וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביי מושיקו: רגע, רק תזכיר לנו מי אתה?

בן בירון

26.7.2018 / 7:41

השבוע נפרדנו מעוד מתמודד עלום שם ואף זכינו לסימן חיים ממריה דומרק. אבל בינינו, קצת מיצינו את הקט-פייט המדמם בין סימה ואביבית, מה שגרם ל"תקרית האלימה" בין תומר ואלי להשאיר אותנו די אדישים. מריחים פה מוסר כפול? גם אנחנו. בלוג האח הגדול

צילום מסך

מושיקו הודח אתמול מבית "האח הגדול". טוב, קחו דקה לחפש אותו בפייסבוק כדי להיזכר איך הוא נראה ותחזרו אלינו. את שהותו בבית אפשר לסכם במילה אחת: אכזבה. האורן חזן החינני והאמביציוזי שמעריץ את ביבי, דווקא הצליח לגייס מעט תמיכה ברשתות החברתיות בחסות כמה חברי ליכוד - אך מסתבר שהגורל שלו קצת יותר מזכיר את מה שקרה לשמאל הישראלי. כלומר - הסקרים שוב שיקרו לו. מושיקו אולי חשב שהאג'נדה הימנית היא זו שתצליח להביא אותו לגמר אבל כמו שגילה רועי לפניו - בעונה הזאת לא רבים על פוליטיקה. נכון, הימני והשמאלני של הבית היו אמורים להתנגח זה בזה עד שהעם יגיד את דברו (ויבחר בימני) אבל לאח הגדול חוקים משלו והעונה מה שהולך זה נשים חמומות מוח בקרב בוץ. סורי. אנחנו בשנת ההעצמה הנשית.

רגע, האם אחת הנינג'ות מ"נינג'ה ישראל" דילגה בין הערוצים ונכנסה אל בית "האח"? הרי מדובר במחדל אבטחה חמור. אה, לא, אפשר לחזור לנשום. זאת בסך הכל מריה שמצאה עצמה בטעות במרכזו של סכסוך בחדר השינה. כבר מספר שבועות שלא ראינו את מריה ואני מאוד שמח שמצאנו אותה עכשיו לפני שאחד הדיירים בבית יתלונן על ריח חריף שעולה מכיוון החצר. מריה נראית אישה מקסימה ממש אבל היא רוצה להיות בבית כמו שאני רוצה להיות במילואים ולשמחתה לה לא ממתין צו 8. איך היא הצליחה לשרוד שלושה חודשים בבית בלי לומר מילה? האם מדובר במוטנטית שמתקשרת עם שאר הדיירים בטלפתיה? מריה תרכב על האנמיות שלה עד הגמר כי אף אחד לא יזכור להעמיד אותה להדחה והיא תסיים במקום החמישי כי לאנשים אין סיבה להצביע לדיירת שהם לא מכירים. תכלס? מה אכפת לה. הרוויחה חופשה של מספר חודשים חינם בצימר.

האח הגדול. צילום מסך, צילום מסך
האמת, קצת מיצינו/צילום מסך, צילום מסך

ונחזור רגע לאויבות הכי מושבעות שגורמות לסכסוך הקוריאני להיראות כמו משהו פתיר: סימה ואביבית לא הולכות להשלים בטווח הנראה לעין ואנחנו עוד נזכה לראות שימוש בנשק גרעיני (סימה תצרח על אביבית שיש לה תוספות סוג ז') אבל בשורה התחתונה - חאלס, מיצינו. עניין של 100-150 שנה עד שהצאצאים שלהן יעשו חפלה וישחטו כבש במתחם שבין מגדל U ומגדל G. זה יהיה מפגש מרגש שיכתבו עליו בכל האתרים של העתיד. אבל שחררו אותנו מהן. בכנות, בשונה מהסכסוך שלנו במזרח התיכון, אנחנו לא מספיק קשורים לדמויות כדי שנרצה להתאבד על האדמה הזאת. כך שיהיה נחמד אם כל אחת מהגברות תיקח את עצמה לפסיכולוג הקרוב למקום מגוריה ותפתור את בעיותיה עם השנייה. אפילו מירב כבר יודעת שהשנאה הזאת נובעת ממניעים לא רציונאלים ומבקשת מסימה שתסתכל על המציאות בצורה רחבה יותר. רק חבל שהלחיים החדשות שהכניסה קצת מפריעות לה. עניין של כמה חודשים והנפיחות תרד.

ואחרי כל האלימות הסמויה שראינו בין סימה ואביבית, הרשו לי לשאול: אתם רציניים? על זה הייתה כל המהומה? תומר גרם לאלי סדק בשן? על זה מחשיכים את ערוץ 26? נו, באמת. נתחיל בזה שאלי לא צריך לבכות על סדק בשן. כדאי ורצוי שהוא ידאג להרגלי החשיפה שלו לשמש כי אין סיכוי שככה נראה בחור בן 30. זה לא שתומר הרס כאן איזו יצירת אומנות של מונה. "התקיפה הפיזית" של תומר הגיעה אחרי שאלי התגרה בו בלי הפסקה בעלבונות שפגעו בעיקר באינטליגנציה שלנו הצופים. לקרוא לתומר "קוקסינל"? זאת אלימות מילולית לא ראויה שלגמרי מחייבת הדחה מהבית ושיעור על מצב הקהילה הלהט"בית בשנת 2018. יש לנו תחושה שאם אלי לא היה מיודד עם אחד ממנחי התכנית אולי גם הוא היה מוצא עצמו בחוץ.

עוד באותו נושא

יש הגדרה אחת למה שסימה ומירב עשו אתמול לאביבית: לינץ' מזעזע

לכתבה המלאה

זה כבר השבוע השלישי בו אביבית בר זוהר משחקת בדיירים בטכניקה מופלאה שמזכירה אדם שמפעיל בובות על חוט. השליטה המנטלית שלה בדיירים לא הייתה מביישת את ליאור סושרד וביבי נתניהו. בר זוהר לא עושה כאן שום אחיזת עיניים, הכוח שלה בא מעבודת שטח. בזמן שסימה ומירב מדברות על עצמן למוות היא מצליחה לדובב את הדיירים לספר לה על עצמם, היא מתפקדת כאם בית ואפילו עורכת שעות סיפור. נדמה שמדובר בסוג של אסטרטגית ממולחת שהגיעה לקחת את הכסף הגדול ויהי מה. הנאום על ט' באב וחורבן הבית בגלל שנאת חינם היה יכול להריץ אותה בקלות לראשות עיריית ירושלים. עצה מאיתנו - בלי רק בלי תמונות על אוטובוסים. יש סיכוי שהחרדים לא יראו את זה בעין יפה.

לסיום - התגובות של סימה ומירב להדחה של תומר על ידי "האח" זיכה אותן בתואר הבוגרות המצטיינות של בית הספר למשחק על שם רונית אלקבץ. כמה פאתוס, כמה דרמה, כמה דמעות מזויפות. תזכרו אותן בפעם הבאה בה קרוב משפחה שלא הכרתם ילך לעולמו וישאיר אחריו ירושה שמנה. יש סיכוי שעם הגיז'דורים שלהם עוד תקבלו דירת שלושה חדרים בפתח תקווה. אגב, סימה ביקשה מאליאב שיברר את שם אביה של אביבית כדי שהיא תוכל להדליק עבורו נר. במקום אביבית היינו חושבים פעמיים לפני שהיינו מוסרים את השם. בכל זאת, מאגיה שחורה היא עסק מסוכן.

האח הגדול. צילום מסך, צילום מסך
כמה דמעות/צילום מסך, צילום מסך

שחור ופתור

"למה, את מרגישה מותקפת?" (מירב לסימה; מרגישה מותקפת? מי? סימה? סימה שלנו? אין מצב)

"סלט, שניצל תירס, טונה, זהו" (אביבית מתכוננת לצום ט' באב עם ארוחה שתגרום לדיירים לצום עד כיפור)

"כבר שבע שנים לא הרמתי יד" (תומר בעדות אופי; אצל תומר, מרימים יד יום כן יום לא. היום כן)

"אפילו שאני שונא אותך, אני אוהב אותך" (אלי למירב; אבל הכי הרבה - אני אוהב לשנוא אותך!)

"כי יש לי מה להגיד" (סימה למירב; יש לך מה להגיד? תצעקי את זה! טוב, די)

האח הגדול. צילום מסך, צילום מסך
אה כן, גם היא הייתה שם/צילום מסך, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully