וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה: פסטיבל חדש - לילדים על הספקטרום האוטיסטי

19.7.2018 / 16:12

פסטיבל חדש בשם "מקומות שמורים", שיתקיים בחודש הבא במוזיאון תל אביב, יכלול הצגות, מופעי מחול ומוזיקה המותאמים לילדים על הספקטרום האוטיסטי ולבני משפחותיהם. בין השאר יופיעו בו רננה רז, תיאטרון הקרון, עלמה זהר ולושה גבריאלוב

ההצגה "אפצ'י". מקס מלמד,
ההצגה "אפצ'י"/מקס מלמד

פסטיבל חדש בשם "מקומות שמורים" יכלול הצגות, מופעי מחול ומוזיקה המותאמים לילדים על הספקטרום האוטיסטי (ולקויות קוגניטיביות אחרות) ולבני משפחותיהם. התאמות המופעים לצרכים המיוחדים של הילדים לוו על ידי אנשי מקצוע. הפסטיבל יתקיים במשך יומיים, ב-18-19 באוגוסט, במוזיאון תל אביב לאמנות.

בפסטיבל יעלו שתי הצגות ילדים: "רכבת המתנות של סבא וסבתא" של תיאטרון הקרון ו"אפצ'י" של לושה גבריאלוב, המופע המוזיקלי "פלא" של עלמה זהר, המופע הרב תחומי "YouMake ReMake" של רננה רז, שעת סיפור דיגיטלית וסיור במוזיאון. ברחבי המוזיאון ובאולמות יהיה צוות מתנדבים, שילווה את המשפחות והילדים, ויהיה זמין לעזרה גם במהלך המופע. בנוסף, לילדים שיצטרכו יחולקו בכניסה אמצעי עזר כמו אוזניות ואטמי אוזניים.

"מטרת העל שעמדה לנגד עינינו כל הזמן היא תרבות ואמנות לכל הילדים באשר הם", מסרה שרון גבריאלוב, המנהלת האמנותית של הפסטיבל. "ההצגות בפסטיבל נקראות 'הצגות רגישות' בעיקר מפני שהן רגישות לסוג הקהל שיגיע אך גם מפני שהן חושיות עד כמה שניתן ומותאמות לילדים על הרצף".

עוד באותו נושא

שם מעבר לקשת: "על הספקטרום" מכניסה אותנו בחוכמה אל עולם אחר

לכתבה המלאה

אור אלתרמן ברנע, מנהלת הפסטיבל, מסרה: "יש לנו מטרה אחת, לאפשר לקהל שלנו ליהנות בצורה הכי רגועה ומקבלת שיש מאמנות ברמה הכי גבוהה. בלי פשרות אמנותיות ועם התאמות שיורדות לפרטים הכי קטנים; מהתנאים בהם ההפקות השונות יוצגו, דרך חומרי הכנה רבים באתר, צוות מתנדבים שיספק עזרה ותמיכה ועוד. המטרה שלנו היא ליצור פסטיבל אליו כל המשפחה תוכל לבוא וליהנות ביחד. פסטיבל בו כל התנהגות מקובלת ולכולם יש בו מקום".

לפרטים נוספים ולרכישת כרטיסים לחצו כאן

  • עוד באותו נושא:
  • אוטיזם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully