וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייסד וקלידן קלין בנדיט לא הגיע להופעתם מחר בארץ

25.7.2018 / 20:11

ג'ק פטרסון, מייסד, קלידן ואחד מעמודי התווך של קלין בנדיט - "חש ברע" ולא הגיע להופעת הלהקה מחר בארץ. מההפקה נמסר כי מי שיבחר לוותר על ההופעה בשל היעדרותו, יקבל החזר מלא

קלין בנדיט, Clean Bandit. יח"צ,
קלין בנדיט. רק שני שליש מהמצולמים יגיעו/יח"צ

ג'ק פטרסון, מייסד, קלידן ואחד מעמודי התווך של קלין בנדיט, לא הגיע להופעה של הלהקה הבריטית שתתקיים מחר (חמישי) בלייב פארק ראשון לציון. למרות חשיבותו בהרכב ואף שבפרסומים למופע הובטח כי יגיע לארץ, הוא הבריז בסופו של דבר והקהל לא יזכה לראות את הלהקה בהרכב מלא. מי שכן הגיעו הם שני החברים האחרים, גרייס צ'אטו ולוק פטרסון (אחיו של ג'ק).

מההפקה אישרו את הפרטים, ומסרו בתגובה כי הסיבה לכך היא שפטרסון "חש ברע ועקב בעיה רפואית נבצר ממנו להגיע ולהופיע יחד עם שאר החברים - דבר שאינו בשליטתנו".

נוסף לכך, בסיבוב ההופעות מלכתחילה לא משתתפים הזמרים והזמרות המקוריים ששרו את להיטי הלהקה, כך שהקהל לא יזכה לשמוע את הקולות המוכרים לו מגרסאות האולפן ומהקליפים.

מההפקה נמסר עוד כי "רוכשי כרטיסים המבקשים לוותר על ההופעה בשל היעדרות של אחד מחברי ההרכב מוזמנים לפנות לזאפה ולקבל החזר מלא על כספם, ללא דמי ביטול עד מחר בשעה 16:00"

קלין בנדיט,  Clean Bandit. יח"צ,
וגם הזמרים והזמרות המקוריים של השירים לא יהיו. קלין בנדיט/יח"צ

להקת המוזיקה האלקטרונית קלין בנדיט הוקמה בשנת 2008 בקיימברידג', אנגליה, על ידי גרייס צ'אטו והאחים ג'ק ולוק פטרסון. הסינגל "Mozart`s House" שהוציאו ב-2011 העפיל למקום ה-17 במצעד הסינגלים הבריטי לאחר שיצא מחדש ב-2013. בשנה לאחר מכן יצא שירם "Rather Be", כשיתוף פעולה שלהם עם הזמרת ג'ס גלין. השיר שילב בין דאנס לאלמנטים מהמוזיקה הקלאסית. הוא הגיע למקום הראשון במצעד הסינגלים הבריטי, ובשנת 2015 זכה בגראמי בקטגוריית שיר הדאנס הטוב ביותר.

בשנה לאחר מכן בא רגע שהעיף להם את הקריירה גבוה מאוד - יהסינגל "Rockabye" עם אן מארי ומלך הדאנסהול שון פול, שבראיון לוואלה! תרבות הודה שלא האמין כי יהפוך ללהיט. "אתה לא יכול לדעת כמה גדול השיר יהיה", אמר.

עוד באותו נושא

"מי שרצה להחרים את ישראל עזב את הלהקה, וכעת אנו באים"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully