וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גיבור אמיתי זה מי שבוחר בדברים הטובים": צפו ביובל המבולבל כובש את אריאל בפרמיירת סרטו

24.7.2018 / 10:52

יובל המבולבל סיפק אתמול הופעה מתוקשרת ראשונה לאחר הפרסומים סביבו, בהקרנת הבכורה של סרטו "גיבור בעננים" שהתקיימה בהיכל התרבות אריאל. "זה אירוע היסטורי", הכריז ראש המועצה האזורית שומרון, "מעכשיו אנחנו מובילים בתרבות המרכזית של המדינה"

אבי כהן

(צילום: אבי כהן, עריכה: נועה לוי).

אתמול התקיימה בהיכל התרבות אריאל בכורת הסרט "גיבור בעננים", אירוע שהיה ראוי לציון משתי סיבות: קודם כל, הכוכב של פנטזיית הילדים הזו הוא יובל המבולבל, שהגיע לפרמיירה במה שהיתה ההופעה המתוקשרת הראשונה שלו מאז הפרסומים סביבו.

"תזכרו ילדים, שגיבור אמיתי זה מי שבוחר בדברים הטובים", פנה כוכב הילדים לעשרות מעריציו שהיו באולם. "מה יש לי כאן על החולצה? נכון, כוכב. יודעים למה יש לי כוכב? כי זה מזכיר לי שיש בי נקודה של אור, משהו טוב שקיים בתוכי, ותמיד אנחנו צריכים לבחור בטוב. זה גיבור אמיתי".

לאחר מכן, ביצע אליל הילדים את אחד משיריו על הבמה וקינח בצילום משותף עם שאר אנשי הצוות של הסרט. יציאתו חזרה לאחורי הקלעים כבר היתה פחות מתוקה, ולוותה במהומה אלימה למדי שהתפתחה בין הצלמים במקום.

יובל המבולבל באריאל. אבי כהן
"יש בי נקודה של אור". יובל המבולבל באריאל/אבי כהן

נוסף לכך, הסרט מסמל גם את תקיעת היתד של השומרון בקולנוע הישראלי. הוא צולם חלקית באזור, מומן חלקית בידי תרומות ממנו, והמועצה האזורית פרשה חסות על ההקרנה והבהירה שזו רק ההתחלה.

"ברוכים הבאים לאירוע היסטורי", הצהיר על הבמה ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן. "אנחנו יחד איתכם, מובילים גם בתרבות המרכזית של מדינת ישראל".

בשיחה קצרה עם וואלה תרבות, הוסיף דגן - "מדינת ישראל קיימת שבעים שנה. מתוכן, ההתיישבות ביהודה ושומרון קיימת 51 שנה. הערב, אנחנו פורצים תקרת זכוכית שלא נפרצה לפני. יש כבר הרבה מפיקים וחברות סרטים גדולות שמתעניינות בלצלם סרטים בשומרון. חלקן כבר מתחילות להתקדם לקראת הדבר הזה. אין ספק שהתרבות במדינת ישראל משנה את פניה".

בתשובה לשאלה, האם הפקה של סרטים באזור שנוי במחלוקת מבחינה בינלאומית עלולה לסבך את הקולנוע הישראלי עוד יותר מול ארגוני החרם, ענה דגן - "מי שמחרים את ישראל מחרים את יהודה ושומרון ומי שמחרים את יהודה ושומרון מחרים את ישראל. הוויכוח 'לגיטימי לא לגיטימי', כשזה קיים 51 שנה, זה כל כך שנות התשעים של המאה הקודמת. זה כל כך לא רלוונטי וישן".

"גיבור בעננים", אותו ביים אביעד קידר, מתאר כיצד יובל המבולבל עובר מעולמנו לכפר בדיוני וקסום, כדי להציל אותו מאימתה של מלכה מרושעת. הוא יעלה לאקרנים ברחבי הארץ בהפצה מסחרית רחבה בחמישי 2.8.

עוד באותו נושא

צפו: יובל המבולבל מסתער על האקרנים עם סרט הילדים הישראלי הגדול אי פעם

לכתבה המלאה
יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון. ניסים לב,
"יש כבר הרבה מפיקים שמתעניינים בפרויקט הבא". יוסי דגן, ראש המועצה האזורית שומרון/ניסים לב
יובל המבולבל באריאל. רועי חדי,
התקבל באהבה, יצר מהומה. יובל המבולבל על הבמה באריאל/רועי חדי
מתוך הסרט "גיבור בעננים". נועם דינר,
יעלה לאקרנים בתחילת אוגוסט. מתוך "גיבור בעננים"/נועם דינר
יובל המבולבל באריאל. אבי כהן
"תמיד אנחנו צריכים לבחור בטוב". יובל המבולבל באריאל/אבי כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully