וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביב גפן התווכח עם מתמודד, האבא הח"כ ביקש לגנוז את האודישן

16.7.2018 / 11:24

הפקת התכנית דחתה את בקשת חבר הכנסת מיקי זוהר מהליכוד לגנוז את האודישן של בנו בתכנית שישודר הערב. הבן עבר את האודישן אבל האב דרש לגנוז אותו בשל ויכוח פוליטי חריף שפרץ בין המתמודד ואביו לבין אביב גפן. זוהר: "האודישן הפך לוויכוח פוליטי לא ראוי"

צילום: עידו שחם, עריכה: אביב אירגז

הפקת התכנית "אביב או אייל" (קשת 12) סירבה לבקשתו של חבר הכנסת מיקי זוהר מהליכוד לגנוז את האודישן של בנו שישודר הערב בתכנית. בנו של ח"כ זוהר עבר את האודישן אולם האבא דרש לא לשדר את האודישן בשל ויכוח פוליטי חריף שפרץ בין בנו לבין השופט אביב גפן, שכלל בין היתר התייחסות לשרת התרבות מירי רגב. כך דווח לראשונה ב"ישראל היום". ב"קשת" סירבו להגיב, אולם גורמים בהפקה אישרו את הפרטים.

"לצערי האודישן של בני אליאב הפך לוויכוח פוליטי לא ראוי בין אביב לאייל תוך כדי הכפשת שמי ושמה של שרת התרבות והספורט מירי רגב", אמר בתגובה ח"כ זוהר. "בחרתי להגיב על הדברים בצילומי התוכנית וייתכן שזה פגע בבני וייתכן שלא, אך אני שלם עם כל מה שאמרתי. פניתי להפקה שיסירו את אליאב מהתוכנית משום שהערך האומנותי נפגע מאוד מבחינתנו".

אביב או אייל, תוכנית הפתיחה, אביב גפן, אייל גולן, מירי מסיקה. צילום מסך
אביב גפן/צילום מסך

בריאיון לפני עליית "אביב או אייל" הבטיחו שני השופטים לדון בכל נושא אפשרי שעל סדר היום. "התכנית הזו נוצרה כדי שאני ואביב נביע את הדעות שלנו שהן די שונות זו מזו", אמר גולן. גפן הוסיף: "אני פה גם כדי לדבר, גם כדי לברר, וגם כדי להציג איזו מפה לישראל, כי גם אני וגם אייל זה תוצר ישראלי אבל שנינו הפוכים לגמרי".

לדברי גפן, התכנית עשויה לסייע ולו במעט בקירוב הלבבות בציבור הישראלי: "אני מקווה שהתכנית הזו תקדם מעט את איחוי הקרע הבלתי אפשרי הזה בעם, שממומן על ידי מירי רגב, ואולי זה יוביל לכך שנתקרב קצת".

בריאיון שהעניק בחודש אפריל לוואלה! תרבות אמר גפן כי הוא תומך ביאיר לפיד: "אמרתי שאני כנראה אתמוך בלפיד מכיוון שבלב שלי אני מאוד מרצ, אבל כרגע האדם היחיד שיכול לנצח את ביבי בקלפי זה רק יאיר לפיד בעיני. זה הגיון נטו. נכון שהוא חבר של אבא שלי וחבר של המשפחה, אבל זה לא מעניין. הוא היחיד שיש לו את הכוח והכריזמה לשלוח את ביבי הביתה".

עוד באותו נושא

"אביב או אייל": גפן וגולן עסוקים בטיפוח מלחמות אגו זה עם זה

לכתבה המלאה
ח"כ מיקי זוהר בדיון במליאת הכנסת לקראת ההצבעה על חוק ההמלצות, 25 בדצמבר 2017. נועם מושקוביץ, מערכת וואלה! NEWS
ח"כ מיקי זוהר/מערכת וואלה! NEWS, נועם מושקוביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully