וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה מה שמחכה לכם בפסטיבל ראשון לציון 2018

1.8.2018 / 10:27

גם השנה תארח העיר ראשון לציון את פסטיבל המוזיקה המקומי שיתקיים במהלך חול המועד סוכות. יש לנו את הליינאפ המלא - והוא כולל איחוד חלקי של להקת כוורת, מופע מחווה לאמיר פרישר גוטמן ועוד אמנים רבים וטובים

צילום:ניב אהרונסון, מאצ'י הוף עריכת וידאו:ניר חן

מדי סוכות העיר ראשון לציון מתעוררת לחיים, לטובת פסטיבל המוזיקה המקומי בעיר. גם השנה, פסטיבל ראשון לציון מציע ליינאפ מבטיח במיוחד, שילובים מוזיקליים נחשקים של למעלה מ-100 אומנים ויוצרים ישראליים - וגם כמה הופעות חינמיות לקהל הרחב שיתפרשו על מתחם הלייב פארק, גן המושבה, כיכר העיריה, רחבת בית העם, הרובע והמדרחוב במהלך ששת ימי הפסטיבל.

את היום הראשון של הפסטיבל יפתח ערב המחווה לאמיר פרישר גוטמן, לציון שנה למותו. במופע ישתתפו: אליעד נחום, אליענה תדהר, מאיה בוסקילה, מוקי, מיכל אמדורסקי, עילי בוטנר וילדי החוץ, קרן פלס, רוני דלומי ועוד רבים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מופע מחווה לציון שנה למותו של אמיר פרישר גוטמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד מופעים שהיינו שמחים להיות בהם: דני סנדרסון וגידי גוב מארחים את מזי כהן, אלון אולארצ'יק ואפרים שמיר, הופעה נוסטלגית של תיסלם, מופע משותף של אייל גולן ומשה פרץ, אמיר דדון יארח את נתן גושן, הפרויקט של רביבו יארחו את זהבה בן, רבקה זוהר תארח את מירי מסיקה, אסף אמדורסקי, שלומי שבן ויעל קראוס יעלו מופע מחווה להרכב "החלונות הגבוהים", ריקי גל תעלה עם הפקה מיוחדת בשיתוף תזמורת צה"ל שתשודר גם בגלי צה"ל בלייב, הופעה של שלומי שבת, שמעון בוסקילה ויובל דיין, דודו אהרון, ליאור נרקיס, טונה וזו עוד לא סוף הרשימה.

פסטיבל ראשון יתקיים בחול המועד סוכות בין התאריכים: 24-29 בספטמבר.
לכרטיסים או בטלפון 9080*

עוד באותו נושא

"פעם הלכתי להפגנות, עכשיו הזמן ליהנות": ריאיון בלעדי עם גידי גוב

לכתבה המלאה
ג'ודי ניר מוזס. ניר פקין
כמעט איחוד/ניר פקין
החלונות הגבוהים מחווה שלומי שבן אסף אמדורסקי יעל קראוס. מיכאל טופיול,
החלונות הגבוהים, הדור הבא?/מיכאל טופיול
שלומי שבת. גבריאל בהריליה,
גם שלומי שבת יהיה שם/גבריאל בהריליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully