וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמונים השחיתו תמונות של אייל גולן: "מטורף איך הלבינו את שמו"

דורין אליהו

11.7.2018 / 11:44

קבוצת אלמונים השחיתה הלילה (רביעי) תחנות אוטובוס ברחבי תל אביב בהן מופיעות כרזות לקידום הופעותיו הקרובות של אייל גולן ומשה פרץ: "נוראי שעדיין רואים בו מודל לחיקוי". מטעמו של אייל גולן נמסר: "דוחים בשאט נפש כל ניסיון נלוז לעלות את הסיפור מחדש"

עריכת וידאו:ניר חן

ביום שני האחרון, עם עליית פרק הבכורה של הריאליטי המוזיקלי "אביב או אייל", קיבלנו תזכורת נוספת לכך שהטלוויזיה והציבור מחלו לאייל גולן על פרשת הקטינות שבה היה מעורב בשנת 2013 (ושהתיק נגדו נסגר בלי כתב אישום). אלא שהלילה (רביעי) היו מי שהביעו מחאה על הלגיטימציה הציבורית שמקבל אייל גולן: כחלק מהתארגנות מחאה פרטית, הודבקו הלילה ציטוטים מחקירותיו ומהראיונות של גולן על תחנות אוטובוס, לוחות מודעות וכרזות ברחבי תל אביב, בהן מקודם המופע המשותף שלו ושל משה פרץ בחודש האחרון.

בין השאר נתלו הציטוטים: "תוך כדי זה שהיא מבצעת בי מין אוראלי הרגשתי משהו לא בסדר ולא בטוח בקשר לגיל שלה. משהו בהתלהבות שלה לא נראה לי", "בזמן שהיא ביצעה בי מין אוראלי אבא שלי והבחורה השנייה היו בסלון לידנו".

מחאה אייל גולן. באדיבות המצולם, מערכת וואלה! NEWS
"האופן בו הלבינו את השם שלו הוא מטורף"/מערכת וואלה! NEWS, באדיבות המצולם

"הוא מופיע בפני ילדים ונוער ועם מה שקורה בסביבה שלנו זה נוראי בעינינו שעדיין רואים בו מודל לחיקוי. חלק למרות המעשים שלו וחלק בזכותם", סיפרה אחת ממארגני המחאה לוואלה! תרבות. "האופן בו הלבינו את השם שלו הוא מטורף. מזמינים אותו להופיע באירועי העצמה נשית".

כחלק מההתארגנות, שהיא יוזמה פרטית של אחות ואח תושבי תל אביב, נאספו כ-14 פעילים שעיצבו והדביקו סטיקרים בצורת בועת דיבור, בתוכן נכתבו ציטוטים מקוריים מחקירותיו של גולן, על מנת להזכיר את המעשים בהם הודה בעבר. במהלך הלילה, נחלקו הפעילים לצוותים קטנים והדביקו את בועות הדיבור בתחנות האוטובוס ולוחות המודעות בעיר. "מה שיפה ביוזמה זה שכל המשפטים שלקחנו זה דברים שהוא באמת אמר ועוד עמד מאחוריהם אז רצינו להדגיש איך אנשים שכחו מי הוא רק בגלל שאוהבים את המוזיקה שלו", הוסיף מארגן המחאה.

עוד באותו נושא

"אביב או אייל": גפן וגולן עסוקים בטיפוח מלחמות אגו זה עם זה

לכתבה המלאה
אייל גולן. באדיבות הצלמים, מערכת וואלה! NEWS
"פותמוביל!"/מערכת וואלה! NEWS, באדיבות הצלמים

במהלך החודש הקרוב, צפויים משה פרץ ואייל גולן להעלות מופע משותף בהיכל מנורה מבטחים. לאור הביקוש הרב, נקבע מופע נוסף שמכירות הכרטיסים אליו מקודמות בימים אלו בשלטי פרסום בתחנות האוטובוס. במקביל, עלה השבוע פרק הבכורה של ריאליטי שירה בכיכובו של גולן ובחודש מאי הוחלט להעלות מחזמר המבוסס על שיריו בתיאטרון הקאמרי.

מליאם הפקות נמסר בתגובה: "אנו דוחים בשאט נפש כל ניסיון נלוז לעלות את הסיפור מחדש ולגרום עוול לאדם חף מפשע. אייל גולן נבחר לזמר ה-70 של מדינת ישראל. בנוסף, נבחר בפעם השמינית ברציפות לזמר השנה במצעד השנתי של ישראל ושל תחנות הרדיו האזוריות. כמו כן, סגר את השנה האחרונה עם למעלה מחצי מיליון צופים בסיבוב ההופעות בכל רחבי הארץ. אנו רק מבקשים להזכיר לכמה יפי נפש שלפני כ-5 שנים אייל גולן יצא חף מפשע ומעולם לא הואשם. המשטרה והפרקליטות סגרו באופן נדיר את התיק בתוך שלושה חודשים בלבד והוכח שהמתלוננות העידו עדות שקר".

מחאה אייל גולן. באדיבות המצולם, מערכת וואלה! NEWS
בעקבות הביקוש נקבע מופע נוסף/מערכת וואלה! NEWS, באדיבות המצולם
מחאה אייל גולן. באדיבות המצולם, מערכת וואלה! NEWS
תחנת אוטובוס במרכז תל אביב/מערכת וואלה! NEWS, באדיבות המצולם
אייל גולן הפנייה. צילום פרטי, מערכת וואלה! NEWS
וכך זה נראה לאור יום/מערכת וואלה! NEWS, צילום פרטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully