וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש למה לחכות: "על הספקטרום" תמשיך לעונה שנייה

24.7.2018 / 16:20

פרסום ראשון: לוואלה! תרבות נודע כי הסדרה "על הספקטרום" שיצרו דנה אידיסיס ויובל שפרמן תמשיך לעונה נוספת. הדרמה הקומית של yes, העוקבת אחר שלושה שותפים לדירה על הספקטרום האוטיסטי, זכתה לשבחי הביקורות ופרסים בפסטיבלים בעולם

יח"צ - חד פעמי

רגע לפני סיום העונה הראשונה הערב (שלישי) של הסדרה המהוללת "על הספקטרום", שבחודש מאי קטפה את פרס הסדרה הבינלאומית הטובה ביותר בפסטיבל Series Mania הצרפתי והוקרנה בפסטיבל טרייבקה, הוחלט כי תמשיך לעונה שנייה, כך נודע לוואלה! תרבות.

הדרמה הקומית המדוברת מגוללת את סיפורם של שלושה שותפים לדירה ברמת גן, הנמצאים על הרצף האוטיסטי. עמית (בן יוספוביץ', כוכב "הבימה" העולה) הוא אוטיסט בתפקוד גבוה שעדיין מנסה להבין איך נוסעים באוטובוס או איך מתנהלת קניה בסופר, זוהר (נעמי לבוב, "יונה") היא בחורה עם לקות שכלית שעובדת בארומה, מחפשת אהבה, ורוצה חבר "רגיל", ורון (ניב מג'ר, "טלוויזיה מהעתיד") הוא בחור עם אספרגר, אובססיבי לערוץ הקניות ולניקיון, המסתגר בבית. דרך נקודת מבטם הייחודית על החיים מעלה הסדרה ספקות לגבי העולם "הנורמלי". מלבדם משחקים בסדרה גם אבי דנגור, רותי הולצמן, דור מוסקל ואחרים.

"'על הספקטרום' היא יצירה נהדרת", כתבנו בביקורת שלנו בוואלה! תרבות על תחילת העונה. "המשחק של כולם מעולה... התסריט הנבון של דנה אידיסיס כולל לא מעט הברקות שנעות בין המצחיק לבין הנוגע לבין שניהם בו זמנית. אבל ההתעלות האמיתית היא הבימוי של יובל שפרמן, שבדרכים חכמות ממחיש לנו כיצד האנשים האלה מבודדים מהסובב אותם".

את "על הספקטרום" יצרו הבמאי שפרמן ("אורי ואלה") ואידיסיס ("להיות איתה"), שהקדישה את הסדרה לאחיה, גיא, מקור ההשראה לכתיבתה. "אני מקווה שאתה גאה בי", אמרה במעמד הזכייה בחודש מאי האחרון.

מ-yes אישרו את הפרטים. "'על הספקטרום' היא סדרה פורצת דרך ודוגמא מובהקת ליצירות הישראליות של yes", מסר קובי גל-רדאי, סמנכ"ל התוכן של החברה. "העולם המופלא שבראו יוצרי הסדרה דנה אידיסיס ויובל שפרמן, יחד עם שחקני הסדרה וחברת ההפקה סומיוקו, מטלטל ומרגש את הצופים והמבקרים בארץ ובעולם. אנו שמחים וגאים להעמיק את שותפותינו עם יוצרי הסדרה ולהמשיך במסע המשותף והמסעיר לעבר עונה שנייה".

על הספקטרום. ורד אדיר,
מתוך: "על הספקטרום"/ורד אדיר
על הספקטרום. ורד אדיר,
מתוך: "על הספקטרום"/ורד אדיר
על הספקטרום.
אידיסיס ושפרמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully