וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמה: במאי "שומרי הגלקסיה" פוטר בגלל ציוצים על אונס ופדופיליה

20.7.2018 / 22:41

אולפני דיסני פיטרו מיידית את ג'יימס גאן, במאי שני הפרקים הראשונים ושוברי הקופות בסדרת "שומרי הגלקסיה", לאחר שנחשפו ציוצים סרי טעם שלו ובהם בדיחות על אונס ופדופיליה. לא ברור מה יעלה בגורל הפרק השלישי בסדרה, שגם אותו אמור היה לביים

שומרי הגלקסייה 2 - טריילר/MarvelI

בתקופה האחרונה כבר התרגלנו לשמוע על אושיות בעולם הבידור האמריקאי, שמפוטרות מעבודתן בגלל אמירות פוגעניות ברשתות החברתיות. היום (שישי בערב שעון ישראל) מתפרסם עוד סיפור כזה, והפעם הוא דרמטי במיוחד, גם בגלל זהות המפוטר וגם בגלל אמירותיו.

ובכן, הפעם מדובר בג'יימס גאן, מי שכתב וביים את שני הסרטים בסדרת "שומרי הגלקסיה", מן הלהיטים הגדולים של השנים האחרונות, היה מעורב כמפיק בפרויקטים נוספים של מארוול ואמור גם היה לביים את הפרק השלישי בסדרה - אך פוטר היום בידי אולפני דיסני.

הסיבה לכך: סדרת ציוצים מטרידים אותם פרסם לפני כעשור, ובהם בדיחות בטעם רע על אונס ופדופיליה, דאחקות על סקס עם תינוקות וכיוצא בכך. ההלצות המחליאות הללו נשכחו במעמקי הרשת, אך צייצנים שמרניים שלו אותם מתהום הנשייה כנקמה על כך שהבמאי נוהג לתקוף את הנשיא טראמפ, החביב עליהם. המהלך שלהם עלה יפה, והקולנוען אכן שילם מחיר כבד בעקבות החשיפה.

צילומי מסך של הציוצים של גאן

גאן מיהר למחוק את חשבון הטוויטר שלו, ולפני שעשה זאת הצהיר - "מי שמכיר אותי יודע שבתחילת דרכי הייתי פרובוקטור ונהניתי לשחוט פרות קדושות. עם השנים, התפתחתי כאדם, וכך גם העבודה שלי וההומור שלי". לאחר מכן הוסיף: "אני מתנצל בפני כולם מעומק לבי. הרבה אהבה לכולם". ההתנצלות הזו כבר היתה מאוחרת מדי, ולא מנעה מן האולפנים לזרוק אותו מכל המדרגות.

יש להדגיש כי כל הדרמה הזו באמת ובתמים נחתה כרעם ביום בהיר: רק החודש נצפה גאן בפרמיירת "אנטמן והצרעה", הסרט החדש של מארוול, והוא היה אמור לצלם את הפרק השלישי של "שומרי הגלקסיה" בסתיו הבא. כעת, דיסני תצטרך למצוא את הפתרונות אם תרצה בכל זאת להמשיך בעשיית הפרויקט עתיר התקציב.

יש לציין גם כי גאן החל את דרכו הקולנועית לפני כשני עשורים בצד הטראשי של הוליווד, בין השאר באולפני טרומה, הידועים כילדים הרעים של התעשייה האמריקאית. אפשר היה לחשוש כי מתישהו, ההתנגשות בין מקורותיו למיינסטריים ההוליוודי תוביל לתאונת רכבת, מה שאכן קרה בסופו של דבר.

עוד באותו נושא

רשת ABC מבטלת את "רוזאן" עקב ציוץ גזעני של רוזאן בר

לכתבה המלאה
ג'יימס גאן. GettyImages
ההתנצלות לא הספיקה. ג'יימס גאן/GettyImages
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
להיט ענק שהוכתם לעד. מתוך "שומרי הגלקסיה 2"/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully