וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה הסוד שלי": תערוכה חדשה תוקדש לזמרת יפה ירקוני

7.8.2018 / 6:00

תערוכה חדשה שתוצג בגלריית החווה בחולון תוקדש ל"זמרת המלחמות" יפה ירקוני, כשש שנים לאחר מותה. בתערוכה יוצגו דגמים של מעצבי אופנה בולטים, פריטים מקוריים ומכתבים מתקופת שירותה הצבאי בארגון "ההגנה"

יפה ירקוני. טל קירשנבוים,
"שחרחורת"/טל קירשנבוים

תערוכה חדשה שתושק בחודש הבא, תוקדש לזמרת המלחמות הידועה יפה ירקוני, שהלכה לעולמה לפני כשש שנים. "זה הסוד שלי", שתעלה בגלריית החווה בחולון, תציג את פריטי הלבוש והאביזרים הייחודיים של ירקוני ותעקוב אחר דמותה הציבורית והפרטית של הזמרת, החל מימיה כרקדנית בסטודיו למחול, השירות הצבאי כאלחוטנית בארגון "ההגנה" ועד הקריירה המוזיקלית בבסיסים והמוצבים הצבאיים.

"מתחילת דרכה האומנותית, הבינה יפה את חשיבות המראה החיצוני, כחלק חשוב מהופעתה הבימתית. היא ידעה להתאים את עצמה למקום ולזמן", מסבירה אוצרת התערוכה, אילנה כרמלי לנר. "לאורך כל הקריירה שלה, היא שמה דגש על כל פרט ופרט בהופעתה. מהאביזרים ועד סימן ההיכר שלה: התסרוקת והאיפור של עיניה הגדולות בקווים מודגשים שנמשחו באייליינר שחור".

יפה ירקוני. טל קירשנבוים,
"שמה דגש בכל פרט בהופעתה"/טל קירשנבוים

לצד פריטי האופנה המקוריים, יוצגו גם דגמים שעוצבו בהשראת ירקוני על ידי מעצבי אופנה מובילים בארץ, כמו: מיכל נגרין, ששון קדם, משכית, יובל כספין, גדעון אוברזון, דורין פרנקפורט, אילנה אפרתי, גרשון ברם, אליאן סטולרו וירון מינקובסקי. כמו כן, יוצגו גם תעודות ואותות הוקרה, תמונות, מכתבים ומסמכים נדירית מתקופת השירות בארגון "ההגנה", כלי נגינה אישיית ופורטרטים שצולמו על ידי צלמים נחשבים.

התערוכה "זה הסוד שלי" תציג בין התאריכים: 6.9-31.12 בגלריית "החווה" בחולון. הכניסה ללא תשלום.

עוד באותו נושא

פתיחת פיות: לא פוחדים לשמוע מה שיש לאמנים לומר

לכתבה המלאה
יפה ירקוני. טל קירשנבוים,
מתוך "זה הסוד שלי"/טל קירשנבוים
יפה ירקוני. טל קירשנבוים,
מתוך: "זה הסוד שלי"/טל קירשנבוים
יפה ירקוני. טל קירשנבוים,
מתוך: "זה הסוד שלי"/טל קירשנבוים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully