (צילום: ראובן קסטרו)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully