וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבי "קטנטנות" ו"כמעט מלאכים" יתאחדו למופע משותף לזכרה של רומינה יאן

30.7.2018 / 16:17

נוסטלגיה: לציון שמונה שנים למותה של כוכבת הילדים הארגנטינאית, רומינה יאן הלא היא בלן מ"קטנטנות" ובתה של המפיקה כריס מורנה - יעלה מופע מיוחד עם כוכבי הטלנובלות של כל הזמנים. ביניהם פקונדו ארנה, נטליה אוריירו, לאלי אספוסיטו ולואיסנה לופילטו

אתר רשמי

כריס מורנה, הלא היא האישה שיצרה את הטלנובלות שעיצבו את הילדות שלנו, החליטה להרים מופע מיוחד לזכר בתה, רומינה יאן, שמוכרת לכם יותר בתור בלן פרגה מ"קטנטנות" או אריאל מ"כמעט מלאכים".

המופע המרגש יעלה ב-5 בספטמבר, תאריך הולדתה של רומינה (שהייתה אמורה לחגוג השנה 44), באולם המופעים הגדול ביותר בבואנוס איירס, ה"גראן רקס", שם הופיעה רומינה לצד חבריה מ"קטנטנות" לפני 20 שנה.

המופע שיקרא Vive Ro ("תחי רו", קיצור השם רומינה) צפוי להציג את עלילת חייה של רומינה יאן ובו יופיעו כוכבי הטלנובלות האהובים עם השירים המוכרים מהטלנובלות של כריס ועם שירים חדשים לגמרי שכתבה על בתה. לרגל המאורע, גייסה המפיקה את כל הכוכבים הגדולים מעולם הטלנובלות, שרובם זכו לעבוד לצד רומינה לפני שזו נפטרה מדום לב בשנת 2010.

קטנטנות. אתר רשמי
מופע איחוד לזכרה של בלן פרגה/אתר רשמי

עוד בתרבות:

ברשימת האמנים תמצאו את שותפה האגדי של רומינה, פקונדו ארנה (אלחו מ"קטנטנות"), לואיסנה לופילטו, בנחמין רוחאס ואגוסטינה צ'ארי ששיחקו לצידה ב"קטנטנות", לאלי אספוסיטו, פיטר לנזאני, בנחמין אמדאו, ניקולס ואסקז ואאוחניה סוארס ששיחקו לצדה ב"כמעט מלאכים", סולדד פסטרוטי שנכנסה לנעליה ב"פינת אור" לצד אחותה נטליה, סופיה רקה, אשתו של הבמאי תומאס ז'אן, אחיה של רומינה, ואפילו נטליה אוריירו, שהבריזה לנו מההופעה המתוכננת בישראל במרץ האחרון.

מההכנות למופע:

גם את השיר הזה יבצעו הכוכבים במופע:

הכרטיסים למופע אזלו תוך 20 דקות מרגע פתיחת הקופות, מה שהותיר מעריצים רבים מאוכזבים. רבים הביעו את זעמם על אלו שרכשו כרטיסים רק כדי לראות את הכוכב האהוב עליהם על הבמה - ולא כי רצו לכבד את זכרה של רומינה. הכרטיסים נמכרו בסכומים שבין 500 ל-3,000 פסו, שהם בין 65 ל-400 שקלים לכרטיס. נשמע זול? אולי במונחים שלנו, אולם בארגנטינה מדובר במחירים גבוהים למדי. כרגע אפשר לרכוש פיראטיים בלבד למופע הנמכרים באלפי שקלים.

לישראל המופע אינו מתוכנן להגיע, אולם הוא ישודר במלואו בערוץ Telefe של HOT. כריס הזמינה את המעריצים שלא הספיקו לרכוש כרטיסים לצפות במופע בטלוויזיה או באירוע הקרנה מיוחד שייערך במרכז העיר. כל ההכנסות מהמופע יתרמו לעמותת "כן" המעניקה מלגות לימוד לילדים מעוטי יכולת.

אלה הבטיחו את השתתפותם במופע המיוחד:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully