וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוער אבוד: הדרמה הישראלית הנועזת "אופוריה" הופכת לסדרה ב-HBO

30.7.2018 / 20:10

ענקית הכבלים האמריקאית הזמינה הערב (שני) את הסדרה "אופוריה", עיבוד למקור הישראלי ששודר בחברת HOT. היא עוקבת אחר סיפורם של מספר תיכוניסטים שנקלעים למגורים משותפים זה עם זה, ומבקשת להציץ אל המתרחש מאחורי הדלתות הסגורות של הילדים. הראפר דרייק ישמש כמפיק

אופוריה. אוהד רומנו,
נוער אבוד. "אופוריה", הגרסה הישראלית/אוהד רומנו

לראשונה בתולדותיה מזמינה רשת הכבלים היוקרתית HBO סדרה המתמקדת בבני נוער - עיבוד אמריקאי לסדרה הישראלית עטורת השבחים "אופוריה", ששודרה במשך עונה אחת ב-HOT בשלהי 2012 ותחילת 2013. בחודש מרץ האחרון הזמינה HBO פיילוט לסדרה, שבעקבותיו היא מזמינה כעת את העונה המלאה, אחרי עסקת מכירה בניצוחה של הדס מוזס. הסדרה הישראלית, שיצרו התסריטאי רון לשם ("בופור") והבמאית דפנה לוין ("בטיפול", "נבלות") ונכתבה גם על ידי דניאל אמסל, שרטטה פרופיל מטריד ונועז של ילידי שנות התשעים, והציצה אל המתרחש מאחורי הדלתות הסגורות של הילדים, בשפה ויזואלית קולנועית שהדהדה ליצירות של גאס ואן סנט והרמוני קורין.

בספק קומונה ספק בית נטוש גרים כמה בני נוער מנותקים ותלושים. שניים מהם היו עדים לרצח אכזרי וחסר סיבה של נער. אחרים בחבורה הם כימאי חובב שרוקח סמים לחבריו הנואשים להפסיק להרגיש, שחקן וסלב זעיר מכור לפורנו ובעל דימוי גוף מעוות, נערה שסובלת מהתעללויות ודחייה בשל היותה כבדת משקל, נער הומוסקסואל שמוצא בית וזהות בחיקם של זוג הומוסקסואלי מבוגר המצרף אותו לחיים בשלישייה, וסוחר סמים בן 13, בן למשפחה דתית אדוקה.


"פעם הייתי מסתבך - עכשיו לא". ראיון עם אוריאל גטה, כוכב "אופוריה"
רוני דלומי לפני "אופוריה": "אני סומכת על האינטליגנציה של הצופים"
אחת הכוכבות הלוהטות בארצות הברית תככב בעיבוד האמריקאי ל"אופוריה"
מחפשים המלצות או רוצים להמליץ על סדרות חדשות? רוצים סתם לדבר על טלוויזיה? הצטרפו לקבוצה שלנו בפייסבוק, שידור חופר

בגרסה המקורית של "אופוריה" כיכבו בין היתר רוני דלומי, מאור שוויצר, דקל עדין, דולב מסיקה, רועי ניק, תאופיק ברהום, אוריאל גטה ואחרים. בגרסה האמריקאית יתפסו את מקומם זנדאיה, אחת הכוכבות הצעירות הלוהטות בארה"ב ("ספיידרמן: השיבה הביתה", "האמן הגדול מכולם"), מוד אפאטו (בתו של הקולנוען המהולל ג'אד אפאטו, שהופיעה בתפקידים קטנים בכמה מסרטיו - "הדייט שתקע אותי", "אנשים מצחיקים" ועוד), סידני סוויני (עדן מ"סיפורה של שפחה"), סטורם ריד ("קמט בזמן"), וגם המבוגר אריק דיין ("האנטומיה של גריי").

עם ההודעה על הזמנת הסדרה בישרה HBO כי הראפר דרייק ישמש בה כמפיק בכיר, כמו גם היוצרים הישראלים המקוריים. מי שינהל את הסדרה ויכתוב את כל עשרת פרקי העיבוד האמריקאי הוא סם לוינסון ("אשף השקרים").

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully