וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: תפקיד גדול ראשון לגל גדות בטלוויזיה האמריקאית

7.8.2018 / 2:25

לפי פרסומים בתקשורת האמריקאית, גל גדות עומדת לכבוש גם את המסך הקטן: היא תככב במיני-סדרה של שואוטיים על חייה הסוערים של הדי לאמאר

אימג'בנק GettyImages

ציון דרך נוסף בקריירה המשגשגת של גל גדות: לפי פרסומים בתקשורת האמריקאית, השחקנית הישראלית צפויה לראשונה לככב בהפקה טלוויזיונית. מדובר יהיה במיני-סדרה של שואוטיים, בה היא תגלם את דמותה של הדי לאמאר - השחקנית האמריקאית היהודיה שהספיקה בחייה הסוערים לככב בסרטים, להמציא פטנט מהפכני, להתחתן עם שישה גברים שונים, להיחשב לאחת הנשים היפות והמבריקות בעולם, להימלט מהנאצים ומה לא. על הסדרה חתומה שרה טרים, שכבר יש לה קשר ישראלי, כיוון שיצרה עם חגי לוי את "הרומן" עטור השבחים.

גדות הופיעה בעבר בסדרה "הפמליה" וגם בסדרה הכושלת "החיים היפים". לאחר דשדוש הקריירה הטלוויזיונית שלה, עברה לקולנוע, שם עשתה את הקפיצה הענקית הודות להופעותיה בסדרת סרטי "מהיר ועצבני", ולאחר מכן כמובן ב"וונדר וומן". עכשיו היא סוגרת מעגל ושוב חוזרת למסך הקטן, והפעם עושה זאת ככוכבת.

נוסף לפרויקט הטלוויזיוני החדש, יש לגדות לוח זמנים עמוס ביותר: היא מצטלמת להמשכון של "וונדר וומן"; אמורה לככב במותחן "Red Notice" בצדו של דוויין ג'ונסון; וגם להפיק סרט עלילתי על פידל קסטרו ואולי אף להשתתף בו. לאור כל זה, ברור למה אין לה זמן להנחות את האירוויזיון בישראל.

ובחזרה למיני-סדרה הטרייה: עוד לא ברור מתי היא תצטלם וכמובן גם לא מתי תשודר, אבל ברשת שואוטיים שיחררו את התגובה הבאה: "אם הדי לאמאר, שרה טרים וגל גדות יאחדו כוחות, זה יהיה נהדר".


עוד בנושא:

גל גדות מספרת בקומיק קון על "וונדר וומן 1984"

אופנת קסטרו: הסרט הקובני של גל גדות

גל גדות. GettyImages
עוד ציון דרך. גל גדות/GettyImages
היידי לאמאר. AP
חיים שנולדו בשביל שיעשו עליהם מיני סדרה. הדי לאמאר/AP
גל גדות בקומיק קון 2018. AP
וואו ועוד וואו. גל גדות/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully