וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התפטר בבושת פנים: סשה ברון כהן גרם לפוליטיקאי לחשוף ישבן

25.7.2018 / 12:01

הדמות הפיקטיבית של איש המוסד ערן מורד בגילומו של הקומיקאי סשה ברון-כהן הצליחה לגרום לסגן הנשיא לשעבר דיק צ'ייני לחתום על "ג'ריקן עינויים", אבל השיא האמיתי הגיע כשפוליטיקאי מקומי התפשט והעליב כל מגזר אפשרי. אנחנו רק בפרק השני - אבל אמריקה שוב רעדה

מי זו אמריקה. צילום מסך, צילום מסך
ג'ייסון ספנסר. מתוך: "מי זו אמריקה"/צילום מסך, צילום מסך

השבוע שודר בסך הכל הפרק השני של "מי זו אמריקה". תוכנית בה מנסה סשה ברון כהן להפיל פוליטיקאים אמריקאים בלשונם באמצעות דמויות פיקטיביות - ולהסעיר את אמריקה. הפעם, דמותו של איש המוסד הישראלי (לכאורה) ערן מורד, הצליחה לגרום לביטחוניסט וסגן הנשיא דיק צ'ייני לחתום על "ג'ריקן עינויים" - אך נקודת הרתיחה האמיתית של הפרק, הגיעה מהר מהצפוי והסתיימה בהתפטרותו המביכה של פוליטיקאי מקומי.

במהלך אימון קרב מגע "תמים", הציע מורד לג'ייסון ספנסר, המחוקק של מדינה ג'ורג'יה, מספר שיטות להימנע מחטיפות ואירועי טרור. אבל השיעור הפך די מהר למפגן גזענות, במהלכו ביצע חיקוי פוגעני במיוחד של תיירים אסיאתיים, המשיך לצילום מציצני מתחת לשמלתה של אישה מוסלמית כדי לבדוק האם היא מחביאה נשק מתחת לתחתוניה, זרם בנונשלנטיות לצעקות רמות של המילה "כושי" (שאסורה לשימוש בארה"ב) - והגיע בקלות לשיא כשספנסר הפשיל את מכנסיו ותחתוניו כדי להפחיד את אנשי דאע"ש מהומוסקסואליות.

ספנסר, שכבר הסתבך בעבר בפרשיות גזעניות, זכה כמובן לגינויים מצד עמיתיו הרפובליקנים שקראו להתפטרותו: "הוא השפיל את עצמו וצריך להתפטר מיד", אמר יו"ר הפרלמנט של ג'ורג'יה, דיוויד רלסטון. "אין תירוץ להתנהגות הזו, אני עצוב ונגעל ממנה", הוסיף מושל ג'ורג'יה, נייתן דיל.

"ברון כהן שכנע אותי במרמה להשתתף באימון הגנה עצמית שקרי. הוא ניצח את הלך רוחי כדי לפגוע במוניטין שלי. ההתנהגות המטעה והשקרית הזאת של התקשורת היא בדיוק הסיבה שהובילה לבחירתו של הנשיא טראמפ", צייץ והודיע על כוונתו לנקוט אמצעים משפטיים נגד יוצרי התוכנית. בהמשך דווח כי הוא צפוי להתפטר מתפקידו בעקבות השערורייה.

ברון כהן מצדו, בחר לטפטף עוד קצת שמן רותח לתור המדורה המביכה הזו ופרסם ציוץ מעניין במיוחד בעמוד הטוויטר של הדמות הפיקטיבית, ערן מורד: "בוקר טוב, נודע לי שנבחר הציבור שפגשתי, ג'ייסון ספנסר, איכשהו הוצג באור רע בתוכנית. כדי לחשוף את האמת, אני מצרף את הסרטון הלא ערוך. אל תדאג ג'ייסון ספנסר, ערן מורד כאן כדי לגבות את התחת שלך" - והשאיר לינק לסרטון הלא מצונזר.

עוד באותו נושא

"מי זו אמריקה?": סשה ברון כהן חוזר להתל בארצות הברית

לכתבה המלאה
seperator

"מי זו אמריקה?" משודרת בימי שני ב-22:00 ב-yes EDGE וב-STINGTV

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully